Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksei partaa hyväksytä naisilla, se kasvaisi ilman leukakarvojen nyppimistä.

Vierailija
08.11.2017 |

Haluaisin komean parran ja viikset, mutta en halua leimautua friikiksi.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mullekkaan ainakaan vielä parta kasva, mutta jokunen viiksihaiven näkyy tummentuneen nyt iänmyötä. En ole nyppinyt, ei noita edes huomaa, jos nyt ei satu lähietäisyydellä huomio kiinnittymään niihin.

Eikun oli mulla yksi partakarva! Ja melko pitkäkin vielä, sen nyppäisin pois, kun alkoi lopulta ahdistamaan :D

Vierailija
22/44 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miettikää, jos naisilla olisi yleensä parta, ja miehillä ei. Pitkä parta olisi varmaan eroottisuuden huippu ja olisi ties mitä partahoitoaineita ja partakampaajia sun muita. Partaa syvähoidettaisiin ja värjättäisiin, ja niille naisparoille, joille parta ei kasva kunnolla, laitettaisiin partalisäkkeitä. Joku oikein radikaali ajaisi parran pois ja sitä sitten kauhisteltaisiin, kuinka huomionhakuinen se on.

:DD

Partaa ois helppo letittää ja muuten laittaa kivasti. Hiustenlaitto on paljon vaikeampaa.

"Liian ruma rakkauteen?" -ohjelmassa olisi kaljun naisen sijaan sileäleukainen nainen, jonka joku ihana ei-pinnallinen mies kuitenkin hyväksyy. <3

Sitten olisi joku parrakkaita miehiä, jotka haluaa poistattaa parran laserhoidolla. Ja partaperuukkeja. Jos jollain naisella ei olisi partaa, se olisi todennäköisesti lesbo. Tai niin ainakin sanottaisiin.

Omalla parralla olisi varmaan kiva leikkiä. Pyöritellä sormissa ja letitellä. :D

Jotenkin pystyisin näkemään esim. Kim Kardashianin semmoisen pitkän, mustan, sileän ja silkkisen parran kanssa, joka olisi aina tip top laitettu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis täh?

Senkun kasvatat! Mulla ei kyllä karvan karvaa kasva leuassa eikä ylähuulessa. Ja joo, oon vanha. Luuliks et kaikki nyppii leukakarvoja?

Vierailija
24/44 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi se hieno itselläkin. Ihailen parrakkaita miehiä.

Vierailija
25/44 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis täh?

Senkun kasvatat! Mulla ei kyllä karvan karvaa kasva leuassa eikä ylähuulessa. Ja joo, oon vanha. Luuliks et kaikki nyppii leukakarvoja?

sit sulla on kyllä joku häiriö, normaaleilla ihmisillä kasvaa noissa karvoja, varsinkin pohjosessa osassa maapalloa.

Vierailija
26/44 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis täh?

Sää oot niin vanha, ettet enää näe karvoja.

Vierailija
27/44 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häntäkin olisi aika kiva. Mulla olisi suora tummanvaalea, jossa on valkisia raitoja.

Vierailija
28/44 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

50+n eikä kyllä kasva parta- leuka- viiksi- eikä nännikarvoja. Huhuh.

Vierailija
29/44 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis täh?

Ooh, olemme löytäneet ihokarvattoman ihmisen! Vau, laita kuva?

Vierailija
30/44 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvattomuusviestien alanuolista voisi päätellä, että naisten partakarvat on yleisimpiä kuin karvattomuus.

Olen 35 eikä kasva parta ainakaan vielä. Jään odottelemaan.

Vierailija
31/44 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomasin tyttystävälläni että alkoi pientä karvoitusta olemaan huulissa, oli kai salannut asian ja nyppinyt minulta niitä

ajattelin että on liikaa mieshormoonia, ja annoin kenkää

Vierailija
32/44 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä kun luulin että olen ainoa partakarvoja pois nyppivä nainen :D Noin kymmenkunta mustaa karvaa tai karvanalkua joudun nyppimään vähintään joka toinen päivä. Enkä ole edes kovin vanha, kolmekymppinen. Muutaman vuoden olen tätä jo joutunut tekemään ja kuvitellut olevani joku luonnonoikku.

Vierailija
33/44 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sukupuolineutraalilla naisella on parta.

en ole sukupuolineutraali vaan nainen, mutta parta kasvaisi kyllä jos antaisin kasvaa.

miten se neutraalihömpötys tähän pitää tunkea.

Vierailija
34/44 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

evoolutiopaskaa kirjoitti:

huomasin tyttystävälläni että alkoi pientä karvoitusta olemaan huulissa, oli kai salannut asian ja nyppinyt minulta niitä

ajattelin että on liikaa mieshormoonia, ja annoin kenkää

idiootti

Vierailija
35/44 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaisi mullekin, viikset ja parta.

Vierailija
36/44 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi kiva kokeilla isoksiko kasvaisi. mutta en halua minäkään saada ylimääräsiä katseita osakseni.

Vierailija
37/44 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä kasva naisille partaa, jotain yksittäisi karvoja ja pienet lyhyet "viiksikarvat" jotka on ihokarvoja, mutta ei naisille varsinaista partaa kasva jos ei ole joku hormonivika. Olen kerran nähnyt eräällä vanhemmalla naisella selkeästi leuassa vähän kuin partakarvoja, ei sekään varsinainen parta ollut, mutta oli se kauhean näköistä. 

Vierailija
38/44 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis täh?

Ooh, olemme löytäneet ihokarvattoman ihmisen! Vau, laita kuva?

Niinpä. outoa kyllä jos ei karvoja löydy. Taitaa jotkut vain häpeillä viiksen- ja karvankasvuaan.

Vierailija
39/44 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla ainakaan mikään parta kasvaa (vai kutsutaaanko pieniä vaaleita ja harvoja, lähes näkymättömiä ihokarvoja parraksi?)

Vierailija
40/44 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä kasva naisille partaa, jotain yksittäisi karvoja ja pienet lyhyet "viiksikarvat" jotka on ihokarvoja, mutta ei naisille varsinaista partaa kasva jos ei ole joku hormonivika. Olen kerran nähnyt eräällä vanhemmalla naisella selkeästi leuassa vähän kuin partakarvoja, ei sekään varsinainen parta ollut, mutta oli se kauhean näköistä. 

kyllä kasvaa jos ei ajele. ei kaikille muhkeaa, kuten ei kaikille miehillekään kasva, mutta ei toi ole vain miesten juttu. se on vain jostain syystä joskus historiassa päätetty ettei naisella saa olla viiksiä ja partaa. joku mies taas päättänyt, ihan varmaan.