Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain miehen kiinni katselemasta ASMR videoita youtubesta

Vierailija
08.11.2017 |

Semmoinen kanava kuin ASMR darling youtubesta.

Ällöttää ajatus että mun mies kattelisi tommosta. Ihan selvästi pervoille tarkoitettuja vidoita >:(

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja en voi sietää ASMR videoita joissa mies puhuu. Itselle näissä ei ole mitään seksuaalista, ei sitten tippaakaan. Itseasiassa suosin "no talking"-videoita.

Vierailija
22/33 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen ja en voi sietää ASMR videoita joissa mies puhuu. Itselle näissä ei ole mitään seksuaalista, ei sitten tippaakaan. Itseasiassa suosin "no talking"-videoita.

Itse en harrasta ASMR-juttuja, mutta pidän kovasti "iltasatuna" dokkareista. Joissain äänessä on mies, joissain nainen. Minulle pääasia on rauhallinen ja asiallinen ääni, jenkkikama tuppaa olemaan liian rauhatonta. Seksuaalisuus on todellakin kaukana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

PelageaASMR ja ValeriyaAMSR on mun suosikit.

Vierailija
24/33 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama. Miehen tekemät ASMR videot ovat ällöjä, en pidä. Ja olen siis puhdas hetero. Ja juuri tuo että parhaat ovat niitä, joissa ei puhuta eikä kuiskata yhtään mitään. Parhaat tinglet tulee itse asiassa lasten selailemista kirjoista ja lehdistä. Ja siinä ei todellakaan ole mitään seksuaalista. Nautin kun oma lapseni illalla sohvalla selailee jotain kirjaa. 

Vierailija
25/33 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki linkit mitä laitoitte on täysiä paskoja! Minä tein videon, missä on pysäytyskuva Saara Särmästä ja äänenä sukkapuikkojen kilkahtelua, kun Saara, Johanna ja Rosa virkkaavat v*ttuja.

Vierailija
26/33 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoh, aika tylsän oloinen video.

Vierailija
27/33 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hyvää päivää. Nää videot on kun jonkun pimahtaneen tekeleitä. Ämmät kauheessa tällingissä huokailee, maiskuttaa ja kuiskuttaa. Kyllä on ihmisellä tekemiset vähissä.

Vierailija
28/33 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elsan ja Anikon kupla-podcasteissa jompikumpi taisi suositella näitä aivotnarikkaan viihteeksi.

Mutta kertoi siellä maiskutettavan, yäääk, joten en uskalla katsoa-

Vierailija
29/33 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yllätys että katsoo nimenomaan naisten tekemiä ASMR videoita. Jos pelkän ASMR jutun takia katsoo niin miksei katso miesten tekemiä? Varmaan katsoo juuri niiden naisten takia.

A) miesten tekemää asmr:ää on vähemmän

B) mä olen (hetero)nainen ja katson vain naisten tekemiä videoita koska en ole törmännyt yhteenkään minua miellyttävään mieheen joka tekee asmr:ää

Vierailija
30/33 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yllätys että katsoo nimenomaan naisten tekemiä ASMR videoita. Jos pelkän ASMR jutun takia katsoo niin miksei katso miesten tekemiä? Varmaan katsoo juuri niiden naisten takia.

Siis mikä näissä on ajatusksena? Katoin yhen, en vaan tajua.

Ei sun tarviikaan tajuta. Joitakin asmr rauhoittaa. Oli se sitten kuiskimista/rauhallista puhetta tai muita äänitehosteita (rapinaa yms.) tai visuaalisia triggereitä.

Vierailija
31/33 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis näitä käytetään usein päänsäryn, unettomuuden ja ahdistuksen lievitykseen.

Mietipä siinä miksi miehes oikeesti tarvii näitä.

Ettei vaan sois päässä nalkutus niin että yölläkin kaikuu eikä rentoudu :'D

Harmittomia suurin osa. Etenkin toi sun linkittämä. Tottakai siellä on jotain pervoja "girlfriend relaxes you"-tyyppisiä outouksia, mutta on outoja musiikkivideoitakin joissa näytellään persettä.

Vierailija
32/33 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä se sika.

Vauvapalstan vakiovastaus kaikeen. ;-D

Vierailija
33/33 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

Etsin vanhempia haastateltavaksi, ketkä ovat kokeilleet ASMR:ää ja minua kiinnostaa heidän kokemuksensa miten ASMR toimi ja auttoi heidän lapsiaan. Ystävälliset yhteydenotot: reeta.vilhu@gmail.com

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi