Asioita, joiden suloisuuden vain nainen ymmärtää. Mitä mies ei ymmärrä tai tajua, että mitä suloista siinäkin nyt taas on.
Tuli vaan mieleen tuosta yhdestä aloituksesta, missä oli otsikkona ” suloista, kun oksa kasvaa kivimuurin välistä”.
Epäilen ainakin että tämän kommentin kirjoittaja on naispuolinen henkilö. Naiset osaavat nähdä suloisuutta tällaisessakin asioissa.
Miehelle oksa olisi pelkkä risu väärässä paikassa jos hän edes huomaisi oksan olemassaoloa.
Listataan samanlaisia (erikoisiakin/ hassuja) asioita, joissa nainen näkee jotain suloista mutta mitä mies ei osaa katsoa sillä silmällä.
Kommentit (24)
PMS-oireiden aikaan ilman pyyntöä saatu suklaarasia.
Ja joku voisi tehdä vastakkaisen aloituksen asioista, jotka mies näkee mielenkiintoisena, mutta nainen ei ymmärrä asiaa ollenkaan.
Itse kerron yhden hassun asian, joka mun mielestä oli suloista.
Yhdellä mun tutulla oli päällä mekko, jossa oli napitus takana. Ihan joka ikinen nappi oli erilainen, ei yhtäkään samanlaista. Katsoin, että onpa suloisen näköisesti nuo napit.
Kun kysyin myöhemmin, että oliko mekko hänen oma tekemänsä, hän myönsi asian. Se teki jutusta vielä suloisemman. Kuvittelin hänen ompelemassa jokaista nappia yksitellen mekon selustaan. Jotenkin suloinen ajatus. 🤗
Mun mies ei ois varmaan ymmärtänyt, jos olisin ruvennut selittämään tätä asiaa hänelle. 😁 Ap
Yksinäinen kastepisara ikkunalaudalla.
Tiimarista tai muusta helykaupasta ostettu rihkama, joilla somistetaan kotia.
Mummot ja papat (varsinkin jos ovat pienikokoisia) ja rillipäiset lapset <3.
jostain syystä vauvoja ja pikkulapsia naiset pitävät söpöinä. myös kuninkaallisten lapsia saatetaan kehua söpöiksi iltapäivälehtisssä. eikö toimittajat oikeasti näe, että kuninkaallisten jälkikasvu ei ole söpöä? itse pitän söpöinä pikkuisia kissanpentuja, joitain pokemoneja, kuten eeveetä ja joissain piirretyissä ja sarjakuvissa on söpön näköisiä tyttöjä.
Miesten karvaiset epäsymmetriset perseet
Lastenohjelma Tipu Touhukas. Niin IHANA!!! 🤗 Ap
Vierailija kirjoitti:
Lastenohjelma Tipu Touhukas. Niin IHANA!!! 🤗 Ap
Kun se tekee kaikkea huvittavaa siinä ohjelmassa. Esim luulee keinuvansa jossain keinussa ja lopussa paljastuukin, että se onkin joku satulan jalustin. 😂 Ap
Mies, joka on muuten siisti, mutta hiukset huonosti. Kun ne eivät vaan asetu ja näyttävät hassulta.
Kuuluisimmat runoilijat/säveltäjät/kirjailijat on miehiä, ja ne on tehneet runoja ja musiikkia puista, lehdistä, vehnäpelloista, vuodenajoista, madeleine-leivoksista, joutsenista ja niin edelleen. Joten ei ole sukupuolikysymys.
Aloittaja ei taida tuntea luontokuvaajia? Nimittäin juuri tuollaisissa kivimuurin välissä kasvavissa oksissa monet miespuolisetkin luontokuvaajat näkevät paljon kaunista, suloista ja viehättävää. Samoin eri eläinten pennut, kuten ne nuijapäät, saavat takuulla kameran laulamaan. 😊
impulsiiviset ja epäluotettavat jännämiehet
Vierailija kirjoitti:
My little pony.
vaikka olen aikuinen mies, niin on tullut katsottua equestria sarjaa. jotku siinä olevat ponit on söpön äköisiä, kuten scootaloo.
Tatuoitu siilitukkainen aggressiivinen hormooneilla bodattu jännämies.