Ympärileikattu vs esinahallinen
Naiset. Mitä eroa on ympärileikatulla peniksellä jos vertaa esinahalliseen kaluun seksissä. Tunteeko eron yhdynnässä? Kumpaa on kivempi ottaa suihin? Kumpi on parempi?
Kommentit (15)
Miehet! Onko ympärileikattu nainen parempi kuin normimamma?
Ympärileikattu on siisti ja kaunis, oikein kiva ottaa suihin. Esinahallista helpompi runkata jos ei ole liukkaria/rasvaa ulottuvilla, eikä esinahka mitenkään häiritsekään. Eli molemmat ookoo, mutta pienellä terskanmitalla voittaa leikattu. Yhdynnässä en tunne eroa.
Eli seksin takia en lähtisi leikkaamaan, ellet itse koe siitä jotain hyötyä saavasi.
Olen mies ja mulla leikattu. Tykkään itsekin, oikein siisti ja hyvännäköinen ja "rehellinen" :) ei tule sissijuustoylläreitä vaan näkee heti onko pidetty puhtaudesta huolta. Naiset hyväilevät katsellen keskittyneesti että mikäs se tällainen on :D Täälläpäin maailmaa vissiin niin harvinainen näky.
Vierailija kirjoitti:
Olen mies ja mulla leikattu. Tykkään itsekin, oikein siisti ja hyvännäköinen ja "rehellinen" :) ei tule sissijuustoylläreitä vaan näkee heti onko pidetty puhtaudesta huolta. Naiset hyväilevät katsellen keskittyneesti että mikäs se tällainen on :D Täälläpäin maailmaa vissiin niin harvinainen näky.
Kysyn miehenä koska kiinnostais mahdollisesti leikkauttaa. Kuinka herkkä terskasi on? Tunnetko hennon pienen kielenkärjen lipaisun? Olen elänyt siinä uskossa ja kuullut huhuja että ympärileikatun terskassa ei olisi lähellekään niin vahvaa tuntoaistia tallella koska terska hankaa jatkuvasti vaatteita..
Vierailija kirjoitti:
Ympärileikattu on siisti ja kaunis,
Eihän leikatulla ja leikkaamattomalla erektiossa ole edes suurta eroa, molemmissa tapauksissa terska esillä. Oikein kylmällä kelillä lepotilassa saattaa esinahka terskan peittää, eipä oikeastaan muulloin.
Jos ei ole kiihottunut niin pelkkä bokseriin osuminenki kirpaisee, sen verran herkkä tatti on. kiitos pidän nahkani.
Oman kokemuksen perusteella: Yhdynnässä itsessään ei mielestäni juurikaan ole eroa. Leikatun kanssa touhut ehkä kestää vähän kauemmin, mikä on (yleensä) kivaa, mutta ero ei ole tosiaankaan mikään suuri.
En missään tapauksessa luopuisi esinahasta. Säilyy herkkyys ja suojaa terskaa, helpompi runkata, omasta mielestäni paremman näköinen. Mun mielestäni esinahka kannattaa leikata vain, jos se on tiukka tai on jotain muuta ihan selkeää haittaa.
Kiinnostaa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyn miehenä koska kiinnostais mahdollisesti leikkauttaa. Kuinka herkkä terskasi on? Tunnetko hennon pienen kielenkärjen lipaisun? Olen elänyt siinä uskossa ja kuullut huhuja että ympärileikatun terskassa ei olisi lähellekään niin vahvaa tuntoaistia tallella koska terska hankaa jatkuvasti vaatteita..
Kyllä mulla on tunto tallella ja tunnen pienetkin kosketukset.
Yhdeltä kaveriltani leikattiin aikuisena nahka. Kertoi, että hankasi housuissa kunnes terskan nahka paksuni ja terävin tunto lähti. Hankaloittaa montaa asiaa kun liikkuvaa osaa ei ole, käteenvetoa, sisälle työntymistä jne. Ottaisi mielellään nahan takaisin. Onneksi silpominen on nykyään laitonta ja ihan syystäkin. Menee osa ilosta. Toisaalta jaksaa sitten painaa kuin dinosaurus, mutta oma emäntä saa ekan kerran jo ennen puoliväliä eli ei siitäkään huolta. Pidän nahkani ja tuntoni.
En keksi syytä miksi nahka pitäisi poistaa. Sellainen on luonnottoman näköinen. Hyi.
Kokemusta kummistakin ja ihmettelen että muka paremman näköinen. Eroa ei juhlakunnossa huomaa muuten kuin että leikatussa näkyy arpia jotka ainakin minulla on turn off.
Suomessa ei leikattuja elimiä kuulukaan näkyä kummallakaan sukupuolella. Ei vaan kuulu meidän kulttuuriin ja näkeehän sen jo sen harvalukuisuudesta. Onneksi!
Älä ikinä leikkaa ellei ole pakko. Tunto kyllä kärsii. Olen nainen ja kokemusta molemmista. Naisen kannalta ei ole niin väliä ja tavallaan se leikatun kestävyys voi olla kivaakin, saa pitkät panot, mutta miestä käy sääli, koska terska on aika turta. Ei ole epäilystäkään etteikö esinahka olisi tarpeellinen. Ja esinahan kanssa on runkkaaminen todella paljon kätevämpää.
Yhdynnässä en eroa tunne, suihinotossa tietysti tuntee, mutta esinahan kun vetää ihan taakse ja pitää sen siellä niin lopputulos on täysin saman tuntuinen. Miehet joita ei ole leikattu vaikuttavat tuntevan terskan hyväilyn huomattavasti voimakkaammin kuin leikatut. Siksi valitsen leikkaamattoman, vaikka molemmat ihania ;)