Mitä mieltä värillisistä piilareista?
Kysymys otsikossa...eli mitä mieltä olette värillisten piilareiden käytöstä? Itsellä on siniset silmät, mutta käytän ruskeita piilareita( ovat sellaiset joissa ei ole pupillin kohdalla väritöntä aukkoa, joten näyttävät luonnollisilta). Olen kohta 27-vuotias nainen, ja mietinkin alanko olla liian vanha tälläiseen "hömpötykseen" :D
Kommentit (14)
Mistä alapeukut aloitukseen? Mun mielestä niiden käytössä ei oo mitään vikaa, käytä vaan ap jos haluat!
Vierailija kirjoitti:
Sinulle tuollainen on varmasti ihan ok. Tyylisi on luultavasti muutenkin överi. Ihan sama siis kaikille.
Itseasiassa oot väärässä, mun tyyli on kaikkia muuta ku överi:D se on tosi klassinen ja hillitty vaatetuksen puolesta, käytän hillitysti meikkiä enkä käytä hius-tai ripsilisäkkeitä.
Minä kokeilin vuosia sitten värillisiä piilareita, mutta omat vihreät silmäni ovat niin tummat, ettei väri muuttunut ollenkaan. Silmieni olisi pitänyt olla vaaleammat, jotta värinmuutos olisi onnistunut.
Työkaveri käytti pullonvihreitä piilareita, jotka olivat aika hurjan väriset.
Uskoisin, että värit ovat jo parempia nykyisin, joten tietekin niitä voi käyttää, jos haluaa muuttaa ulkonäköään esimerkiksi ulkonäkönsä tai rikoshistoriansa vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Rillikalle ehe ehe...
Onpa kypsä kommentti :D
On kyllä vähän noloa käyttää sellasia
Eivät eroa mielestäni meikistä tai hiusten värjäämisestä. Niillä voi saada hauskaa vaihtelua tai toisaalta valita itselleen pysyvän tyylin, jota käyttää vuodesta toiseen. Rumiakin värejä on paljon, mutta kauniitakin löytyy aivan kuten meikeissä ja hiusväreissä.
Ennen silmien laserointia käytin värillisiä piilareita joten ihan jees mielestäni. Niillä on kiva leikkiä ja nykyisin ovat niin luonnollisia, ettei asiaa edes huomaa. Myös tummat silmät saa vaihdettua nykylinsseillä vaikka vaaleansinisiksi.
Vieläkin joskus haaveilen että voisin vaihtaa väriä joka päivä mielialan mukaan - ja vaikka peruukilla tukan väriä - mutta en halua rasittaa herkkiä silmiä linsseillä. Niitä vissiin nykyisin saa ihan netistä tilaamalla ilman mitään lääkärin "reseptejä"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rillikalle ehe ehe...
Onpa kypsä kommentti :D
RILLIVIHTORI !!!🤣🤣🤣🤣🤣😂😂😂😊
Aika turhia mielestäni. Teininä tosin käytin valkosia, mustia ja punaisia piilareita, koska piti olla tosi gootti.
Mistä tämmösiä aukottomia linssejä saa?t.sinisilmäinen
Käytä vaan jos haluat, mun mielestäni ne on aika turhakkeita.
Sinulle tuollainen on varmasti ihan ok. Tyylisi on luultavasti muutenkin överi. Ihan sama siis kaikille.