Asioita, joiden suloisuuden vain nainen ymmärtää. Mitä mies ei ymmärrä tai tajua, että mitä suloista siinäkin nyt taas on.
Tuli vaan mieleen tuosta yhdestä aloituksesta, missä oli otsikkona ” suloista, kun oksa kasvaa kivimuurin välistä”.
Epäilen ainakin että tämän kommentin kirjoittaja on naispuolinen henkilö. Naiset osaavat nähdä suloisuutta tällaisessakin asioissa.
Miehelle oksa olisi pelkkä risu väärässä paikassa jos hän edes huomaisi oksan olemassaoloa.
Listataan samanlaisia (erikoisiakin/ hassuja) asioita, joissa nainen näkee jotain suloista mutta mitä mies ei osaa katsoa sillä silmällä.
Kommentit (24)
Toi ei kyllä liity sukupuoleen mitenkään. Toiset ovat herkempiä yksityiskohdille, hetkeen pysähtymiselle ja pienille ja ihmeellisille asioille. Kyky havaita arvokasta näissä kehittyy ja vahvistuu, jos ympäristö siihen kannustaa lapsesta lähtien.
Voi olla, että miehinen kulttuuri ei aina kannusta kauneuden etsimiseen, tai ainakaan sen tuomista esille. Meillä mies kyllä herkempi näissä jutuissa kuin minä, joka olen käytännöllisempi ja rationaalisempi.
.....Jos rakastat pieniä tyttöjä
pieniä tyttöjä, pieniä poikia
koiria, mummoja, vanhojapiikoja
salaattia ja sellerinjuurta
lampaanpaistia, kevätaamuja
kylmien asemien yksinäisiä miehiä
minä tulen sinun kanssasi merenrantaan....