Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten kukaan voi olla neitsyt yli 25-vuotiaana?

Vierailija
08.11.2017 |

Ja etenkään yli 30-vuotiaana... miten ihmeessä?

Ei baaripanoja taikka nuoruuden kännisekoiluja saati lomamatkaseikkailuja jne. Miten?!

Rumuus ei ole tekosyy, koska "samantasoisia" takuulla löytyy. En näe muuta kelvollista syytä kuin aseksuaalisuus ja syrjäytyminen n. 12-vuotiaasta lähtien.

Kommentit (122)

Vierailija
81/122 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, syitä voi olla todella monia. Itsellä seuraavat:

1. Epävarmuus vartalosta, en voi kuvitella näyttäväni sitä kenellekään, johon en todella luota. Sitä luottamusta ei hetkessä rakenneta ja kesti kauan löytää edes yksi sellainen tyyppi. Myöskään kokemattomuudesta ei huvita kertoa esim. yhden illan tuttavuudelle.

2. Olen aina ollut ujo ja introvertti, jolloin ei niin hyvin tule edes tutustuttua uusiin ihmisiin.

3. Itsellä on myös hieman traumataustaa, ja luulen että mulla on joku hylätyksi tulemisen pelko tms., joka osaltaan vaikeuttaa miehiin tutustumista.

4. Neuroottisuus raskauden ja tautien & virusten suhteen. Ehkäisyt voivat pettää, ja abortista ainakin itse saisin traumat loppuelämäksi. Tuntuu että moni ei edes tiedosta sitä, että kumi ei suojaa kaikelta ja että suuseksissäkin pitäisi suojautua. Ja kaikki eivät välitä vaikka tiedostaisivatkin nämä. Mua kyllä kammottaisi ajatus kerätä kaikki maailman virukset, ja sitten kun löytäisin jonkun, josta oikeasti välitän, hän saisi myös nämä kaikki ja pahimmassa tapauksessa suusyövän noista papilloomaviruksista.

Kuitenkin 26-vuotiaana löysin miehen, jonka kanssa pystyin rakentamaan lyhyen tuttavuuden jälkeen sen verran luottamuksellisen kaverisuhteen, että jotenkin vaan ajauduttiin siihen että hänen kanssaan päädyin sitten harrastamaan seksiä muutaman kerran, sillä itsellä oli kuitenkin kokeilunhalu jo aika kova. Jotenkin tämä "kaverisuhde" sitten muuttui tuon jälkeen niin paljon, tyyppi ei vaivautunut enää entiseen malliin pitämään yhteyttä, ja tämä johti siihen että mulle tuli koko jutusta suorastaan fyysisesti huono olo ja olin aika sekaisin tosi kauan tuon jälkeenkin.  Eli lisäksi:

5. Irtosuhteet eivät oikein sovi herkälle ihmiselle, mä ainakin tarvin sen tunteen että se toinen jossain suhteessa edes välittää itsestä. 

Helppoahan se on seksiä harrastaa, jos asioita ei ajattele sen pidemmällä tai jos on joku yksi pysyvä turvallinen kumppani, ehkä itse teen sitten asioista vaan liian vaikeita ja kun en ole onnistunut vakavampaa kumppania löytämään niin aika kauan varmaan menee seuraavaan kertaan..

Vierailija
82/122 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niille, joilla kolmenkympin rajapyykki häämöttää, muistutukseksi: Tutkimukset (Kontula et al) osoittavat, että jos 30-vuotiaana ei ole ekaa kertaa kokenut niin on todennäköistä ettei sitä koe koskaan.

Eipä ainakaan mulla pitänyt paikkaansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/122 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmetyttää täällä aina nuo neuvot, että miesten pitää mennä maksulliselle että pääsee neitsyydestään eroon. En kyllä maksullisella käynyttä miestä kelpuuttais parisuhteeseen. En halua mitään kohdunkaulan syöpää tai loppuelämän kestävää sukupuoliherpestä.

Ei kai kukaan koskaan myönnä käyneensä maksullisissa, kenellekään?

Jos siinä ei ole mitään pahaa niin miksi salaamaan?;) Ai kato, omatunto kolkuttaa. Miksi luulette että kaikki miehen tekemä pysyy salassa mutta vaahtoatte aina miten nainen ei pääse suhteeseen jos on useampi kumppani. Eivät nekään välttämättä tule esiin;)

Vierailija
84/122 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vaikka siten että isäni hyväksikäytti minua (en mene yksityiskohtiin miten, mutta yhdyntää ei ollut) alle kouluikäisestä n. 8 v. asti. Seurustelen tällä hetkellä ensimmäistä kertaa elämässäni, etenemme taustani takia aika hitaasti, seksiin asti emme ole päässeet. Tätä miestä ennen pelkäsin aivan jokaista miestä ja poikaa, joten mistä olisin kokemuksia saanut (enkä niitä vuosikausiin kaiken tuon jälkeen edes halunnut).

N26

Vierailija
85/122 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niille, joilla kolmenkympin rajapyykki häämöttää, muistutukseksi: Tutkimukset (Kontula et al) osoittavat, että jos 30-vuotiaana ei ole ekaa kertaa kokenut niin on todennäköistä ettei sitä koe koskaan.

Mitä helvettiä haet tällä, muuta kuin pahaa mieltä? Näillä tutkimuksilla voi pyyhkiä vaikka persettä. Niille ei tarvitse antaa mitään arvoa. Tämä on juuri sitä ennakkoluulojen luomista ja tuomitsemista, josta tulee pahimmillaan vain itseään toteuttava profetia. Täytyy muistaa että tuossa ryhmässä on mukana myös kaikki sellaiset yli 3-kymppiset, joilla se neitsyys on pienin huolista, vammaiset, pitkäaikaissairaat tai muuten vain kurjasssa tilanteessa olevat, sekä sellaiset jotka eivät edes halua seksiä. Ne vääristävät lukuja, eikä se kerro tavallisen, terveen ja seksiä haluavan neitsyen mahdollisuuksista mitään.

Vierailija
86/122 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä ainakaan mulla pitänyt paikkaansa.

Kokemuksesi ilman muuta kumoaa tilastollisen todennäköisyyden.

Vierailija
87/122 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään miehetkin vaativat naisilta kunnollisuutta, siksi ei kiinnosta hypätä sänkyyn ihan kenen tahansa. Mieluiten se alle 5 kumppania, jotka nekin vakituisessa parisuhteessa ja valkoihoisia heteromiehiä.

Pakko kysyä: Miksi joillekin miehille on niin iso ongelma se, jos nainen on harrastanut seksiä muun kuin valkoihoisen miehen kanssa? Asiallisia perusteluja asiallisella kielellä, kiitos.

Vierailija
88/122 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttää onko se oikeasti sellainen suuren ihmetyksen aihe että joku on vielä vanhempana neitsyt? Kaikkia ei aja panemisen himo tai tunne tarvetta etsiä vain joku vierelle tyttö/poikaystäväksi. Tai joillain on vain käynyt huonotuuri ja ei ole löytänyt sitä jonka kanssa olisi päätynyt sänkyyn asti. Meitä kaikki ei ole tehty samasta muotista eikä kaikilla elämä vain mene kuten on käsikirjoitettu. Seksielämä ja/tai kumppani voi joillain syystä tai toisesta jäädä myöhemmäksi. Minä olen hitaasti syttyvää sorttia että eipä oikein kehenkään tee mieli tutustua lähemmin puhumattakaan seksistä. Joten ymmärrät varmaan ettei ole mieltä harrastaa seksiä jos sitä ei erityisesti halua? Kännissäkin välttyy näiltä seikkailuilta kun niitä himoja ei ole alunperinkään. En tosin voi sanoa etteikö noita kiinnostavia miehiä ole tullut vastaan mutta heidän kanssaan olen menettänyt mielenkiinnon kun asiat ovat edenneet liian hitaasti.

N27

Vierailija
89/122 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyään miehetkin vaativat naisilta kunnollisuutta, siksi ei kiinnosta hypätä sänkyyn ihan kenen tahansa. Mieluiten se alle 5 kumppania, jotka nekin vakituisessa parisuhteessa ja valkoihoisia heteromiehiä.

Pakko kysyä: Miksi joillekin miehille on niin iso ongelma se, jos nainen on harrastanut seksiä muun kuin valkoihoisen miehen kanssa? Asiallisia perusteluja asiallisella kielellä, kiitos.

Niinpä. Mä oon seurustellut tasan kerran ja se oli "ruskean" ihmisen kanssa. Hän oli aivan ihana ihminen ja meillä oli hyvä olla yhdessä sen aikaa kun sitä kesti. Oksettavaa että tätä halveksutaan, mutta "valkoisen heteromiehen" eksä onkin kunniallisempi nainen.

Vierailija
90/122 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mikä näitä "neitsyys vielä tallella xxx ikäisenä" keskusteluja hyvin usein kiusaa on se, että tuntuu kuin ne monesti vain kasvattaisi ennakkoasenteita siitä, miltä seksiä kokematon varmasti näyttää tai millainen hän olsi ihmisenä..

Esimerkiksi reipas, iloinen hyvin henkisesti ja fyysisesti voiva joka tulee toimeen omillaan hyvin, ulkoisesti puoleensa vetävä kaunis komea  tai monin tavoin sosiaalinen ja ihmisten kanssa yhdessä olosta ja elämästä nauttiva luonne  eivät esiinny juuri koskaan niissä luonnehdinnoissa, joissa kuvataan itseä tai yleisemmin henkilöä, joka ei ole harrastanut seksiä.  

Vierailija
91/122 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti oma lukunsa myös esim. vammat ja seksuaalisen hyväksikäytön traumat. Miten jollain oikeasti voi olla sellainen kuva, että neitsyyden menetys olisi kaikille niin yksinkertainen asia, että se itsestäänkin pakosti hoituu alle 25-vuotiaana? Täytyy olla todella vähäinen ymmärrys elämästä eikä elämänkokemusta juurikaan.

Vierailija
92/122 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen voi olla, jos ei ole esim. ronkkinut itseään millään sormeaan pitemmällä.

Mies ei voi olla, koska mies ei voi olla neitsyt.

Vierailija
93/122 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai miten niin nykyään miehet vaativat naisen sitä ja tätä...  milloin naisella saa olla max 5 kumppania ja tietyn värisiä... Ikään kuin tämä olisi uudempi juttu kun minusta tuntuu, että moni mies on esittänyt kautta historian mitä kummallisimpia vaatimuksia siitä, mitä nainen on saanut tehdä, tai olla tekemättä ennen kuin hän on sopiva seksipartneri. - Kärjitäen niin, että mitä kokemattomampi nainen, niin sen parempi ja vastaavasti miehen kohdalla toisin päin. 

Vierailija
94/122 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se mikä näitä "neitsyys vielä tallella xxx ikäisenä" keskusteluja hyvin usein kiusaa on se, että tuntuu kuin ne monesti vain kasvattaisi ennakkoasenteita siitä, miltä seksiä kokematon varmasti näyttää tai millainen hän olsi ihmisenä..

Esimerkiksi reipas, iloinen hyvin henkisesti ja fyysisesti voiva joka tulee toimeen omillaan hyvin, ulkoisesti puoleensa vetävä kaunis komea  tai monin tavoin sosiaalinen ja ihmisten kanssa yhdessä olosta ja elämästä nauttiva luonne  eivät esiinny juuri koskaan niissä luonnehdinnoissa, joissa kuvataan itseä tai yleisemmin henkilöä, joka ei ole harrastanut seksiä.  

koska oletus on että kaikki hakevevat seksiä tai suhdetta ja jos sitä ei ole tullut niin tietty oletus on että ihminen on niin ruma tai muuten mielenvikainen ettei kelpaa kenellekään. sitähän on silloin vaikea käsittää jos esim. kaunis ja sosiaalinen nainen olisi kokematon 30 vuotiaana kun oletetaan että tällä ottajia on jonoksi.

Vierailija
95/122 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kohdalla tuo tapahtui ihan helposti, huomaamatta. Ei ollut edes vaikeaa. Neitsyyden menetin siis 26-vuotiaana. Tuohon asti pidin aidosti oikeasti itseäni maailman rumimpana ihmisenä ja olin varma etten tule koskaan kelpaamaan kenellekkään. Olin ollut pariin poikaan ihastunut yläasteikäisenä ja kertonut tunteistani ja aina sain vastaukseksi "olet ruma." Kukaan ystävä/perheenjäsen ei myöskään koskaan ollut kehunut kauniiksi. Kaikki palaute mitä ulkonäöstäni siis olin saanut, olivat nuo "olet ruma"-kommentit. Sanomattakin lienee selvää että itsevarmuuteni oli alempana kuin nollassa ja uskoin olevani ruma. 26-vuotiaana sitten maniassa sain hieman itsevarmuutta jonka johdosta liityin Tinderiin (muistan miten itkin kun otin itsestäni selfien, se oli yksi ensimmäisiä selfieitäni ikinä mutta otinpa kuitenkin). Tinderistä sain ensimmäistä kertaa ikinä kehuja miehiltä (toki nyt tajuan että he kehuivat mua vain pillun toivossa), tiedän edelleen olevani ruma. No, valitsin sitten kuitenkin komeimman matchini ja kysyin voisiko hän viedä neitsyyteni ja hän suostui. Eipä hän muuta musta halunnutkaan kun sitä pillua, ja samoin siitä seuraavat 29 miestä kenelle olen antanut. Että näin, tässä mun tarinani. N28

Vierailija
96/122 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin halunnut odottaa sitä oikeaa miestä, jonka kanssa olla intiimisti mutta eipä sillä ole enää mitään merkitystä, sillä en ole enää seksuaalinen ihminen. Tämän aiheutti muutaman vuoden SNRI -ja neuroleptisten lääkkeiden käyttö, ne myös kuollettivat tunne-elämäni. En ole kyennyt ihastumaan niiden käytön jälkeen.

Vierailija
97/122 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

koska oletus on että kaikki hakevevat seksiä tai suhdetta ja jos sitä ei ole tullut niin tietty oletus on että ihminen on niin ruma tai muuten mielenvikainen ettei kelpaa kenellekään. sitähän on silloin vaikea käsittää jos esim. kaunis ja sosiaalinen nainen olisi kokematon 30 vuotiaana kun oletetaan että tällä ottajia on jonoksi.

Paljon on rumia ja tavallisiakin ihmisiä, joilla on paljon seksuaalista kokemusta. Suurin osahan ihmisistä ei ole kauniita, ja silti valtaosa on kokenut ensimmäisen seksuaalikokemuksensa jo teini-ikäisenä. 

Vierailija
98/122 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 37v mies ja neitsyt. Nuorempana olin sairaalloisen ylipainoinen joten sanomattakin on selvää on ettei kukaan nainen ollut koskaan millään lailla kiinnostunut ja itse oli aivan turha minkäänlaisia lähestymisiä yrittää. Nyt olen laihtunut 70kg ja muutenkin laittanut itseni kuntoon mutta koska ryyppäminen ja baareissa hilluminen ei todellakaan kiinnosta niin mistäpä sitä naisiin tutustuisi. Kuntosalilla käyn useamman kerran viikossa mutta sielläkin keskityn treeneihin enkä naisten vonkaamiseen. Olen töissä pienessä firmassa ja täälläkin on ainoastaan miehiä töissä joten sitäkään kautta ei tule naisiin tutustuttua.

Koska sitä ei nuorempana oppinut miten naisia lähestytään niin vaikeaa se on enää tällä vanhemmalla iällä. Olen ajatellut että pitäisi varmaankin maksullinen hankkia niin saisipa sitten tämänkin asian pois päiväjärjestyksestä eikä aina tulisi niin ahdistava olo kun tällaisia viestiketjuja löytää.

Vierailija
99/122 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljon on rumia ja tavallisiakin ihmisiä, joilla on paljon seksuaalista kokemusta. Suurin osahan ihmisistä ei ole kauniita, ja silti valtaosa on kokenut ensimmäisen seksuaalikokemuksensa jo teini-ikäisenä. 

Kyse onkin OLETTAMUKSESTA. kyllä minä tiedän että ihan kaiken näköisiä ja oloisia löytyy kokemattomista ja kokeneista.

Vierailija
100/122 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja etenkään yli 30-vuotiaana... miten ihmeessä?

Ei baaripanoja taikka nuoruuden kännisekoiluja saati lomamatkaseikkailuja jne. Miten?!

Rumuus ei ole tekosyy, koska "samantasoisia" takuulla löytyy. En näe muuta kelvollista syytä kuin aseksuaalisuus ja syrjäytyminen n. 12-vuotiaasta lähtien.

En ymmärrä baaripanoja. Olen lähemmäs 40v ja ikinä ei ole tullut tilaisuutta, tai mieleenkään, että lähtisin baariseuralaisen kanssa seksiä harrastamaan.

Nuoruuden kännisekoilut. Niitäkään en ymmärrä, koska itse en ole kännissä niin sekaisin, että tekisin ajattelemattomia päätöksiä. Olen kyllä monesti päätynyt sammumispisteeseen (tajunta katoaa / alkoholimyrkytys).

Lomamatkaseikkailuja. Eli lomalla ollessa jostakin seuralaisen löytäminen. Itse en tuotakaan ole harrastanut, vaan olen lomamatkustanut vain ja ainoastaan kulloisenkin tyttöystävän kanssa.

Kyse ei ole rumuudesta, tai aseksuaalisuudesta. Itse olen hyvin valikoiva ja olenkin kovalla työllä löytänyt tasoistani seuraa (uskokaa tai älkää, mutta se ei aina ole helppoa löytää älykästä/kekseliästä ja samalla kaunista ja tyylikkäästi pukeutuvaa naista). Usein ympärilläni on kadehdittu naisten (naisystävieni) kauneutta, jotka ovat minun seurassa ovat kulkeneet.