Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

täällä keskustelu myrkyttää mielen

Vierailija
08.11.2017 |

Tulee mieleen ex-puoliso joka valitti aina kuinka huonoa elämä on. Syytti tietysti siitä muita ja oli kykenemätön näkemään omaa saamattomuuttaan. Tarttui keskusteluissa epäolennaisiin asioihin eikä kyennyt näkemään mitä keskusteluilla haettiin. Sama täällä, pysykää poissa ja tehkää jotain mukavaa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa elää eläämäänsä palstan kautta.

Vierailija
2/5 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelen entisen miehesi käytöstä. Olen kuullut, että on normaalejakin miehiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa poistua palstalta jos se aiheuttaa ahdistusta. Ei kannata ikinä ottaa mitään tosissaan koska kuka tahansa on voinut kirjoitella mitä tahansa millä vaan motiivilla. Yleensäkin kannattaa jättää netti kokonaan.

Vierailija
4/5 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos tämä palsta tai some on nykyään jonkun "elämää", jossa kohtaa ihmisiä ja "keskustelee" ihan vakavana itsenään, ilman sitä ymmärrystä, että monelle tämä on silkkaa viihdettä, jossa mouhuaa kulkijaa laidasta laitaan omalla agendallaan, niin taatusti on haitallista ottaa se vakavasti ilman että mielenterveys kärsii.

Juu tahallaan tuo ärsyttävä pötköluse, jotta näkemykseni korostuu.

Koko vitun some myrkyttää ja taannuttaa ihmisiä, kun ne ei enää esim. tuolla työelämässä osaa keskustella normaalisti face - to - face.

Minkähänlaisia nykypennuista oikein tulee...?

Vierailija
5/5 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahoittelen entisen miehesi käytöstä. Olen kuullut, että on normaalejakin miehiä.

Olen se normaali mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi