Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asioita, joiden suloisuuden vain nainen ymmärtää. Mitä mies ei ymmärrä tai tajua, että mitä suloista siinäkin nyt taas on.

Vierailija
08.11.2017 |

Tuli vaan mieleen tuosta yhdestä aloituksesta, missä oli otsikkona ” suloista, kun oksa kasvaa kivimuurin välistä”.

Epäilen ainakin että tämän kommentin kirjoittaja on naispuolinen henkilö. Naiset osaavat nähdä suloisuutta tällaisessakin asioissa.

Miehelle oksa olisi pelkkä risu väärässä paikassa jos hän edes huomaisi oksan olemassaoloa.

Listataan samanlaisia (erikoisiakin/ hassuja) asioita, joissa nainen näkee jotain suloista mutta mitä mies ei osaa katsoa sillä silmällä.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

.....Jos rakastat pieniä tyttöjä

pieniä tyttöjä, pieniä poikia

koiria, mummoja, vanhojapiikoja

salaattia ja sellerinjuurta

lampaanpaistia, kevätaamuja

kylmien asemien yksinäisiä miehiä

minä tulen sinun kanssasi merenrantaan....

Vierailija
22/24 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen piirtämät tikku-ukot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En selkeästi olekaan nainen...

Vierailija
24/24 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi ei kyllä liity sukupuoleen mitenkään. Toiset ovat herkempiä yksityiskohdille, hetkeen pysähtymiselle ja pienille ja ihmeellisille asioille. Kyky havaita arvokasta näissä kehittyy ja vahvistuu, jos ympäristö siihen kannustaa lapsesta lähtien. 

Voi olla, että miehinen kulttuuri ei aina kannusta kauneuden etsimiseen, tai ainakaan sen tuomista esille. Meillä mies kyllä herkempi näissä jutuissa kuin minä, joka olen käytännöllisempi ja rationaalisempi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä