Minkä nimisiä lapsia on lähipiiriisi syntynyt vuoden sisällä?
Omaan lähipiiriin ei ole tullut vielä kertaakaan näitä lydioita ja sofioita jotka nyt ovat suosittuja. Eräs nettituttu antoi tytölleen nimeksi Minea, mikä on ilmeisesti siinä ja siinä :D
Henrik x 2 ja Eetu omassa lähipiirissäni syntyneet.
Kommentit (1116)
Ei ole syntynyt muita, kuin kissanpentuja ;
Hönö
Vili
Sansa
vettävaan kirjoitti:
Eufrosyne Jessica. Äiti on homeopatia-"asiantuntija".
Tunnen heidät, Jessica on Y:llä ja äiti antaa mm. energiakristallihoitoja, ja pienet tissit.
"Kummityttäreni sai juuri nimen Idelmiina Adioka-bin Muhammet. Onko hyvä?"
Erittäin hyvä. Kertoo lapsen taustasta niin kuin pitää. Samoin kuten aikoinaan esim, Carl Gustaf Emil Mannerheim.
Kappas, ainoa tietämäni Eemi on jo kolmekymppinen. Olen kyllä huomannut, että nimeä on viime aikoina alkanut näkyä enemmän.
Mun lähipiiriin ei ole syntynyt yhtäkään lasta kymmeneen vuoteen. Ei ihmisiä kiinnosta lisääntyminen nykyaikana.
Vierailija kirjoitti:
Kappas, ainoa tietämäni Eemi on jo kolmekymppinen. Olen kyllä huomannut, että nimeä on viime aikoina alkanut näkyä enemmän.
Vierailija kirjoitti:
vettävaan kirjoitti:
Tunnen heidät, Jessica on Y:llä ja äiti antaa mm. energiakristallihoitoja, ja pienet tissit.
Ei voi olla y:llä. Väestörekisterikeskus ei tunne viimeisiltä vuosikymmeniltä yhtään Jessycaa tai Jessycaa. Siellä on myös toiseksi nimeksi annetut. Eufrosyneja on pelottavan paljon.
Rebecca, Sofia, Aili, Emma, Maiju. Yksi näistä on oma typy
Aune, Heta, Kerttu ja Roosa
Heikki, Paavo ja Kalle
Tarzan, Anakonda tuli serkun pojasta.
Entäpä Yessica? Viimeisimpinä Iiris, Varpu sekä Hilda.
Mietin oikein hetkisen, mutta tuttavapiiriini ei ole syntynyt yhtään lasta neljään vuoteen.