Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö teidän kysyä kumppanilta lupa tai

Vierailija
08.11.2017 |

keskustella asiasta jos olette menossa johonkin?

Asun väliaikaisesti putkiremontin takia miehen luona. Eilen laitoin viestin, että menen kirjastoon. Mies oli iltavuorossa joten ehtisin takaisin paljon ennen kun hän tulee kotiin. Hän kuitenkin heti soitti perään vähän suuttuneena, että eikö asiasta olisi pitänyt ensin keskustella hänen kanssaan. Olin enemmän kuin vähän ihmeissään! Mitä, pitääkö minun kysyä lupa häneltä?? HItto en ole kysynyt keneltäkään lupaa menoihini sen jälkeen kuin sain oman kotiavaimen lapsena. Ilmoittaminen tietenkin on aina tärkeää (ja lapsena tietenkin lupa jos meni kauemmas)! Myönnän etten ole seurustellut paljoa enkä ole koskaan miehen kanssa ennen asunut. Eli onko normaalia??

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoutuuko myös kuskiksi joka paikkaan? Haluaa mukaan joka kissanristiäisiin? Jos kyllä, niin pakene.

nim. mustasukkaisen ja väkivaltaisen miehen uhri

Vierailija
22/39 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottai kai parisuhteessa keskustellaan näistäkin asioista. 

Jaa kirjastossa käymisestä? Ja AP:han laittoi viestin, mutta ei siihen nyt mitään lupaa tarvitse erikseen pyytää.

Meidän perheessä on tapana kysyä lähinnä, että tarvitseeko toinen autoa ja sumplimme tarvittaessa menot sen mukaan. Tällaista keskustelua ei tarvitse käydä, jos toinen on töissä tms. AP:n miehellä on jotain patoutumia ja AP:n kannattaa vakavasti harkita suhteen jatkoa. Ei tuo ainakaan helpommaksi tule todennäköisesti muuttumaan 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toisaalta omituista, että ap edes kysyy tällaisesta asiasta täältä. Eihän tuossa miehen toiminnassa ole mitään normaalia tai tervettä.

Vierailija
24/39 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut mustasukkaisuuden piirteitä, yrittää kovasti niitä peitellä. Hyvä kun tämä puoli tuli esille nyt jo. Pitää tänä iltana tosiaan keskustella asiasta. Onneksi voin palata kotiin jos tämä järjestely ei onnistu. Ajattelin vain tämän olevan jotenkin normaalia, kun olen kaksin äidin kanssa kasvanut ja aika paljon olin lapsenakin yksin tai kavereiden luona kun äiti teki välillä kahta työtä.

Vierailija
25/39 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap! Putkiremontti oli sinulle onnenpotku.

Mieti, jos oikeasti olisit muuttanut tyypin kanssa yhteen vakaasti etkä väliaikaisesti...

Mieti siis myös, että tuommoisen tyypinkö elämääsi haluat.

Vierailija
26/39 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä pupsu mieheltä kaulanauha avaimeesi.

Vierailija
27/39 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos se suunnitteli jotain ihanaa yllätystä

minkäikäinen olet :)

m53

Vierailija
28/39 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

m53

Miten kommenttisi liittyy mihinkään?

Vierailija
29/39 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

m53

mees hopeakettu hinkkaan itseäs iha yksinäs !!

Vierailija
30/39 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pitkässä parisuhteessa ilmoitan kyllä meneväni milloin mihinkin mutta varsinaisesti en mitään lupia kysele. Toki esim. reissu ystävän luo toiseen kaupunkiin on sellainen että kysyn onko meillä ohjelmaa tai jotain menoa.

Vierailija
31/39 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lupa on aina kysyttävä päivää aikaisemmin!

Vierailija
32/39 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään, enkä tapaa edes ilmoitella menoistani , ellei olla sovittu yhteistä tekemistä. Jään esimerkiksi usein töiden jälkeen kaupungille, enkä mainitse siitä erikseen. Tämä on muuten hyvä keino seuloa pois kontrolloivat kumppaniehdokkaat.

Vierailija
33/39 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

keskustella asiasta jos olette menossa johonkin?

Asun väliaikaisesti putkiremontin takia miehen luona. Eilen laitoin viestin, että menen kirjastoon. Mies oli iltavuorossa joten ehtisin takaisin paljon ennen kun hän tulee kotiin. Hän kuitenkin heti soitti perään vähän suuttuneena, että eikö asiasta olisi pitänyt ensin keskustella hänen kanssaan. Olin enemmän kuin vähän ihmeissään! Mitä, pitääkö minun kysyä lupa häneltä?? HItto en ole kysynyt keneltäkään lupaa menoihini sen jälkeen kuin sain oman kotiavaimen lapsena. Ilmoittaminen tietenkin on aina tärkeää (ja lapsena tietenkin lupa jos meni kauemmas)! Myönnän etten ole seurustellut paljoa enkä ole koskaan miehen kanssa ennen asunut. Eli onko normaalia??

Ei, ei tarvitse kysyä.

Ilmoittaminen on kohteliasta mutta Suomessa 18 vuotta täytettyään ei  tarvitse keneltäkään lupia kysellä.Ja koska miehesi oli kerran töissä, ei asi hänelle kuulu muutenkaan.

Kerro miehellesi ettei itsemääräämisoikeuteesi mitenkään vaikuta se onko parisuhteessa vaiko ei.

Vierailija
34/39 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole normaalia, juokse jo.

(onko muita omituisuuksia miehen käytöksessä?)

Vierailija
35/39 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottai kai parisuhteessa keskustellaan näistäkin asioista. 

Luetun ymmärtäminen?

Mies on TÖISSÄ, ap käy  kirjastossa omalla ajallaan.

Kerrotko miten miehelle kuuluu tämä kirjastokäynti mitenkään?

Haloo, pahvi?

Vierailija
36/39 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole normaalia. Miksi pitäisi keskustella kirjastoon menosta?

Ilmoitit että menet sinne, ok, mutta ei siinä enempää tarvita. Olet kuitenkin aikuinen ihminen. Taitaa miehesi olla omistushaluinen.

Vierailija
37/39 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minun ”tarvitse” kertoa kirjastoon menostani, mutta helposti kyllä laitan tekstarin, jos menen silloin, kun muuten olisin kotona. Jotta toinen ei turhaan kiirehdi kotiin.

Avioliittoa 22 vuotta

Vierailija
38/39 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kysyn aina luvan.

Vierailija
39/39 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävitkö Porvoon kirjastossa?

Ei se käynyt, kun mies ei antanut lupaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän