Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Päiväkodissa työskentelevät HOI! Mitä asioita vanhemmissa haukutaan/arvostellaan selän takana?

Vierailija
07.11.2017 |

Olen kuullut että päikkytädit haukkuu herkästi perheitä milloin mistäkin niin listatkaa tähän yleisimmät aiheet?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tädit jakaa isät tiukkapeppu namuihin (pantavat) ja muut

Vierailija
22/27 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei me haukuta.

Keskustelua tavallisimmin herättää esim seuraavat aiheet:

- lapsella toistuvasti liian pienet/ liian isot / risaiset varusteet tai niitä ei ole

- vanhemman jatkuva myöhästely ja unohtelu. röyhkeimmät kuitenkin itse vaativat täydellistä palvelua kaikessa, sit tullaan naamalle tai lankoja pitkin - vaikka siksi että lapsen paidassa oli maalitahra (joka lähti pesussa)

- vanhemman kädettömyys omaan lapseensa; esim. lapsi huutaa kuin hinaaja ja vanhempi vain lepertelee eteisessä 45 min.

Näissä mietitään siis lähinnä miksi vanhempi toimii miten toimii, miten se vaikuttaa lapseen ja koko ryhmän toimintaan + pitäisikö meidän ottaa asia puheeksi ja miten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä paikassa juoruttiin erään yh äipän uusi suhde.

Vierailija
24/27 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräällä työntekijällä vanhemmat muuttuvat "Virtasen ukoksi" tai  "se eukko", kun vanhemmat antavat negatiivista palautetta tms.

Vierailija
25/27 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tää taas tyhmä keskustelu. Ap onks sul ongelmii?

Vierailija
26/27 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

*mitä väliä* oikeasti... aikuiset ihmiset 😂

Vierailija
27/27 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun paikkakunnallani yksi äiti valitti että joulun aikaan päiväkoti halusi ryhmä kuvan lapsista tonttulakki päässä ja he olivat juutalaisia. Hän olisi halunnut jouluttoman päiväkodin, kirjoitteli jopa keskustelupalstoihin valittaen asiasta. Joku ehdotti että he voisivat ottaa kuitenkin sen ryhmäkuvan ja hänen pojalla ja yhdellä hoitajalla olisi voinut vaikka olla lumiukko paita