Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastunut tosi kivaan tyttöön, mutta hän on naimisissa

Vierailija
07.11.2017 |

Tavattiin syksyllä, kun alettiin opiskelemaan samalla luokalla. Meistä tuli heti tosi hyviä kavereita, juttu lentää, tykätään samoista jutuista ja meillä on ihan samanlainen huumorintaju. Viestitellään päivittäin puuta heinää. Vaikea olla tykkäämättä. Hän on kuitenkin mennyt edellisvuotena naimisiin, takana pitkä, melkein kymmenvuotinen suhde. Oon tiennyt tämän alusta asti, enkä siis yritä mitenkään tulla tähän väliin. Aviomies on hyvä ja reilu tyyppi, ja kyllä mä nään että ovat toisilleen oikeat...Tuntuu vain raadollisen hassulta, että ollaan molemmat 25, eli siis nuoria, ja jotenkin ajattelee että tässä iässähän sitä yleensä löytää itselleen sen tärkeen kumppanin. Silti törmään just siihen, joka tuntuu itselleen tärkeeltä, mutta ei ole koskaan ollut mulle vaihtoehto. Tai enemmänkin, etten mä ole sille. Meillä ei oo koskaan ollu mitään muuta välillä kuin kaveruutta, paitsi että itse menin ja perkele ihastuin. Vaikea olla ihastumasta toiseen, joka on hauska ja kaunis. Hän myös aika avoin, tykkää halia ja saattaa istua ihan viereen ja painaa pään olkapäälle ja huokaisee "voi miksi *matti* meidän elämä on niin vaikeeta?" tai jotain muuta hölmöä niin kuin yleensä, mutta tiedän ettei se tarkoita mitään. On samanlainen muillekin, ja saattaa halia heipaksi myös oman miehen edessä joten en ajattele sitä flirttailuksi. Tuntuu etten oo koskaan aikaisemmin tavannut noin tollasta tyyppiä, joka tuntuu niin omanlaiselta. Siksi kai oon niin kovasti ihastunutkin. Miten tällasesta pääsee yli, kun kyse on kuitenkin ensisijaisesti hyvästä kaverista, jonka kanssa on tekemisissä lähes päivittäin. En halua kertoa tunteista, koska se ei johda mihinkään enkä halua aiheuttaa epämukavuutta kenellekään. Ärsyttää kun on aina tiennyt ettei toi ole mulle ikinä mitään muuta kuin kaveri, niin silti syntyy tunteita!

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihme muija tuo nainen on, olevinaan naimisissa ja silti tunkee muiden miesten kylkeen halimaan. En koskisi tuollaiseen tikullakaan. Kuinkakohan monelle miehelle hän itseään tyrkyttääkään? Ei hän ole ainakaan mitään vaimomateriaalia ja ei missään tapauksessa äitimateriaalia, mutta ehkä hänen avunsa riittävät juuri ja juuri sänkyyn. Suotta hänestä siis unelmoit, huomioh**ra hän on, ei mikään muu.

En ymmärrä tällaista. Miksi kaikista ominaisuuksista nostetaan esille vain toi yksi, halaa ihmisiä, niin on huomiohuora? Ei mahdu mun päähän, en ajattele kenestäkään noin julmasti. Yksinkertainen ja junttimainen ajattelutapa. Mukava, iloinen ja kohtelias tyttö. Kaikki eivät ole kädet supussa seisojia, jotkut ottavat fyysistä kontaktia enemmän kuin muut. Oletko sitä luokkaa, jonka mielestä naisen hymy tarkoittaa jotain muuta kuin ystävällisyyttä? Halaaminen ei ole tyrkyttämistä. Naiset voi olla miehille ystävällisiä ilman että he ovat tippaakaan kiinnostuneita...

Tyttö vai nainen, päätä jo. Olisiko tuollainen halijanainen vielä senkin jälkeen ok, jos yhdessä olisitte? Olisiko sinulle ok, jos/kun hän silloinkin jatkaisi muiden miesten halailua, heidän kainalossaan istumista ja nojailua?

Vierailija
22/42 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännämiehet taas kyrpä pystyssä antamassa ohjeita. :DDDD älkää unohtako mainita trikoohousuja!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännämiehet taas kyrpä pystyssä antamassa ohjeita. :DDDD älkää unohtako mainita trikoohousuja!!

?

Vierailija
24/42 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihme muija tuo nainen on, olevinaan naimisissa ja silti tunkee muiden miesten kylkeen halimaan. En koskisi tuollaiseen tikullakaan. Kuinkakohan monelle miehelle hän itseään tyrkyttääkään? Ei hän ole ainakaan mitään vaimomateriaalia ja ei missään tapauksessa äitimateriaalia, mutta ehkä hänen avunsa riittävät juuri ja juuri sänkyyn. Suotta hänestä siis unelmoit, huomioh**ra hän on, ei mikään muu.

En ymmärrä tällaista. Miksi kaikista ominaisuuksista nostetaan esille vain toi yksi, halaa ihmisiä, niin on huomiohuora? Ei mahdu mun päähän, en ajattele kenestäkään noin julmasti. Yksinkertainen ja junttimainen ajattelutapa. Mukava, iloinen ja kohtelias tyttö. Kaikki eivät ole kädet supussa seisojia, jotkut ottavat fyysistä kontaktia enemmän kuin muut. Oletko sitä luokkaa, jonka mielestä naisen hymy tarkoittaa jotain muuta kuin ystävällisyyttä? Halaaminen ei ole tyrkyttämistä. Naiset voi olla miehille ystävällisiä ilman että he ovat tippaakaan kiinnostuneita...

Ihan miten vaan, omapa on asiasi. Muista kuitenkin, että sinua on varoitettu.

Onko mudelilla muuten naispuolisia ystäviä? Työntääkö hän ystäviensä miesten naamaan tissejään, höpöttelee hassun lapsekkaasti ja söpön avuttomasti heillekin?

Onko sinulla ollut vähän vaikea äitisuhde, oletko jäänyt ilman vastakaikua ihastuttuasi omaan opiskelukaveriisi, vai miksi olet noin epärationaalisen vihainen ap:n ihastuksen kohteelle? 

T. eri

Vierailija
25/42 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lääkkeet taas ottamatta? Siltä nimittäin kuulostaa.

Vierailija
26/42 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panisin...ja olen useampaa vastaavanlaista muikkelia bongottanut.

Uikuttaavat kivasti kun karvaiset pakarat vilkkuvat haarojen välissä...

Taidan lähteä baanalle tarkastamaan onko muikkeleita liikenteessä...

Vierailija
27/42 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmistyyppinä tuollainen halailija-nainen on sellainen, josta en yhtään itse tykkää. Mut makunsa kullakin...

Kokemukseni mukaan näille huomiohakuisille halailijanaisille on tärkeää saada jokainen mies pitämään heistä ja sitten kun niin tapahtuu, he "viattomina" ihmettelevät miksi taas joku hupsu mies ihastui. On se vaan kumma juttu.

Vierailija
28/42 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna palaa. 

Vierailija
29/42 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iiris F: kaikkihan voi panna heti ja kuinka paljon vaan

Vierailija
30/42 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan vaan etsii uutta höynäytettävää. Kuinka monta "kivaa" kaveria on vuosien saatossa löytänyt, joista kertoo miehelleen että ovat vaan "kavereita" ja "hän on kuin veli mulle". Virheen teki kun tuollaisen muijan vei vihille. Noita on nähty, baarissa, kouluissa, kaupoissa. Hihittelevät ja muka niin "avoimia", koskettelee aina ohimennen. Oot poika vielä, ota oppia kokeneemmilta, etsi jotain parempaa äläkä tuhlaa aikaasi tollaisiin h*tsuihin. 

Vierailija
31/42 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäyhä, hiljainen, ujo ja hymytön, mutta neitseellinen - siinä palstamiesten unelmanainen, oikein todellista "vaimomatskua".

Paitsi että kuitenkin lähes jokainen palstamies ihastuisi oikeassa elämässä ap:n kaverin kaltaiseen flirttailevaan, hauskaan ja avoimeen hymyilijään. Niin se vaan menee. Nämä tällaiset iloiset ja avoimet naiset ovat miehille sama asia kuin niin sanotut jännämiehet naisille. Mies kuin mies lankeaa.

Vierailija
32/42 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpsistä, jotkut ihmiset vaan on tuollaisia, niin naiset kuin miehet. Siis ihania ja välittömiä, lämpimiä ja aidosti ystävällisiä. Näihin ihmisiin ihastuu monet, siis erittäin useat. Aloittaja ei vaan ole tavannut tarpeeksi tällaisia ihmisiä, niin on nyt ihastunut niin päätä pahkaa, eikä kykene arvioimaan realistisesti, olisivatko he edes hyvä pari. Vastakaikua tunteillesi et ole saanut joten ihastuminen on yksipuolista ja sen pysyminen elossa on vain päässäsi ja mielikuvituksen varassa. Kun tapaat elämässäsi lisää ihmisiä, ja lisää myös näitä "ihanan persoonallisuuden omaavia" vieläpä kauniita, tajuat, että hekin ovat vain ihmisiä, eivätkä luultavasti edes sinulle "sopivia". Koska jos he olisivat sinulle sopivia, olisi ihastus molemminpuoleista ja selvää. Olisit ehkä jo vetänyt puoleesi oman ihanaluonteisen puoliskosi.

Minun käy sääli aloittajan ihastusta, ei aloittajan ihastumisen takia, vaan kaikkien niiden hyypiöiden takia, jotka häneen myös on ihastunut ja seuraa, ajattelee pakkomielteisesti ja on kaikin tavoin normaalin kehittymisen ulottumattomissa, ja jäävät peräkammarin pojiksi.

Vierailija
33/42 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jäyhä, hiljainen, ujo ja hymytön, mutta neitseellinen - siinä palstamiesten unelmanainen, oikein todellista "vaimomatskua".

Paitsi että kuitenkin lähes jokainen palstamies ihastuisi oikeassa elämässä ap:n kaverin kaltaiseen flirttailevaan, hauskaan ja avoimeen hymyilijään. Niin se vaan menee. Nämä tällaiset iloiset ja avoimet naiset ovat miehille sama asia kuin niin sanotut jännämiehet naisille. Mies kuin mies lankeaa.

Niin on vastausten perusteella ihastunutkin ja täällä nyt purkavat suuttumustaan, kun ihana tyttö ei ollutkaan kiinnostunut, vaikka sanoi aina hei ja hymyili kun kysyivät jotain. :DDD Niin se menee, naiset on aina velkaa miehille jollain tavalla, etenkin jos mies on vaikka vähän kehunut. Näitä alfauroksia riittää!! Mitenkäs miehet on sitten nää flirttipojat, jotka kiusottelee "lapsellisen hölmösti" kaikkia naisia, kehuu välillä ja sit taas haukkuu. Negaajia riittää, ei ihme ettei naiset oo teistä kiinnostuneita, kun ootte just sellasia mistä meitä aina varotellaan!!!

Vierailija
34/42 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpsistä, jotkut ihmiset vaan on tuollaisia, niin naiset kuin miehet. Siis ihania ja välittömiä, lämpimiä ja aidosti ystävällisiä. Näihin ihmisiin ihastuu monet, siis erittäin useat. Aloittaja ei vaan ole tavannut tarpeeksi tällaisia ihmisiä, niin on nyt ihastunut niin päätä pahkaa, eikä kykene arvioimaan realistisesti, olisivatko he edes hyvä pari. Vastakaikua tunteillesi et ole saanut joten ihastuminen on yksipuolista ja sen pysyminen elossa on vain päässäsi ja mielikuvituksen varassa. Kun tapaat elämässäsi lisää ihmisiä, ja lisää myös näitä "ihanan persoonallisuuden omaavia" vieläpä kauniita, tajuat, että hekin ovat vain ihmisiä, eivätkä luultavasti edes sinulle "sopivia". Koska jos he olisivat sinulle sopivia, olisi ihastus molemminpuoleista ja selvää. Olisit ehkä jo vetänyt puoleesi oman ihanaluonteisen puoliskosi.

Minun käy sääli aloittajan ihastusta, ei aloittajan ihastumisen takia, vaan kaikkien niiden hyypiöiden takia, jotka häneen myös on ihastunut ja seuraa, ajattelee pakkomielteisesti ja on kaikin tavoin normaalin kehittymisen ulottumattomissa, ja jäävät peräkammarin pojiksi.

Juuri näin! Olen itse välitön ja ystävällinen. Katson ihmisiä silmiin ja hymyilen. Ja olinpa sitten missä yhteisössä tai porukassa vaan, niin yleensä jossain vaiheessa huomaan, että se hieman omituinen takapulpetin poika, joka ei koskaan sano mitään, on alkanut punastellen tuijottaa minua... ja pahimmillaan saan jossain vaiheessa viestin, jossa tunnustetaan ihastuminen. Ja vaikka sanon, etten tunne samoin, niin nämä hiljaiset miehet ovat yllättävän sinnikkäitä! He ilmeisesti uskovat, että saatan muuttaa mieleni.

Vierailija
35/42 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei muuta niin älä ainakaan tarjoa rahallista apua. Älä osta kahvia, älä lounasleipää. Tollaset tyttelit yleensä hymyilee kauniisti ja kysyy voitko matti ostaa mulle kahvin ku lompakko jäi kotiin. Kiitti oot niin ihana!! Kohta tarjoot päivällisen ja kuskaat omalla bensarahalla ties minne, ja muikkeli painaa kotonaan miestään ja itse jäät rannalle ruikuttamaan kukkaro tyhjänä.

Vierailija
36/42 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi poikarukka! Olet ihastunut jonkunlaisen jännänaiseen ja et luonnollisesti ole ainoa, sillä tämä jännänainen osaa kyllä ihastuttaa vastaavanlaisia kokemattomia ja epätoivoisia nuoria miehiä itseensä. Yritäpä katsoa tilannetta muiden silmin, näetkö siinä mitään outoa? Tykkäisiköhän vaikka sinun siskosi tästä typykästä? Tai olisiko hän äidillesi mieluinen miniä? Kujerteleeko hän isälle ja veljellesikin samalla tavalla? Mitä hän on vailla, kun lässyttää ympärillä oleville miespuolisille?

Nainen voi olla hymyilevä, iloinen ja mukava, se on normaalia käytöstä, mutta miesten syliin tunkeva, halaileva ja pikkulolitamainen varattu nainen on jo toinen ääripää.

Vierailija
37/42 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei muuta niin älä ainakaan tarjoa rahallista apua. Älä osta kahvia, älä lounasleipää. Tollaset tyttelit yleensä hymyilee kauniisti ja kysyy voitko matti ostaa mulle kahvin ku lompakko jäi kotiin. Kiitti oot niin ihana!! Kohta tarjoot päivällisen ja kuskaat omalla bensarahalla ties minne, ja muikkeli painaa kotonaan miestään ja itse jäät rannalle ruikuttamaan kukkaro tyhjänä.

Näin on. Kohta tulee pyynnöt tulla hieman auttamaan ja huomaatkin, että autat renkaiden vaihdossa, teet autoon ison aikaa vievän remontin, autat muutossa, autat vaikka missä jutuissa ja mitä saat? Hymyn ja halin ehkä, mutta samalla myös hyväksikäytetyn olon ja jos sinä et enää jaksa, niin kyllä tyttö aina apua muualta saa, samalla tavoin höynäytetyiltä typeriltä ja yksinkertaisilta miehiltä. Hän on kerännyt ympärilleen sellaisen mukavan joukon, jolta pyytää apua ja miehet hyppäävät kun nainen niin käskee.

Vierailija
38/42 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tässä liioittelua vai onko ap:n tuntema tyttö oikeasti kaikkien miesten syliin tunkeva pikkulolita vai sittenkin vain mukava, hymyilevä ja välitön tyttö?

Vierailija
39/42 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin nuorempana tollainen halailija ja sylissä istuja. Siis ikävuodet 18-20, suunnilleen. Oon luonteeltani muutenkin iloinen ja kupliva, tykkään ihmisistä ja läheisyydestä, joten en nähnyt siinä mitään väärää, kun halailin tyttöjä ja poikia ihan yhtä paljon. Poikaystävä oli aina vähän näreissään, mutta mun mielestä se vaan ylireagoi ja oli turhan mustasukkainen.

Sit jossain vaiheessa tajusin miltä mun touhu näyttää ulkopuolisen silmin, ja vähensin fyysistä kosketusta, mutta muuten pysyin hymyilevänä. Kaveripoikien määrä väheni varmaan puoleen parin vuoden aikana, että sellaisia ystäviä ainakin mulla sitten oli...

Nykyisin halaan jos on aihetta, kosken hyvin harvoin muuten ja syliin en kyllä enää istuis mistään hinnasta. En halua että muut naiset lääppis mun miestä, miksi tekisin itse niin?

Vierailija
40/42 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi