Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Esimies kieltää seisomasta kädet puuskassa palaverissa (seistään siis jossain tilanteissa).

Vierailija
08.11.2017 |

Onko tuollaiseen asiaan edes oikeus puuttua? Tekisi mieli mennä itkemään luottamusmiehelle, ärsyttää.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun on helpompi keskittyä kun kädet on puuskassa, muuten näprään kaikkea ja menen pitkin seiniä. ADD

Vierailija
22/26 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

molempiin käsiin kuulakärkikynä ja sitten runklaat niitä maanisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylipsykologointia? 

Pikemminkin ihan perusasia, jonka jo lapset tunnistavat. 

Poliiseille opetetaan ensimmäisenä ettei seistä missään kädet puuskassa koska se on agressiivinen ele. Ei ole mitään järkeä provosoida vastapuolta.

Kyllä minäkin kääntyikin kannoillani jos vaikka vaatemyyjä olisi kaupassa kädet puuskassa lähelläni kaupassa. Tulisi niin sanotusti sellainen olo etten ole toivottu asiakas.

Vierailija
24/26 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä pidän käsiä puuskassa, jos tarvitsen halia itseltäni.

Se on eri asento.

Vierailija
25/26 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kädet puuskassa -asento voi kertoa torjunnasta, mutta joku voi olla kädet puuskassa ihan muusta syystä esim. on kylmä tai se nyt vaan on mukava asento.

Tietenkään esimies ei saa puuttua asentoosi, mutta kylläkin siihen jos avoimesti viestit vihamielisyyttä palaverissä eli jos kädet puuskassa on vain yksi tapa monista, joilla näytät negatiivisuutesi. Itse esimiehenä tietoisesti vältän kädet puuskassa -asentoa väärintulkintojen välttämiseksi.

Vierailija
26/26 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukin seisköön niin kuin haluaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi