Miksei partaa hyväksytä naisilla, se kasvaisi ilman leukakarvojen nyppimistä.
Haluaisin komean parran ja viikset, mutta en halua leimautua friikiksi.
Kommentit (44)
Mulle on ihan sama olisiko jollain naisella parta tai ylipäätään minkälaiset karvat hyvänsä mutta juuri minun naisihanteeseeni se ei mahdu. Jos joku mies tykkäisi partaisesta naisesta niin good for him, erilaisia mieltymyksiä on. Se on kyllä valitettavasti totta että kaikki erilainen leimataan nykyäänkin friikiksi.
Kyllä sukupuolineutraalilla naisella on parta.
Eikä kasvaisi. Ainakaan kaikille. Terveisin leukalarvaton.
muinaisilla naisilla oli parta kuten miehilläkin. nykyään ei saisi olla karvaa edes kainaloissa tai persvaossa.. jo on kummaksi mennyt vouhotus ajelun suhteen. Mulla on edelleen kainalokarvat ja pyllykarvat ja karvakolmio, mutta naama tulee nypittyä. Muhkea parta ois kyllä kiva, muttei jaksa ihmisten mulkoilua.
Mulla on kaljamahakin, parta sopisi jotenkin mun lookkiin sekä myös luonteeseen.
Vierailija kirjoitti:
kyllä kasvais ainakin joku pieni parta, ihan samoin kun joillain miehillekään ei kasva jättipartaa, mutta pieni parta kuitenki.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka vanha olet? Kyllä se sieltä tulee, ei minullakaan nuorena ollut.
Vierailija kirjoitti:
muinaisilla naisilla oli parta kuten miehilläkin. nykyään ei saisi olla karvaa edes kainaloissa tai persvaossa.. jo on kummaksi mennyt vouhotus ajelun suhteen. Mulla on edelleen kainalokarvat ja pyllykarvat ja karvakolmio, mutta naama tulee nypittyä. Muhkea parta ois kyllä kiva, muttei jaksa ihmisten mulkoilua.
Mulla on kaljamahakin, parta sopisi jotenkin mun lookkiin sekä myös luonteeseen.
Rakastan tätä ihmistä. Miks me ei voida olla ystäviä?
Mä en ainakaan nypi leukakarvoja? Eikä mulla sellaisia olekkaan...
Mä olen mies, jolla ei kasva kuin pari hassua naamakarvaa. Jos näkisin parrakkaan naisen, olisin ehkä vain kateellinen. Youtubessa olen katsonut videoita parrakkaista naisista, ja jotenkin kadehdin myös sitä voimaa, joka heissä on noin parran lisäksi. Aika monilla partaa ei edes ensin huomaa, kun persoona on niin semmoinen valoisa ja vahva.
Tunnen kyllä naisia, joille kasvaisi kunnon parta, mutta tosielämässä parran kasvattaminen naisena vaatisi paljon. Mä kyllä ihailisin. Naiset voisi käyttää vapaammin kaikkia hienoja partakorujakin, tai mitä niitä nyt on.
Mä en karvoja pelästy noin muutenkaan.
Mä olen nainen eikä mulla koskaan ole kasvanut leuka- tai viiksikarvoja. Olen 24, missä iässä niitä sitten alkaa kasvaa?
Mulla alko kasvaa leukakarvat joskus 16-18-vuotiaana, en muista tarkkaan, mutta lukioaikana kuitenkin. Samoin nännikarvat. Mulla on valehtelematta ollut yli 10-senttisiä nännikasvoja, koska en jaksanut poistaa niitä. Jossain vaiheessa hermostutti, että mitä jos ne karvat tulee paidan pääaukosta ulos.
Olisi ihanaa, jos naisen karvat eivät olisi yhteiskunnassamme jotenkin muka noloa ja turhan huomiota herättävä asia. Itselläni ei riittäisi itsevarmuus sietämään "outoja katseita", joten alistun ja poistan näkyvät "väärät" tummat karvat ainakin suurimmaksi osaksi. Alapää saa kyllä rehottaa, kun en seksiä harrasta enkä käy uimassa tms.
n 26
Vierailija kirjoitti:
Mulla alko kasvaa leukakarvat joskus 16-18-vuotiaana, en muista tarkkaan, mutta lukioaikana kuitenkin. Samoin nännikarvat. Mulla on valehtelematta ollut yli 10-senttisiä nännikasvoja, koska en jaksanut poistaa niitä. Jossain vaiheessa hermostutti, että mitä jos ne karvat tulee paidan pääaukosta ulos.
Olisi ihanaa, jos naisen karvat eivät olisi yhteiskunnassamme jotenkin muka noloa ja turhan huomiota herättävä asia. Itselläni ei riittäisi itsevarmuus sietämään "outoja katseita", joten alistun ja poistan näkyvät "väärät" tummat karvat ainakin suurimmaksi osaksi. Alapää saa kyllä rehottaa, kun en seksiä harrasta enkä käy uimassa tms.
n 26
Nännikasvoja! :D Siis nännikarvoja tarkoitin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
n 26
Nännikasvoja! :D Siis nännikarvoja tarkoitin.
kiitos nauruista, näin sieluni silmin niitä nännikasvoja.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen nainen eikä mulla koskaan ole kasvanut leuka- tai viiksikarvoja. Olen 24, missä iässä niitä sitten alkaa kasvaa?
Kaikilla omia aikojaan.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ainakaan nypi leukakarvoja? Eikä mulla sellaisia olekkaan...
Joopa joo, niinpä niin, minkäs ikäinen olet jos ei muka kasva?
Miettikää, jos naisilla olisi yleensä parta, ja miehillä ei. Pitkä parta olisi varmaan eroottisuuden huippu ja olisi ties mitä partahoitoaineita ja partakampaajia sun muita. Partaa syvähoidettaisiin ja värjättäisiin, ja niille naisparoille, joille parta ei kasva kunnolla, laitettaisiin partalisäkkeitä. Joku oikein radikaali ajaisi parran pois ja sitä sitten kauhisteltaisiin, kuinka huomionhakuinen se on.
Vierailija kirjoitti:
Miettikää, jos naisilla olisi yleensä parta, ja miehillä ei. Pitkä parta olisi varmaan eroottisuuden huippu ja olisi ties mitä partahoitoaineita ja partakampaajia sun muita. Partaa syvähoidettaisiin ja värjättäisiin, ja niille naisparoille, joille parta ei kasva kunnolla, laitettaisiin partalisäkkeitä. Joku oikein radikaali ajaisi parran pois ja sitä sitten kauhisteltaisiin, kuinka huomionhakuinen se on.
:DD
Partaa ois helppo letittää ja muuten laittaa kivasti. Hiustenlaitto on paljon vaikeampaa.
"Liian ruma rakkauteen?" -ohjelmassa olisi kaljun naisen sijaan sileäleukainen nainen, jonka joku ihana ei-pinnallinen mies kuitenkin hyväksyy. <3
Vierailija kirjoitti:
Nelikymppisillä yleensä löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Ja tukkaa pidettäisiin sopimattomana naisella, se pitäisi ajaa pois tai olisi liian miehekäs.
Kiva ajatella maailmaa jossa vaihettais kaikki karvat päittäin miesten kanssa, vai miten sen sanois.
Miehet vain ajelisi kainalo ja munakarvojaan ja kasvattaisi pitkää tukkaa sileäöän naamaan, nyppisivät kulmakarvat ja käyttäisivät tekoripsiä.
En tykkää parrasta miehilläkään. Kyllä nypin omatkin leukakarvat pois.