Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kyykyttävä mies

Vierailija
08.11.2017 |

Onko teillä vastaavia kokemuksia? Mies saattaa sanoa menevänsä ruokakauppaan mutta meneekin kotiinsa eikä ilmoita, asia selviää kun alan kyselemään onko kaupassa jotain ongelmia kun miestä ei 1,5 h kuulu takaisin. Lupaa usein hoitaa jotain eikä hoidakkaan ja saattaa tietää sen jo luvatessaan ei vaan kerro mikä hankaloittaa arkea. Mies ei itse kerro asioistaan, aikatauluistaan, menoistaan, ajatuksistaan vaan ne mitää tajuta kysyä. Jos en tajua kaikkea kysyä ja sen takia tiedä, oma mokani hänen mukaansa. Kerran olin pessyt äitnsä pakasterasiat (ohuet muoviset "kertakäyttöiset") pakasterasiat apk:ssa, josta molemmat sitten yksissä tuumin minua läksyttivät. Elämme yhteistä arkea vaikkemme yhdessä asukkaan joten tämä on hankalaa. Odottaa kuitenkin itselleen erilaista kohtelua ja suuttuu jos teen esimerkin vuoksi samoin kun hän jotta tajuaisi miten käyttäytyy. Tuntuu lisäksi tajuavan että käyttäytyy väärin, ei vaan taida jaksaa välittää. Olen puhunut ongelmasta eri sävyillä useaan otteeseen. Yhdessä oltu useampi vuosi ja olemme jo kolmikymppisiäkin.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlaisesta kokemusta, mies myös jättää arjen pyörittämisen minulle. Ruuat, kaupat, siivoukset, menot, yhteisten tekemisten ja lomien suunnittelut ym. itse vain tulee paikalle eikä muuhun osallistu ellei pakota niin silloin pitkin hampain. Tuo kertomatta jättäminen etenkin kuulostaa tutulle, mitäs et kysynyt. Onneksi ei ole lapsia.

Vierailija
2/28 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtamalla paranee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta siltä että mies parantaa elämänlaatua. Yritä löytää paremmin itsellesi sopiva.

Vierailija
4/28 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis asutteko yhdessä, jos kerran menee kotiinsa? Jos ette, niin eroaminen entistä helpompaa. En jaksaisi katsella tuollaista idioottia.

Vierailija
5/28 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis asutteko yhdessä, jos kerran menee kotiinsa? Jos ette, niin eroaminen entistä helpompaa. En jaksaisi katsella tuollaista idioottia.

Emme asu. Lähinnä kiinnostaa onko muilla samantyylistä ollut ja miten ovat toimineet. Vai onko ero ainoa vaihtoehto? Mikä edes saa ihmisenkäyttäytymään noin?

Vierailija
6/28 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ilmassa leijailee sianjätön tuoksu.

Vierailija
7/28 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikossahan se luki hyvin, että mies kyykyttää. Miksi joku haluaisi olla kyykytettävänä? Jos asia ei ole muuttunut puhumalla, ei se muutu ajan kulumisellakaan tai ihmettä odottaen. Vaihda miestä.

Vierailija
8/28 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätyskyykky!

Vierailija
9/28 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko itse riidanhaluinen, eli mies ei uskalla sanoa totuutta, koska silloin sinä antaisit kovaa palautetta?

Vierailija
10/28 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä kukaan olisi tuollaisessa suhteessa? Hänmästelen vilpittömästi, itse odotan suhteessa kunnioitusta, hyvää käytöstä ja huomioon ottamista (toki molemmin puolin).

Vierailija
11/28 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

oma mies on suunnilleen saman ikäinen ja samalainen.

Soitin pikkuveljelle joka on myay thay harrastaja. Pikkuveli vei mieheni huoneeseen vähän juttelemaan ja taisi pikkaisen huutaakin ja läpsytellä mieheni poskia. Sen verran kova meteli oli.

Mies tuli huoneesta itkien ja voivotellen käsivarttaan. Pyysi anteeksi ja vielä kosi.

Tämän jälkeen mies muutti tapansa.

Vierailija
12/28 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko itse riidanhaluinen, eli mies ei uskalla sanoa totuutta, koska silloin sinä antaisit kovaa palautetta?

Suuttuisin jos käy kotonaan hakemassa vaatetta, miksi ihmeessä?! Olisin vain ehtinyt tehdä siinä ajassa omia juttuja jos olisin tiennyt ettei tarvitsekaan päivystää luurin luona valmiina antamaan ohjeita kauppaan, vaan olisin ehtinyt vaikka siivota tai käydä salilla. Tai miksi suuttuisin jos kertoo milloin pääsee töistä, monelta lähdemme aamulla töihin, nukkuuko luonani vai kotonaan tai mitä haluaa syödä viikonloppuna tai onko hänellä jotain menoja töiden jälkeen? Nämähän on asioita jotka kerrotaan toiselle jotta arki sujuu helpommin. Voi ottaa toisen menot ja toiveet huomioon kun niistä tietää. Olemme 30 vuotiaita, emme 5 v.

Vierailija
13/28 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä jaksaisi katsella tuollaista kauaa, enkä todellakaan jäisi odottelemaan tyhjänpanttina miestä jos hän jonnekin häipyisi tuntikausiksi.

Vierailija
14/28 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSSAP

Vierailija
15/28 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joku päivystäisi puhelinta, jos mies on kaupassa

Vierailija
16/28 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

oma mies on suunnilleen saman ikäinen ja samalainen.

Soitin pikkuveljelle joka on myay thay harrastaja. Pikkuveli vei mieheni huoneeseen vähän juttelemaan ja taisi pikkaisen huutaakin ja läpsytellä mieheni poskia. Sen verran kova meteli oli.

Mies tuli huoneesta itkien ja voivotellen käsivarttaan. Pyysi anteeksi ja vielä kosi.

Tämän jälkeen mies muutti tapansa.

Pikkuveljesi teki sen minkä miehesi isän olisi pitänyt tehdä jo vuosikymmeniä sitten.

Joskus läskin pitää vähän tummua että luonne kehittyy.

Vierailija
17/28 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehen pitäisi kysyä jatkuvasti lupa omiin tekemisiin. Eri asia jos vaatisi, että sinunkin pitää ilmoittaa aina jos satut käymään kaupassa tai muilla asioilla.

Vierailija
18/28 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teippaisin tuollaiselle miehimykselle tutin suuhun, ja antaisin remmistä niin että soi. Sitten pyyhkisin elämästäni.

Vierailija
19/28 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi joku päivystäisi puhelinta, jos mies on kaupassa

Koska mies kysyy vähän väliä jotain neuvoa tai mielipidettä.

Vierailija
20/28 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehen pitäisi kysyä jatkuvasti lupa omiin tekemisiin. Eri asia jos vaatisi, että sinunkin pitää ilmoittaa aina jos satut käymään kaupassa tai muilla asioilla.

Ei tarvitse kysyä lupaa yhtään mihinkään vaan parisuhteessa on tapana ilmoitella missä menee ja mitä tekee ja milloin tulee kotiin. Ja koska olettaa minunkin ilmoittelevan missä liikun ja mitä on ohjelmassa ja suunnitelmissa. Kuuluu parisuhteeseen huomioida muutakin kuin itseään. Ja koska hänellä ei esim ole avainta luokseni niin hän ei pääse kaupasta kotiini eikä illalla luokseni nukkumaan ellen ole siellä odottamassa ja ovea avaamassa ja tiedä milloin tulee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän