Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

muutto ulkomaille

mm.oi
08.11.2017 |

hei halusin kysyä, minulla on osamaksut puhelin ja ipadin ja ei ole varaa maksaa niitä, koska mulle estetään työttömyysturva eikä mikään työtä löydä tai ota minut töihin. Halusin kysyä tai tietää, että jos ei maksa näitä laskuja ja muutat ulkomaille mitä seuraa siitä tulee?.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että tällaista tänään. Kun sössit asiasi kotimaassa, on parasta muuttaa ulkomaille?

Mutta muualla VARMASTI paremmin...

Vastauksena kysymykseesi: Ei tietenkään mitään. Ulkomaat tarvitsee sinua. Ei tule ikävä. Heippa.

Ai niin paitsi että palatessasi sieltä Syyrian "sota-alueilta" saat eläkkeen. Lykkyä matkaan.

Älä kysele typeriä, vaikka typerys oletkin.

Kyllä se tiedetään, että ostit alunperinkin ne osamaksulla ja että myyt nuo laitteesi ja rahoitat sillä uutta aatteellista perhettäsi. Jos et ole tuota kuviota tajunnut, niin melkeinpä alkaa pelottaa sun puolesta.

Paitsi että ei.

Ala laputtaa. Autuus löytyy ulkomailta.

Vierailija
2/3 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jooo kunhan minä vaan kysyä, ei tarvitse tulla tälläistä puhua. Kysyn koska en tiiä, siksi kysyn. Tarvitsen vaan neuvoa tai opasta, et tiiä mun ongelmasta mitään niin ei tarvitse puhua, ainiin älä ole liian rasismia toiseelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai että tällaista tänään. Kun sössit asiasi kotimaassa, on parasta muuttaa ulkomaille?

Mutta muualla VARMASTI paremmin...

Vastauksena kysymykseesi: Ei tietenkään mitään. Ulkomaat tarvitsee sinua. Ei tule ikävä. Heippa.

Ai niin paitsi että palatessasi sieltä Syyrian "sota-alueilta" saat eläkkeen. Lykkyä matkaan.

Älä kysele typeriä, vaikka typerys oletkin.

Kyllä se tiedetään, että ostit alunperinkin ne osamaksulla ja että myyt nuo laitteesi ja rahoitat sillä uutta aatteellista perhettäsi. Jos et ole tuota kuviota tajunnut, niin melkeinpä alkaa pelottaa sun puolesta.

Paitsi että ei.

Ala laputtaa. Autuus löytyy ulkomailta.

Jooo kunhan minä vaan kysyä, ei tarvitse tulla tälläistä puhua. Kysyn koska en tiiä, siksi kysyn. Tarvitsen vaan neuvoa tai opasta, et tiiä mun ongelmasta mitään niin ei tarvitse puhua, ainiin älä ole liian rasismia toiseelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi