pipu-77, kanelisokeria ja viliweeraa huhuilen!
Mitenkäs teidän odotus sujuu? Taidatte tällä palstalla kirjoitella nykyää.
Sain yhden idean jota ajattelin ehdottaa teille eli olisitteko halukkaita pistämään uuden pinon pystyy täällä odotuspuolella? Vai oletteko Jo pinoutunut moneen pinoon?
Olis mukava jos olisi sellainen plussanneiden clomistien pino johon sitten voisi siirtyä tuolta clomisteista kun plussan saa. Toki saisi muutkin clomeja käyttäneet kirjoitella vaikka eivät olisi clomistit pinossa olleet.
Olisi kuitenkin kiva kuulla kuulumisia ja vaihtaa sitten kokemuksia kun plussanneitä alkaisi olla enemmän, olisi helpompaakin näin kun olisi oma pino. Mitäs tuumaatte? Mulla alkaakin huomenna piimaviikko.
Kuinka pitkällä kukin on ja miten on odotus sujunut? Oletteko jo ultrassa käyneet vai pitääkö vielä odotella. Kanelisokerilla tai viliweeralla taisi olla 5.4 ultra vai muistanko ihan väärin?
Kommentit (6)
Minua nyt ei nimeltä huhuiltu, mutta vastaan silti kun samaan joukkoon kuulun. Olin clomisteissa vähän aikaa, söin ekat clomit tammikuussa ja heti plussasin. Olen käynyt clomistien juttuja lukemassa, mutta en ole viitsinyt itsestäni haloota pitää vaikka minut olikin plussanneista unohdettu.
Silloin kun plussasin, minäkin kaipailin omaa pinoa clomisteille odotuspuolella. Siinä alussa oli niin huikeet ja jännittävät fiilikset, että juttuseura olisi ollut tervetullutta. Jännitti tosi paljon onko raskaus lähtenyt hyvin alkuun ja montako asukkia siellä masussa on ym.ym. Nyt kun raskaus etenee pidemmälle, tulee harvemmin kirjoiteltua tuonne kuukausien mukaan tehtyihin pinoihin. Mutta siltikin oma clomistien pino olisi kiva, ainakin mun kohdalla lokakuisten pinossa on niin paljon porukkaa että tuntuu että sinne hukkuu suureen joukkoon.
Itsestäni ei ole listaemoksi, on nämä tietokonetaidot heikonlaiset, mutta mielelläni tulisin porukkaan mukaan. Tällä hetkellä odotan huomista jännityksen vallassa: on np-ultraan meno.
Severon, että sinua ei ole listalla lisään sinut sinne heti kun vain saan niin paljon aikaiseksi. Myttö teki sen alkuperäisen lista ja sitten yritinkin sitä kopioida , mutta ei aivan onnistunut. Sain häneltä ohjeet mutta sitä täytyy vielä harjoitella. Mutta kun onnistun siinä ja saan kunnon lista kopioitua clomistien ketjuun niin tottakai lisää sinutkin sinne.
Oliko teidän neljä lisäksi vielä muita plussanneita, minä kun tosiaankin muistin vain nämä kolme joita huhuilin.
Jos saan tuon esittelylista toimimaan niin toivottavasti sitten pääsisin pian tekemään odotuspuolelle oma esittelylistan. Hyvää odutusta sinulle ja paljon onnea np-ultraan :)
Moikka,
...Olipas kiva huomata, että joku kaipaili :-)
-Hanna- : Olisin mielelläni tulossa plussanneiden pinoon jos sellainen Clomisteille tänne perustetaan. Tällä hetkellä kirjoittelen tuolla Marrasmuruissa ja Kolibrien yhteisössä. Clomistien kuulumisia olen käynyt kurkkimassa aika ajoin ja huomasin tänään, että aika moni siellä pikapuoliin piinailee :-)
Ultrassa en ole vielä käynyt, menen sinne huomenna. Huh kun jännittää, nimenomaan tuo Severonin mainitsema monisikiöisyys jne. Tulen kyllä heti kertomaan huomiset ultrakuulumiset. Toivottavasti saan kuvan mukaani :-)
Neuvolassa kävin viime viikolla ekaa kertaa. Sain paljon kaiken maailman oppaita sun muita, joista meni pää pyörälle heti alkuunsa. Joudun lisäksi sokerirasitukseen kahteen kertaan odotusaikanani (kuopus oli 4800g syntyessään ja ed. rask. minulla oli sokeria virtsassa). Seuraava neuvola menee toukokuun alkuun ja silloin on lisäksi lääkärintarkastus. Sykettä ei vielä viime viikolla saatu kuuluviin.
Eilen alkoi yhdeksäs raskausviikko ja täytyy sanoa, että tämän kolmannen raskauden kanssa olen ihan helisemisissä. En ole kahden aiemman raskauden aika voinut läheskään näin pahoin, vaikka esikoisesta sainkin hyperemesis gravidarum maininnan neuvolakorttiin. Tämä paha olo on ollut jatkuvaa ja olen oksennellut itseni ihan kuiviin. On toki ollut muutama hyväkin päivä, joiden voimalla olen tässä pärjännyt ja tietenkin saikullakin olen joutunut olemaan melko paljon. Yhtään yötä en ole kyennyt valvomaan töissä.
Tänään kerroimme mummuille ja voi sitä iloa mikä siitä syntyi! Kerrassaan hieno vastaanotto. Anoppi tosin sanoi, että hänellä oli sellainen tunne, että jotakin on tekeillä. Oli käynyt ennustajallakin, joka oli sanonut, että vauva olisi tulossa...niin, että nyt en sitten tiedä, pitäisikö noihin alkaa oikeasti uskomaan... :-)
Eiköhän tämä paha olo ala pikkuhiljaa hellittämään otettaan ja pääsisin todella nauttimaan tästä viimeisestä raskaudestani. Olipas kiva kuulla Viliweeran ja Severoninkin kuulumisia. Viliweeran kuulumisia olen lueskellut Jouluntähtösien pinosta :-) Pakko käydä lukemassa, kun ei teitä enää muuten missään tapaa...Meillä oli hieno pino Clomisteilla ja toivoisin todella, että tänne odotuspuolelle perustettaisiin sellainen myös. Olen vain ihan surkea näissä pinoissa, eikä ole minkäänlaista tajua siitä miten noita hienoja väritsydeemejä oikein kehitellään.
P.S. Tänään on ekaa kertaa tuntunut tuolla kohdussa, kuin siellä todella olisi " jotain" :-)
T. Kanelisokeri (8+1)
Pipu-77:n ja Ulriinan kuulumisia olen myös kaipaillut. Eikös se Ulriina plussannut myös heti ekasta Clomikuurista, vai olikos se niin, että hänelle plussaan riitti se, että hän osti ne lääkkeet kaappiin odottamaan? :-)
T. Kanelisokeri
Onneks huomasin huhuilut :) Mä en ole pinoutunut odotuspuolelle ollenkaan kun olen toisinaan niin laiska kirjottelemaan, mutta lueskelen silti juttuja vauvakuume sekä odotuspuolella! Idea plussanneista clomisteista olisi kuitenkin kiva!
Alkuraskauden ultrassa kävin 7+1 ja syke löytyi! Mutta vastasi viikkoja 6+3 eli ovis on ollu siinä clomikierrossa melko myöhään n. kp 18-20 paikkeilla. Eli nyt on ainakin taas todistettu, että terot eivät estä vaan tukevat hedelmöittymistä ja ovis voi tapahtua tosi myöhään ja ilman oireita!!! Raskausoireetkin mulla tuli rv 5-6 paikkeilla. Oli kiva lukea teidän muidenkin kuulumisia ja toivon sinulle Hanna ja myös muille clomisteille paljon plussa-onnea!!!!
Terkuin pipu rv 8+2
Hmm, olen kyllä käynyt lukemassa teidän clomistien menoa :)
Mutta ei oikein uskalla vieläkään iloita tästä raskaudesta kun niin alussa vielä ollaan. Mä olen menossa ultraan vasta 8+3 viikolla jonne on kiduttavan pitkä aika.
Tuosta clomistien pinosta sen verran, että mietin itse joskus samaa juuri tänne odotuspuolelle.
Mutta tosiaan kun ite olen niin tumpelo noiden listojen kanssa tai siis suoraan sanottuna en tajua pätkääkään, niin multa ei onnistu sen teko.
Toki jos saadaan joku sellainen tekemään niin mä ainakin olen mukana pinossa.
Katsotaan mitä muut ovat mieltä.
Toivon sulle todellakin jo sitä plussaa!!!
vilis 5+5