Minkä nimisiä lapsia on lähipiiriisi syntynyt vuoden sisällä?
Kommentit (1116)
Meilläpäin ollaan niin vanhanaikaisia, että lapset syntyvät nimettöminä, korkeintaan "työnimella" varustettuna ja se oikea nimi annetaan vasta paljon syntymän jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Tokmanni manne kirjoitti:
Karlotta. Karlota, yhdellä teellä on kait epsanjalainen nimi mutta tuo Karlotta on Vantaa-versio.
Ihan tavallinen ja melko yleinenkin nimi Saksassa. Kirjoitustusasu vaihtelee jonkin verran (Karlotta/Charlotta).
Carlotte/Carlotta Saksassa, tai myös Charlotte
Eevi, Anna, Elsi, Vilma, Manta
Luka, Milton, Melvin, Noel, Aron, Robin, Oliver
Sauli Aaron, Lilibet Diana, Urho Kaleva, Taisto Jussi, Teuvo Matti
Leo ja Malla uusimpina, Louna ja Amos syntyneet aiempina vuosina.
Elsi, Netta, Sohvi, Helmi, Jemina, Vertti, Kerttu, Jooa, Leona, Lyydia, Aurora, Lilja
Eipä ole tänä vuonna syntynyt kuin kahdelle tutulle vauva.
Oma kaveripiiri on jo lapsensa saanut ja meidän lapsemme eivät (muutamaa poikkeusta) lukuun ottamatta vielä, eikä muutenkaan ystävä-/ tuttavapiirissä ole syntynyt.
Max on toinen syntynyt ja toisella ei vielä ole nimeä.
te-ro, pojalle siis