Ongelmana on, että minua hulluksi vaikka olen varma, että venäläiset salakuuntelevat minua kotoontani!
Pistorasioiden sisällä täytyy olla salakuunteluulaitteita sillä välillä ne värisevät oudosti..
Olen ihan varma, että minun kotini on valittu kuuntelukohteeksi..
Kommentit (22)
Mitä ne venäläiset nyt sulta haluaisi?
Tuskin olet niin kiinnostava ihminen, että kukaan haluaisi salakuunnella sinua.
Ahaa. Sinu täytyy huutaa niihin pistorasioihin venäjäksi niet niet spasiba! Sitten ne lopettavat vakoilun. Tämä on tieto!
Vierailija kirjoitti:
Pistorasioiden sisällä täytyy olla salakuunteluulaitteita sillä välillä ne värisevät oudosti..
Olen ihan varma, että minun kotini on valittu kuuntelukohteeksi..
Oletko sä se sama immeinen, joka tilasi minut (taksin) kotiinsa, eikä ollut lähdössä mihinkään, vaan halusi minut asuntoonsa toteamaan, kuinka häntä salakuunnellaan patterien kautta, sekä myös sitä, että maitopurkkeja häviää jääkaapista mystisellä tavalla. Kysyin että miksi hän ei kutsunut poliiseja paikalle, johon tyyppi vastasi, etteivät kuulemma suostu enää tulemaan.
Sulla on supersalaista ja tulenarkaa tietoa Putputtimesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ihan varma, että minun kotini on valittu kuuntelukohteeksi..Oletko sä se sama immeinen, joka tilasi minut (taksin) kotiinsa, eikä ollut lähdössä mihinkään, vaan halusi minut asuntoonsa toteamaan, kuinka häntä salakuunnellaan patterien kautta, sekä myös sitä, että maitopurkkeja häviää jääkaapista mystisellä tavalla. Kysyin että miksi hän ei kutsunut poliiseja paikalle, johon tyyppi vastasi, etteivät kuulemma suostu enää tulemaan.
Kiitos nauruista:)
Jokainen ihminen uskoo mahdottomatkin ajatuksensa, jos vaikka skitsofreniaan sairastuisi.
Vierailija kirjoitti:
kotoontani?
Kielipoliisi salakuuntelee ja rankaisee netin kautta tulevilla piiloviesteillä.
Kotiani salakuunnellaan, minua salakuunnellaan kotona, mutta ei perkeleen perkele suomen kielessä ole sijamuotoa "kotoontani".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kotoontani?
Kielipoliisi salakuuntelee ja rankaisee netin kautta tulevilla piiloviesteillä.
Kotiani salakuunnellaan, minua salakuunnellaan kotona, mutta ei perkeleen perkele suomen kielessä ole sijamuotoa "kotoontani".
Ottamatta kantaa aloittajan mystiseen vakoiluongelmaan, niin saanen kuitenkin huomauttaa, että kotoonta on murresana ja ainakin meilläpäin ihan yleisesti käytössä
Älä puhu kotona mitään, saavatpahan venäläiset pitkän nenän!
Zersetzung!!! No eivais. . Oikeasti sinä olet lähellä Jumalaa ❤
Netistä löytyy foliopipan väsäilyohje, sen näperrät iltapuhteena niin loppuu se venäläisten mielenkiinto. Varma tieto.
Kannattaa käyttäytyä niin kuin et olisi koskaan huomannutkaan mitään vakoilua. Liittyy kaikkiin vakoilujuttuihin tämä sama neuvo. Älä katsele seiniä, lattian- tai katonrajoja, huonekalujen katvepintoja. Elä ihan normaalia elämää ja uskottele itsellesikin, että kukaan ei ole sinusta kiinnostunut. Se saa heidät luovuttamaan melko nopeasti. Toimiva kikka. Ja vastaisuudessa heti kun pienikin epäilys mielessäsi herää, puske se pois ettet eleelläkään tule ilmaisseeksi epäilyjäsi.
Paranoidi skitsofrenia ihan selkeesti.
Ole ylpeä, että sulla on niin top secret tietoa 😀 Ettet ole kuin eduskunnan puolustusvaliokunta, joka kuulemma menee "bunkkeriin" kuulemaan huippusalaista selontekoa ja se osoittautuukin tiedoksi, jonka kaikki ovat jo saaneet lukea iltapäivälehdistä edellisenä päivänä...
Vierailija kirjoitti:
Paranoidi skitsofrenia ihan selkeesti.
Melko vahva diagnoosi ihan vaan nettitrollin pohjalta ;)
Oletko sama jolla keuhkosyöpä jonka oireena on naksuminen rinnassa?