Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pissatulehduksen oireet ( joskus jopa oikea tulehdus) seksin jälkeen, hermo alkaa mennä

Vierailija
08.11.2017 |

Käyn pissalla ennen ja jälkeen, mies pesee kalunsa ja kätensä.. mikään ei auta! Minulla on jopa neljä pissatluehdusta vuodessa.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karpalomehu 100% auttaa täällä nopeammin kuin antibiootti. Heti kun on semmoista kumipallomaista tunnetta virtsarakossa, niin saa 12h sisään helpotuksen oloon.

Tuosta alkuperäisestä kirjoituksesta pisti silmään virtsaaminen ennen yhdyntää. Jos se on tavan vuoksi vaikka ei olisi iso hätä, niin minusta se on yksi asia mitä koittaisin muuttaa ja katsoa vaikuttaako. Ihan vaan sillä, että se yhdynnän jälkeinen virtsamäärä on riittävä.

Vierailija
22/25 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli tuo vaiva seksielämämme alusta asti eli 17 v. alkaen. Mieheni, joka siis on sama edelleen, kanssa koitimme keksiä kaikki konstit - ja silti tulehdus tuli. Niitä oli mullakin monta vuodessa. Sehän on bakteeri, joka tulee aina ulkopuolelta, kulkeutuu peräaukolta, vaikkei siellä varsinkaan operoitu! Ja tärkein, mitä eräs ihana naislääkäri minulle kertoi, oli että kyse on ns. Honeymoon-syndroomasta. Se on yleinen nuorilla naisilla, kun se vaan ottaa aikansa että limakalvot tottuu "käyttöön". Hän sanoi, että sitkeästi vain aina antibiootit kun vaiva tulee. Ja että se helpottaa viimeistään kolmikymppisenä. Antoi varoiksi kuuriin reseptin etukäteen, koska meillä oli häämatka tulossa. Niin, sieltä kotiin palattuani jouduinkin heti kuurin syömään... Olin silloin 23 v. Nyt olen 40 v. ja muistan tarkkaan edellisen tulehdukseni, joka oli 28-vuotiaana nuorimman lapsemme ollessa alle vuoden ikäinen. Sen koommin ei ole tulehduksia tullut. Lääkäri siis tiesi, mistä puhui. Ei siinä auta muu kuin uskoa lujasti niiden olevan ohi iän myötä! Toki tuon kaiken pesun ja pissallakäynnin lisäksi. Tsemppiä siskot!!

Oiskohan iän sijaan suurempi merkitys sillä että yhdyntätiheys vääjäämättä pienenee suhteen vanhentuessa...? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama riesa. harmittaa koko seksi mutta pakko miehelle antaa joitakin kertoja viikossa ja itse saa palkaksi vtin.

Vierailija
24/25 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusitulehdus on siitä rasittava että kun sen kerran saa, se tulee helposti toistekin.

Vierailija
25/25 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli tuo vaiva seksielämämme alusta asti eli 17 v. alkaen. Mieheni, joka siis on sama edelleen, kanssa koitimme keksiä kaikki konstit - ja silti tulehdus tuli. Niitä oli mullakin monta vuodessa. Sehän on bakteeri, joka tulee aina ulkopuolelta, kulkeutuu peräaukolta, vaikkei siellä varsinkaan operoitu! Ja tärkein, mitä eräs ihana naislääkäri minulle kertoi, oli että kyse on ns. Honeymoon-syndroomasta. Se on yleinen nuorilla naisilla, kun se vaan ottaa aikansa että limakalvot tottuu "käyttöön". Hän sanoi, että sitkeästi vain aina antibiootit kun vaiva tulee. Ja että se helpottaa viimeistään kolmikymppisenä. Antoi varoiksi kuuriin reseptin etukäteen, koska meillä oli häämatka tulossa. Niin, sieltä kotiin palattuani jouduinkin heti kuurin syömään... Olin silloin 23 v. Nyt olen 40 v. ja muistan tarkkaan edellisen tulehdukseni, joka oli 28-vuotiaana nuorimman lapsemme ollessa alle vuoden ikäinen. Sen koommin ei ole tulehduksia tullut. Lääkäri siis tiesi, mistä puhui. Ei siinä auta muu kuin uskoa lujasti niiden olevan ohi iän myötä! Toki tuon kaiken pesun ja pissallakäynnin lisäksi. Tsemppiä siskot!!

Miten tuo tohtori selittaa minun  (70V.) toistuvat tulehdukseni?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi