Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asioita, joiden suloisuuden vain nainen ymmärtää. Mitä mies ei ymmärrä tai tajua, että mitä suloista siinäkin nyt taas on.

Vierailija
08.11.2017 |

Tuli vaan mieleen tuosta yhdestä aloituksesta, missä oli otsikkona ” suloista, kun oksa kasvaa kivimuurin välistä”.

Epäilen ainakin että tämän kommentin kirjoittaja on naispuolinen henkilö. Naiset osaavat nähdä suloisuutta tällaisessakin asioissa.

Miehelle oksa olisi pelkkä risu väärässä paikassa jos hän edes huomaisi oksan olemassaoloa.

Listataan samanlaisia (erikoisiakin/ hassuja) asioita, joissa nainen näkee jotain suloista mutta mitä mies ei osaa katsoa sillä silmällä.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoitu siilitukkainen aggressiivinen hormooneilla bodattu jännämies.

Vierailija
2/24 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuijapäät <3

= sammakonpoikaset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

PMS-oireiden aikaan ilman pyyntöä saatu suklaarasia. 

Vierailija
4/24 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja joku voisi tehdä vastakkaisen aloituksen asioista, jotka mies näkee mielenkiintoisena, mutta nainen ei ymmärrä asiaa ollenkaan.

Vierailija
5/24 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kerron yhden hassun asian, joka mun mielestä oli suloista.

Yhdellä mun tutulla oli päällä mekko, jossa oli napitus takana. Ihan joka ikinen nappi oli erilainen, ei yhtäkään samanlaista. Katsoin, että onpa suloisen näköisesti nuo napit.

Kun kysyin myöhemmin, että oliko mekko hänen oma tekemänsä, hän myönsi asian. Se teki jutusta vielä suloisemman. Kuvittelin hänen ompelemassa jokaista nappia yksitellen mekon selustaan. Jotenkin suloinen ajatus. 🤗

Mun mies ei ois varmaan ymmärtänyt, jos olisin ruvennut selittämään tätä asiaa hänelle. 😁 Ap

Vierailija
6/24 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinäinen kastepisara ikkunalaudalla.

Vierailija
7/24 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiimarista tai muusta helykaupasta ostettu rihkama, joilla somistetaan kotia.

Vierailija
8/24 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummot ja papat (varsinkin jos ovat pienikokoisia) ja rillipäiset lapset <3.

Vierailija
9/24 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulunodotus.

Vierailija
10/24 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

jostain syystä vauvoja ja pikkulapsia naiset pitävät söpöinä. myös kuninkaallisten lapsia saatetaan kehua söpöiksi iltapäivälehtisssä. eikö toimittajat oikeasti näe, että kuninkaallisten jälkikasvu ei ole söpöä? itse pitän söpöinä pikkuisia kissanpentuja, joitain pokemoneja, kuten eeveetä ja joissain piirretyissä ja sarjakuvissa on söpön näköisiä tyttöjä.

Vierailija
11/24 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten karvaiset epäsymmetriset perseet 

Vierailija
12/24 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastenohjelma Tipu Touhukas. Niin IHANA!!! 🤗 Ap

Vierailija
13/24 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roope Salminen

Vierailija
14/24 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lastenohjelma Tipu Touhukas. Niin IHANA!!! 🤗 Ap

Kun se tekee kaikkea huvittavaa siinä ohjelmassa. Esim luulee keinuvansa jossain keinussa ja lopussa paljastuukin, että se onkin joku satulan jalustin. 😂 Ap

Vierailija
15/24 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies, joka on muuten siisti, mutta hiukset huonosti. Kun ne eivät vaan asetu ja näyttävät hassulta.

Vierailija
16/24 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluisimmat runoilijat/säveltäjät/kirjailijat on miehiä, ja ne on tehneet runoja ja musiikkia puista, lehdistä, vehnäpelloista, vuodenajoista, madeleine-leivoksista, joutsenista ja niin edelleen. Joten ei ole sukupuolikysymys.

Vierailija
17/24 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja ei taida tuntea luontokuvaajia? Nimittäin juuri tuollaisissa kivimuurin välissä kasvavissa oksissa monet miespuolisetkin luontokuvaajat näkevät paljon kaunista, suloista ja viehättävää. Samoin eri eläinten pennut, kuten ne nuijapäät, saavat takuulla kameran laulamaan. 😊

Vierailija
18/24 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

My little pony.

Vierailija
19/24 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

impulsiiviset ja epäluotettavat jännämiehet

Vierailija
20/24 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

My little pony.

vaikka olen aikuinen mies, niin on tullut katsottua equestria sarjaa. jotku siinä olevat ponit on söpön äköisiä, kuten scootaloo. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä