Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ohjelmaa tytön 4-vuotis kaverisynttäreille?

09.04.2006 |

Minkälaistan touhua olette järjestäneet 4-vuotis synttäreille? Itselle tulee mieleen vain aasin hännän kiinnitys mutta kai niitä muitakin leikkejä löytyy.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
09.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämän idean olen lukenut tältä palstalta ja kokeiltiin sitä kun tyttö täytti 4-v oli minusta ja vieraistakin mukavaa. Eli lahjoja ei avattukkaan heti kun vieraat tulivat vaan odotettiin että kaikki ovat saapuneet ja sitten pakettien avaus hoidettiin pullon pyörityksen avulla. Eli synttäri sankari pyöritti eka ja keneen pullo osui sai antaa lahjan.... Oli kiva kun kaikki näki mitä lahjoja tuli ja kuka antoi mitäkin.

Sitten meillä oli kanssa aasin häntää. Rikkinäistä puhelinta voisi myös leikkiä. Aarteen etsintää tai jossain synttäreillä on piilotettu esim. jotain kuvia/tarroja pitkin asuntoa.

Meillä tehtiin myös tytön 4-v synttäreille kioski leikki. Monistettiin monopolista rahoja. Ja olin ostanut kioskiin myytäväksi pieniä namipusseja, tikkareita, pillimehua ja popcornia laitoin kertismukeihin. Tiskin tein keittiön oven ja seinälle vielä kyltti mitä kiskasta saa :=) Lapset tykkäsivät kovasti, harmi kun aika meinasi vaan loppua kesken...

Myös ongintaa meillä on joskus ollut. Tanssiminenkin menee varmaan yhtenä ohjelmanumerona. Kannattaa miettiä ohjelmaa valmiiksi ja pitää niitä sitten aina sopivassa välissä. Itse olin yksin tytön sekä 9 vieraan ja vauvan kanssa ja kun meno meni liian kovaksi niin tilanteen sai hyvin rauhoitettua ohjelman avulla.

Toivottavasti vinkeistä on apua... Hauskoja juhlia teille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla