Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys poreallasetiketistä

Vierailija
08.11.2017 |

Jos nainen on yksinään vaikkapa ruotsinlaivan porealtaassa, niin saako mies mennä hänen viereensä istumaan? Vai onko se liian tungettelevaa tmv? Eräs nainen suorastaan hätääntyi, kun menin hänen viereensä istumaan viime viikonlopun risteilyllä. Kävi vielä henkilökunnallekin asiasta sanomassa. Teinkö jotain väärin?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi piti mennä ihan viereen? Mikset mennyt vaikka toiselle puolelle allasta? Vai oliko se joku kylpyammeen kokoinen allas?

Vierailija
2/31 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos altaassa on tilaa, on todella outoa, jos joku ventovieras tunkee viereen istumaan. Koskee myös muita paikkoja (esim. bussia, luentosalia), mutta etenkin paikkoja, joissa ollaan vähissä vaatteissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi piti mennä ihan viereen? Mikset mennyt vaikka toiselle puolelle allasta? Vai oliko se joku kylpyammeen kokoinen allas?

No ei ehkä pitänyt, mutta menin kuitenkin. Siinä oli sellaiset selvät istumapaikat, ja ajattelin, että istuisihan siinä joku vieressä silloinkin, kun allas olisi täynnä.

Ap

Vierailija
4/31 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalia on mennä niin kauas kuin mahdollista.

Vierailija
5/31 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaalia on mennä niin kauas kuin mahdollista.

Pelkäätkö ihmisiä?

Vierailija
6/31 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei ehkä pitänyt, mutta menin kuitenkin. Siinä oli sellaiset selvät istumapaikat, ja ajattelin, että istuisihan siinä joku vieressä silloinkin, kun allas olisi täynnä.

Ap

Öööh. Taidat olla provo! Tajuat varmaan, että silloin jos allas olisi täynnä, tilanne olisi paljon neutraalimpi! Nyt olitte siinä kahdestaan.

Vierailija
7/31 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et taida oikein ymmärtää sosiaalisia normeja ja henkilökohtaisen tilan käsitettä, ap. Älä jatkossa mene kenenkään tuntemattoman (etenkään naisen) viereen saunassa, uimahallissa tai kylpylässä, jos tilaa on muuallakin. Myös muissa julkisissa tiloissa kannattaa ottaa reilusti etäisyyttä muihin, ellei se tilanpuutteen takia ole mahdotonta.

Vierailija
8/31 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Öööh. Taidat olla provo! Tajuat varmaan, että silloin jos allas olisi täynnä, tilanne olisi paljon neutraalimpi! Nyt olitte siinä kahdestaan.

Siihen oli kuitenkin noustava siitä kohtaa, johon jäin istumaan (allas oli huoneen nurkassa), joten istahdin vain luonnollisimpaan paikkaan enkä lähtenyt erikseen sinne toiselle puolen istumaan. Jos nainen ei halunnut, että kukaan istuu hänen viereensä, niin olisin olettanut hänen itse alunperinkin sinne toiselle puolen menneen. Siksi kummastuin, kun hän sai hepulin.

Ap

Vierailija
9/31 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kävi miehenä muutama kuukausi  sitten seuraavasti uimahallin porealtaassa: Olin siellä yksin ja tilaa oli joka puolella, kun altaaseen tuli turkkilaisen näköinen isomahainen mies. Hän sitten paukkasi aivan viereeni istumaan ja se oli niin vaivaannuttavaa, että jouduin lähtemään sieltä saman tien. Eli ei ole mielestäni normaalia ja hyväksyttävää istua vieraan ihmisen viereen jos altaassa on reilusti tilaa. Se on tungettelevaa ja epäkohteliasta vaikka olisitte samaa sukupuolta.

Vierailija
10/31 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et taida oikein ymmärtää sosiaalisia normeja ja henkilökohtaisen tilan käsitettä, ap. Älä jatkossa mene kenenkään tuntemattoman (etenkään naisen) viereen saunassa, uimahallissa tai kylpylässä, jos tilaa on muuallakin. Myös muissa julkisissa tiloissa kannattaa ottaa reilusti etäisyyttä muihin, ellei se tilanpuutteen takia ole mahdotonta.

Niin, siksihän mä tätä asiaa täältä kysyinkin. Itse koin vain istuneeni luonnollisimpaan paikkaan, mutta nainen sai slaagin ja teki minusta valituksen kuin jostain rikollisesta.

Ap

Vierailija
11/31 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, siksihän mä tätä asiaa täältä kysyinkin. Itse koin vain istuneeni luonnollisimpaan paikkaan, mutta nainen sai slaagin ja teki minusta valituksen kuin jostain rikollisesta.

Ap

Oleppa rehellinen. Eikö mielessäsi ollenkaan käynyt kuinka nainen olisi alkanut kiihottua sinun hänen viereensä istumisesta ja olisitte pian päätyneet hyväilemään toisianne muiden katseilta salaa ja ehkä päätyneet naimaan kiihkeästi kylpylän siivouskopissa...

Vierailija
12/31 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies_ kirjoitti:

Minulle kävi miehenä muutama kuukausi  sitten seuraavasti uimahallin porealtaassa: Olin siellä yksin ja tilaa oli joka puolella, kun altaaseen tuli turkkilaisen näköinen isomahainen mies. Hän sitten paukkasi aivan viereeni istumaan ja se oli niin vaivaannuttavaa, että jouduin lähtemään sieltä saman tien. Eli ei ole mielestäni normaalia ja hyväksyttävää istua vieraan ihmisen viereen jos altaassa on reilusti tilaa. Se on tungettelevaa ja epäkohteliasta vaikka olisitte samaa sukupuolta.

Kyllä, ja se saman sukupuolen lähestyminenkin saatetaan tulkita iskemisyritykseksi.

Vierailija
13/31 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin ap, yksimielisesti kaikki (myös minä) ollaan sitä mieltä, että sinä olet väärässä ja teit väärin, tai vähintäänkin tosi oudosti ja sosiaalisia normeja rikkoen, ja naisella oli oikeus vetää hepulit.

Usko jo ja anna olla. Vänkäämisesi on naurettavaa.

Vierailija
14/31 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poreallasetiketti :""""""D et voi olla tosissasi.

Vierailija
15/31 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh... kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Oleppa rehellinen. Eikö mielessäsi ollenkaan käynyt kuinka nainen olisi alkanut kiihottua sinun hänen viereensä istumisesta ja olisitte pian päätyneet hyväilemään toisianne muiden katseilta salaa ja ehkä päätyneet naimaan kiihkeästi kylpylän siivouskopissa...

Oho, olipa visio. Ihan tuollainen fantasia ei kyllä käynyt mielessäni.

Ap

Vierailija
16/31 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poreallasetiketti :""""""D et voi olla tosissasi.

Pyyhi kyyneleet. Olen tosissani.

Ap

Vierailija
17/31 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täh... kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Kyllä ainakin jonkinlainen fantasia kävi. Mitään muuta selitystä ei siihen viereen istumiselle voi olla. Sen verran täytyy olla aikuisella ihmisellä tilannetajua.

Vierailija
18/31 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyi hemmetti! Porttikielto!

Vierailija
19/31 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noniin ap, yksimielisesti kaikki (myös minä) ollaan sitä mieltä, että sinä olet väärässä ja teit väärin, tai vähintäänkin tosi oudosti ja sosiaalisia normeja rikkoen, ja naisella oli oikeus vetää hepulit.

Usko jo ja anna olla. Vänkäämisesi on naurettavaa.

En ymmärrä tällaisen viestin tarkoitusta. Jos "vänkäämiseni" on sinusta naurettavaa, niin luulisi sinun lukevan muita aloituksia ja vastailevan niihin.

Ap

Vierailija
20/31 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh... kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täh... kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Kyllä ainakin jonkinlainen fantasia kävi. Mitään muuta selitystä ei siihen viereen istumiselle voi olla. Sen verran täytyy olla aikuisella ihmisellä tilannetajua.

No ei kaikilla ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi