Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kyykyttävä mies

Vierailija
08.11.2017 |

Onko teillä vastaavia kokemuksia? Mies saattaa sanoa menevänsä ruokakauppaan mutta meneekin kotiinsa eikä ilmoita, asia selviää kun alan kyselemään onko kaupassa jotain ongelmia kun miestä ei 1,5 h kuulu takaisin. Lupaa usein hoitaa jotain eikä hoidakkaan ja saattaa tietää sen jo luvatessaan ei vaan kerro mikä hankaloittaa arkea. Mies ei itse kerro asioistaan, aikatauluistaan, menoistaan, ajatuksistaan vaan ne mitää tajuta kysyä. Jos en tajua kaikkea kysyä ja sen takia tiedä, oma mokani hänen mukaansa. Kerran olin pessyt äitnsä pakasterasiat (ohuet muoviset "kertakäyttöiset") pakasterasiat apk:ssa, josta molemmat sitten yksissä tuumin minua läksyttivät. Elämme yhteistä arkea vaikkemme yhdessä asukkaan joten tämä on hankalaa. Odottaa kuitenkin itselleen erilaista kohtelua ja suuttuu jos teen esimerkin vuoksi samoin kun hän jotta tajuaisi miten käyttäytyy. Tuntuu lisäksi tajuavan että käyttäytyy väärin, ei vaan taida jaksaa välittää. Olen puhunut ongelmasta eri sävyillä useaan otteeseen. Yhdessä oltu useampi vuosi ja olemme jo kolmikymppisiäkin.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sellaista miestä kuuluu kutsua exäksi.Ja sä olet sietänyt tuollaista vuosia.Why?

Vierailija
22/28 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehen pitäisi kysyä jatkuvasti lupa omiin tekemisiin. Eri asia jos vaatisi, että sinunkin pitää ilmoittaa aina jos satut käymään kaupassa tai muilla asioilla.

Ei tarvitse kysyä lupaa yhtään mihinkään vaan parisuhteessa on tapana ilmoitella missä menee ja mitä tekee ja milloin tulee kotiin. Ja koska olettaa minunkin ilmoittelevan missä liikun ja mitä on ohjelmassa ja suunnitelmissa. Kuuluu parisuhteeseen huomioida muutakin kuin itseään. Ja koska hänellä ei esim ole avainta luokseni niin hän ei pääse kaupasta kotiini eikä illalla luokseni nukkumaan ellen ole siellä odottamassa ja ovea avaamassa ja tiedä milloin tulee.

Ja jatkona vielä että ostamme kaupasta yhteiset ostokset koska olemme suurimman osan ajasta minulla eli saman katon alla. Eli aina kaupassa käydessä ne ovat yhteisiä ostoksia ei vain toisen. Ja minä esimerkiksi teen kaikki ruuat koska mies ei osaa. Mies ei juuri kotonaan ruokaa säilytä koska siellä hyvin vähän on niin menisi pilalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdellä exällä oli tapana ilmoitella äidilleen kaikki menemisensä ja soitella hänen kanssaan monta kertaa päivässä, minulle päin ei vaan koskaan mitään jaksanut ilmoittaa edes viestillä.

Vierailija
24/28 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis asutteko yhdessä, jos kerran menee kotiinsa? Jos ette, niin eroaminen entistä helpompaa. En jaksaisi katsella tuollaista idioottia.

Emme asu. Lähinnä kiinnostaa onko muilla samantyylistä ollut ja miten ovat toimineet. Vai onko ero ainoa vaihtoehto? Mikä edes saa ihmisenkäyttäytymään noin?

Välinpitämättömyys, ap. Kato kun ei se susta niin paljon välitä että viittis sua miellyttää.Ja näyttää herralla olevan vielä  eri säännöt kummallekin.

Itse en tuollaista katsoisi, plussa tässä on se ettei se hemmo  asu kanssasi eikä  sillä ole avainta, joten riittää kun haet omat tavarasi miehen luota ja palautat hänelle omansa. Silleen tosi helposti tuon saa lakkaamaan.

Vierailija
25/28 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olet tämän aarteen kanssa edelleen? Älkää ainakaan muuttako yhteen älkääkä tehkö lapsia. Kuulostaa

oudolta käytökseltä, ei kunnioita eikä arvosta sinua. Varmaan tulee ilmi muissakin tapauksissa, tuskin

kertomasi oli yksittäistilanne. Jos suostut kynnysmatoksi,ylitsesi tietenkin kävellään.

Vierailija
26/28 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa suoraan sanoen aivan kammottavalta. En katselisi tuollaista käytöstä paria kertaa enempää.

Oletko ap keskustellut miehen kanssa tästä? Mikä on hänen perustelunsa mm. siihen, että ei ole hänen vastuullaan kertoa asioistaan vaan aina sinun vastuullasi kysyä? Kuulostaa ihan lapsen tasolle jääneeltä. Mihin sinä tuossa miehessä oikein rakastuit?

Vierailija
27/28 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis asutteko yhdessä, jos kerran menee kotiinsa? Jos ette, niin eroaminen entistä helpompaa. En jaksaisi katsella tuollaista idioottia.

Emme asu. Lähinnä kiinnostaa onko muilla samantyylistä ollut ja miten ovat toimineet. Vai onko ero ainoa vaihtoehto? Mikä edes saa ihmisenkäyttäytymään noin?

Lucky you, että ette asu yhdessä, niin pääset miehestä eroon. Nimittäin ero todellakin on ainoa vaihtoehto.

Mulla on kaveri, joka ei ikinä kerro itsestään mitään muuten kuin nyhtämällä. Ei edes lääkärille, että miksi on mennyt sinne ja mitä oireita on. Ja jos lääkäri ei jotain oiretta ole osannut kysyä, niin ei kerro. "Mitäs ei kysynyt."

Mies käyttäytyy noin, koska ei ole henkisesti ihan normaali. Sisällä on patoutunutta vihaa, epävarmuutta, halua manipuloida, käyttää henkistä väkivaltaa. Et halua mitään tuollaista omalle miehellesi, joten etsi parempi. Tuosta on helppo vaihtaa parempaan, sillä siihen ei paljon vaadita.

Vierailija
28/28 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa suoraan sanoen aivan kammottavalta. En katselisi tuollaista käytöstä paria kertaa enempää.

Oletko ap keskustellut miehen kanssa tästä? Mikä on hänen perustelunsa mm. siihen, että ei ole hänen vastuullaan kertoa asioistaan vaan aina sinun vastuullasi kysyä? Kuulostaa ihan lapsen tasolle jääneeltä. Mihin sinä tuossa miehessä oikein rakastuit?

Kyllä ollaan puhuttu. Pahoittelee ja ymmärtää ongelman mutta tätä on aina kun häntä jokin ottaa päähän tai on pahalla tuulella tai on jotain kinaa. Purkaa sen minuun. Tämä piirre ei ollut alusta asti, vaan ilmestynyt vasta myöhemmin. Eihän ensi huumassa koskaan tule esiin huonot piirteet ja esittää usein parempaa kuin on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi