Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksei partaa hyväksytä naisilla, se kasvaisi ilman leukakarvojen nyppimistä.

Vierailija
08.11.2017 |

Haluaisin komean parran ja viikset, mutta en halua leimautua friikiksi.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis täh?

Senkun kasvatat! Mulla ei kyllä karvan karvaa kasva leuassa eikä ylähuulessa. Ja joo, oon vanha. Luuliks et kaikki nyppii leukakarvoja?

Ooh, olemme löytäneet ihokarvattoman ihmisen! Vau, laita kuva?

Niinpä. outoa kyllä jos ei karvoja löydy. Taitaa jotkut vain häpeillä viiksen- ja karvankasvuaan.

Missä kohtaa hän sanoi ettei hänellä ole ollenkaan ihokarvoja? Niimpä.

Ei minullakaan leuassa kasva mitään karvoja.

Vierailija
42/44 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen nainen eikä mulla koskaan ole kasvanut leuka- tai viiksikarvoja. Olen 24, missä iässä niitä sitten alkaa kasvaa?

Keski-iässä, kun hormonimäärät muuttuu... Itsellä oli varmaan tuossa iässä yksi "hormonikarva" kaulassa eli pitkä ja tumma. Sen nyppäsemällä kerran viikossa pysyin freesinä. Sitten alkoi tulla lisää.. ja lisää... ja lisää. Nyt 45-vuotiaana tarkastan peilillä joka aamu naamani ja nypin karvat pois. Jos pinsetit unohtuu kotiin vaikka mökkireissulta, niin kahdessa päivässä on varmaan 20 näkyvää partakarvaa jo. Tai enemmänkin. Myös "viiksien" alueella on muutama nypittävä.

Tiedän, ettei kaikille näitä tule, mutta aika yleistä varmaan iän myötä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on ollut teini-iän loppupuolelta tummempaa karvoitusta huulen yläpuolella. En ole jaksanut tehdä asialle mitään, kun ei tuo haittaa.

Vierailija
44/44 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa lukea tällaista. Olen kerran löytänyt poskestani n. 1 cm karvan ja kauhuissani nypin sen pois. Ajattelin silloin olevani kummajainen. Kannatan naisparran hyväksymistä, jolloin voisi itsekin alkaa odottaa innolla parrankasvua. N40