Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

#kehopositiivisuus on epäterveellistä. Ihmisten pitäisi olla hoikkia jos haluavat olla terveitä.

Vierailija
07.11.2017 |

Itsetuntokampanjat on ajatuksena ihan hyvä, mutta ennemmin pitäisi suositella ylipainoisia laihduttamaan jos haluavat pysyä terveenä, sen sijaan että ihannoidaan ylipainoa.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehopositiivisuuden perimmäinen tarkoitus on mahdollistaa pysyvä laihdutustulos. Kuka vain pystyy laihduttamaan 20 kiloa, kilojen pitäminen poissa vaatii vähän enemmän.

Lisäksi laihdutus vie aikaa, eikä sitä koko pitkää aikaa voi viettää vihaten omaa vartaloaan. Koska ei sitä vartaloa ala yhtäkkiä rakastaa sitten kun on jossain painossa, vaan sitä pitää arvostaa koko ajan.

Tarkoitit varmaan, että kuka tahansa pystyy laihduttamaan, jos ei ole sairauksia a, b, c ja d JA lisäksi on käytössä pt ja muut tsempparit.

Minä en ole pystynyt laihduttamaan 20 kiloa. Jos tästä nyt valitsisin sen ykköstavoitteeksi enkä ajattelisi mitään muuta, ehkä pystyisin - mutta en pysty enkä ennen kaikkea halua, että laihduttaminen menisi kaiken muun edelle. Sellainenkin valinta on muuten ihan ok.

Vierailija
22/26 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsetuntokampanjat on ajatuksena ihan hyvä, mutta ennemmin pitäisi suositella ylipainoisia laihduttamaan jos haluavat pysyä terveenä, sen sijaan että ihannoidaan ylipainoa.

Sinustako ylipainoisia ei sitten suositella laihduttamaan?

Esitän vertauksen. Tietokoneessani on vika, jonka olen itse aiheuttanut, enkä osaa korjata sitä. Toinen henkilö suosittelee minua korjaamaan vian (antamatta mitään konkreettisia neuvoja). Onko tästä mitään apua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla taas ongelma on se, että olen lähes liiankin laiha ja annetaan ymmärtää, että moni ongelma katoaisi "jos söisin ".  On siis selkä/polvi/verenpaine-ongelmia,  eli  kulumia siellä sun täällä ja liian korkea verenpaine  . Syön paljon lääkkeitä ja nyt tappelen Kelan kanssa työkykyisyydestä! :(

Mun mitat on siis 162cm/52kg, en ole mikään anorektikko vaan  en yksinkertaisesti tunne nälkää tai edes  muista  syödä,  mummolla oli sama juttu . Ärsyttää hemmetisti vatipäät, joiden mukaan olisin heti terveempi jos lihoisin pari kiloa! 

Vierailija
24/26 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveyteen kuuluu myös psyykkinen terveys, jota kehopositiivisuus lisää.

Huono fyysinen terveys vaikuttaa myös mieleen. Hyväkuntoinen voi myös henkisesti paremmin.

Juupa juu. Totta kai hyväkuntoinen voi myös henkisesti paremmin, eihän läski voi olla onnellinen, eihän.

Mutta vakavasti: pysyvien elintapojen omaksuminen ei onnistu, jos olet masentunut ja vihaat itseäsi. Pää kuntoon ensin, sitten onnistuu fyysinen remontti.

Höpsis, pää korjaantuu ihan itsestään kun paino putoaa ja fyysinen olo paranee. Fyysinen remppa korjaa kerralla molemmat.

Koska fyysisesti hyväkuntoisilla ei koskaan ole päässä vikaa vai?

Vierailija
25/26 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinustako ylipainoisia ei sitten suositella laihduttamaan?

Esitän vertauksen. Tietokoneessani on vika, jonka olen itse aiheuttanut, enkä osaa korjata sitä. Toinen henkilö suosittelee minua korjaamaan vian (antamatta mitään konkreettisia neuvoja). Onko tästä mitään apua?

Huono vertaus, koska tietokone on vaan esine jonka voi pistää vaikka kirveellä palasiksi eikä se vaikuta terveyteen mitenkään. Lihavuus on helvetin epäterveellistä.

Vierailija
26/26 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskit ihmiset haisevat hielle. Kuumina päivinä en menisi koskaan esim. bussiin näiden kehopositiivisten viereen. Jos on haiseva ihrakasa, ei se kauniimmaksi tule sanalla "kehopostiivisuus". Vinkkinä positiivisille: syökää vähemmän ja lopettakaa haisemadta hielle julkisilla paikoilla.