Miksi saan pizzerian kebabista aina hirveän ripulin?
Ihan sama mikä pizzeria kyseessä tai mitä otan lisukkeeksi; perunaa, riisiä tai salaattia, hetken päästä roiskuu rapa valtavalla paineella. Pizzaa pystyn syömään ihan hyvin. Ja kaupasta ostettu Korv-Görans kebab ei myöskään aiheuta mitään.
Mistäköhän voisi johtua? Kellään muulla näin?
Kommentit (47)
Kerran näin kuinka eräässä pizzeriassa tehtiin pizzaa. Ukot tulivat tupakalta ja käsiä pesemättä alkoivat lapata täytteitä pizzaan. Karvaiset, pesemättömät kädet ilman suojahansikkaita.
Vierailija kirjoitti:
Pilaantunutta , älä syö.
Pilaantunutta joka ikinen kerta?
-Ap
Vierailija kirjoitti:
Kerran näin kuinka eräässä pizzeriassa tehtiin pizzaa. Ukot tulivat tupakalta ja käsiä pesemättä alkoivat lapata täytteitä pizzaan. Karvaiset, pesemättömät kädet ilman suojahansikkaita.
Hyih.. Uskallankohan syödä enää muualla kuin Kotipizzassa!
-Ap
Ei. Kerran tuli subwayn leivästä mutta se tuli kyllä yläkautta ja myös alakautta... Se oli ruokamyrkytys se. En ole moniin vuosiin saanut. Edes viime vuoden ulkomaan reissulla vaikka söin päivittäin kebabsalaattia :D
oksennusta lensi joka kerta raflasta riippumatta ku söin pitsaa tai kebabia. Lopetin moiset 7v sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Ap
Itse en uskalla eikäkiinnosta muu kuin kotipizza just sen takia ettei ripulit ja oksennukset huvita
Viime viikolla jäi illalla syödyn kebabin jämät riisineen pöydälle yön yli.
Aamulla niissä mätä haju, joten olivat olleet jo syömistilanteessa täysin pilaantunutta kamaa. Kännissä vain ei maistettu asiaa.
Olihan tästä jokin tutkimuskin, että karvakäsikuppilat järjestään toimittavat pilaantunutta kamaa asiakkaille.
Eli ei mikään ihme, jos herkkävatsainen saa oireita. Itse olen todellinen rautavatsa ja tälläkään kerralla en mitään saanut.
Eli jatka veronkiertäjien kuuden euron aterioilla :D
Runsaan rasvan määrä saattaa aiheuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Viime viikolla jäi illalla syödyn kebabin jämät riisineen pöydälle yön yli.
Aamulla niissä mätä haju, joten olivat olleet jo syömistilanteessa täysin pilaantunutta kamaa. Kännissä vain ei maistettu asiaa.
Olihan tästä jokin tutkimuskin, että karvakäsikuppilat järjestään toimittavat pilaantunutta kamaa asiakkaille.
Eli ei mikään ihme, jos herkkävatsainen saa oireita. Itse olen todellinen rautavatsa ja tälläkään kerralla en mitään saanut.
Eli jatka veronkiertäjien kuuden euron aterioilla :D
Kirjain putosi pois: Eli minä jatkan, älä sinä jatka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Ap
Itse en uskalla eikäkiinnosta muu kuin kotipizza just sen takia ettei ripulit ja oksennukset huvita
Vai nin, itse olen syönyt kymmenissä kebab-pizzerioissa sekä Suomessa että ulkomailla. Vain kerran vatsa oli hieman sekaisin sen jälkeen ja olinhan toki syönyt silloin muutakin, ettei syypäänä ihan varmasti se kanapita ollut.
Hyvää tuuria toki mukana varmasti, mutta kun nyt ei ihan mihin vaan mene, niin ei riski liene kovin suuri.
Vierailija kirjoitti:
Saman nähnyt iteki. Pizzaäijä soitti, et pitäs käydä huoltaa kylmäkaappi. Menin ja siel ne veti siggee ja kaiveli nenää. Ei pessy käsii kumpikaa. Alko veivaa taikinaa pokkana siinä. Se kylmäkaappi oli paskana ja se vuodatti vettä veke. Sanoin niille et uus vaan.. Ne änki sen kaapin kamat sinne ehjään kaappiin. Huom sulaneita kebab lihoja ja salamia. Ne oli pakastanu niitä.. Sit osassa kanaboxeissa oli tusseilla päivämäärät 2015. En ole kesäkuun jälkeen syönyt yhessäkään pizzapaikassa. Moni frendi on valittanu tota vatsakipuu aina ku käy noissa safkaa.
Olisit tyytyväinen. Kun roskaruoka tulee pikaisesti ulos jompaa kumpaa kautta, ei ylimääräiset kalorit ehdi imeytyä, etkä liho niin paljon.
Kebab on rasvaista, todella rasvaisesta ja halvimmasta lihasta tehty.
Sulla on aina rasvaripuli.
Ne myy paskaa siellä hölmöille suoihmisille. Illan päätteeksi nauravat makoisasti hönteille.
Onko täällä joku kebab paikan rakastaja puolustelemassa? Rasva Riitta?
Kerran kävi läheltä piti tilanne,kun katsoin kebabin sisustaan,kun kebab tuoksahti pahalle.Pihvin alunen oli vihreässä homeessä,vein evään takaisin ja maksun palautusta.En ole senjälkeen käynyt pikaruokaloissa.
^