Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastunut tosi kivaan tyttöön, mutta hän on naimisissa

Vierailija
07.11.2017 |

Tavattiin syksyllä, kun alettiin opiskelemaan samalla luokalla. Meistä tuli heti tosi hyviä kavereita, juttu lentää, tykätään samoista jutuista ja meillä on ihan samanlainen huumorintaju. Viestitellään päivittäin puuta heinää. Vaikea olla tykkäämättä. Hän on kuitenkin mennyt edellisvuotena naimisiin, takana pitkä, melkein kymmenvuotinen suhde. Oon tiennyt tämän alusta asti, enkä siis yritä mitenkään tulla tähän väliin. Aviomies on hyvä ja reilu tyyppi, ja kyllä mä nään että ovat toisilleen oikeat...Tuntuu vain raadollisen hassulta, että ollaan molemmat 25, eli siis nuoria, ja jotenkin ajattelee että tässä iässähän sitä yleensä löytää itselleen sen tärkeen kumppanin. Silti törmään just siihen, joka tuntuu itselleen tärkeeltä, mutta ei ole koskaan ollut mulle vaihtoehto. Tai enemmänkin, etten mä ole sille. Meillä ei oo koskaan ollu mitään muuta välillä kuin kaveruutta, paitsi että itse menin ja perkele ihastuin. Vaikea olla ihastumasta toiseen, joka on hauska ja kaunis. Hän myös aika avoin, tykkää halia ja saattaa istua ihan viereen ja painaa pään olkapäälle ja huokaisee "voi miksi *matti* meidän elämä on niin vaikeeta?" tai jotain muuta hölmöä niin kuin yleensä, mutta tiedän ettei se tarkoita mitään. On samanlainen muillekin, ja saattaa halia heipaksi myös oman miehen edessä joten en ajattele sitä flirttailuksi. Tuntuu etten oo koskaan aikaisemmin tavannut noin tollasta tyyppiä, joka tuntuu niin omanlaiselta. Siksi kai oon niin kovasti ihastunutkin. Miten tällasesta pääsee yli, kun kyse on kuitenkin ensisijaisesti hyvästä kaverista, jonka kanssa on tekemisissä lähes päivittäin. En halua kertoa tunteista, koska se ei johda mihinkään enkä halua aiheuttaa epämukavuutta kenellekään. Ärsyttää kun on aina tiennyt ettei toi ole mulle ikinä mitään muuta kuin kaveri, niin silti syntyy tunteita!

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkä niille tunteille mitään voi. ajan kanssa haalistuu ja kaveruus on helpompaa.

Vierailija
2/42 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmistyyppinä tuollainen halailija-nainen on sellainen, josta en yhtään itse tykkää. Mut makunsa kullakin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihanalta tyypiltä. Ei ihme, jos ihastuit. Mutta ehkä sun tiellesi osuu joku, joka ei ole varattu. Elämänpoluilla tulee vastaan yllättäviä käänteitä. Tsemppiä!

Vierailija
4/42 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä naisesta tykkää varmaan moni muukin. Mulle tuli mielikuva jostain latinosta, koska niin kenen vaan olkapäätä vastaan huokailee ja kaikkia halailee. Ajattele, jos olisi sinun naisesi. Hän käyttäytyisi silloinkin samoin.

Vierailija
5/42 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

minkä niille tunteille mitään voi. ajan kanssa haalistuu ja kaveruus on helpompaa.

Totta. Tekee vaan ilkeää, kun toinen kertoo miten oli mukavaa leffassa/syömässä/kotona miehen kanssa ja toivon salaa että se olisin minä.

Vierailija
6/42 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tällainen halailija ja hymyilijä. Ja avoin. Olen huomannut, että kaverimiehet joskus ihastuu, mutta onneksi tuntuvat myös pääsevän asiasta aikanaan yli ja sitten voi taas olla normaalisti. Onneksi mieheni ei ole mustis. Ollaan oltu yhdessä lähes 20 vuotta hän on Se Oikea. En vaihtaisi yhteenkään toiseen mieheen omaani. Tsemppiä sulle, oon itsekin kerran ollut ihastunut toiseen mieheen liittoni aikana. Se otti aikansa, mutta meni sitten onneksi ohi.

Vierailija
7/42 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen tällainen halailija ja hymyilijä. Ja avoin. Olen huomannut, että kaverimiehet joskus ihastuu, mutta onneksi tuntuvat myös pääsevän asiasta aikanaan yli ja sitten voi taas olla normaalisti. Onneksi mieheni ei ole mustis. Ollaan oltu yhdessä lähes 20 vuotta hän on Se Oikea. En vaihtaisi yhteenkään toiseen mieheen omaani. Tsemppiä sulle, oon itsekin kerran ollut ihastunut toiseen mieheen liittoni aikana. Se otti aikansa, mutta meni sitten onneksi ohi.

Huomioh***a.

Vierailija
8/42 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kannattaa muistaa että kaikkea kaunista ei tarvitse omistaa. Voi olla iloinen ja tyytyväinen että ylipäätään on niin hieno ihminen omassa elämässä, vaikkapa sitten hyvänä ystävänä. Tiedän, ei paljon lohduta, mutta tällä asenteella yritän itse selvitä...

Vierailija
9/42 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä naisesta tykkää varmaan moni muukin. Mulle tuli mielikuva jostain latinosta, koska niin kenen vaan olkapäätä vastaan huokailee ja kaikkia halailee. Ajattele, jos olisi sinun naisesi. Hän käyttäytyisi silloinkin samoin.

Ihan supisuomalainen sinisilmäinen nainen. Enkä nyt tarkoita että halailee kaikkia vastaantulijoita eikä aina kun nähdään. Sanoisin että hän on jotenkin tosi fyysisesti kannustava, siis tarttuu esim. hartioista kiinni ja sanoo "meet sinne ja näytät niille" siinä missä toinen sanoo onnea kokeeseen kun siitä tulee puhe. Tuntuu siltä että oon hänelle tosi veljellinen. Mikä on tietty ihan ymmärrettävää, enkä edelleenkään sano näin siksi että tää ihastuminen ois jotenkin hänen syy tai hän on mulle jotain velkaa tunteellisesti. Ei ole. 

Vierailija
10/42 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina kannattaa muistaa että kaikkea kaunista ei tarvitse omistaa. Voi olla iloinen ja tyytyväinen että ylipäätään on niin hieno ihminen omassa elämässä, vaikkapa sitten hyvänä ystävänä. Tiedän, ei paljon lohduta, mutta tällä asenteella yritän itse selvitä...

Jep, tälleen yritän mennä eteenpäin. Se juuri onkin mulle suurin ongelma, en halua pilata meidän välejä ihastumisella. 

Vierailija
11/42 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmasti parasta, ettet kerro tunteistasi ystävällesi. Yritä keksiä jotain muuta ajateltavaa vaikka harrastuksista. Vaikka se ei varmasti lohduta nyt yhtään, vaikutat niin kypsältä ja vastuuntuntoiselta, että löydät varmasti vielä hyvän parisuhteen. Tsemppiä!

Vierailija
12/42 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista, että pettämisessä ei ole nykyään enää mitään väärää. Yritä saada nainen vapauttamaan itsensä ja eroamaan, sillä avioliitto on naisia sortava instituutio.

Vierailija
13/42 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti asiaa naisen puolison kautta. On varmaan kateellinen tuollaisille häntäheikeille, koska vaimo ei osaa pitää sopivaa etäisyyttä. Joko teet asialle jotain tai jätät varatut naiset rauhaan. Ole mies äläkä valita.

Vierailija
14/42 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieti asiaa naisen puolison kautta. On varmaan kateellinen tuollaisille häntäheikeille, koska vaimo ei osaa pitää sopivaa etäisyyttä. Joko teet asialle jotain tai jätät varatut naiset rauhaan. Ole mies äläkä valita.

En ole missään vaiheessa elätellyt minkäänlaisia toiveita siitä että meistä joskus tulisi pari. Oon luonnollisesti hänelle kaveri, johon valitettavasti ihastuin. En yritä lämmitellä tunteita, en tehdä mitään niiden eteen. Toivon vaan, että tunteet joskus häviävät, ja voimme pysyä hyvinä ystävinä sen jälkeenkin. En siis koe olevani puolisolle mikään uhka, kun en tietoisesti yritä edes halata tätä tyttöä omasta aloitteestani, ja hän tuskin on minusta kiinnostunut romanttisesti. Ei tietenkään tunnu hyvältä kenenkään puolesta olla ihastunut varattuun ihmiseen, ja sitä täällä harmittelenkin. En kai sitten ole tarpeeksi "mies", kun haluan pitää kiinni itselleni tärkeästä ihmisestä, jota arvostan, enkä halua hänen elämäänsä vaikeuttaa yksipuolisten tunteiteni vuoksi. 

Vierailija
15/42 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder pelastaa! Etsi itselles uutta seuraa. ;)

Vierailija
16/42 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme muija tuo nainen on, olevinaan naimisissa ja silti tunkee muiden miesten kylkeen halimaan. En koskisi tuollaiseen tikullakaan. Kuinkakohan monelle miehelle hän itseään tyrkyttääkään? Ei hän ole ainakaan mitään vaimomateriaalia ja ei missään tapauksessa äitimateriaalia, mutta ehkä hänen avunsa riittävät juuri ja juuri sänkyyn. Suotta hänestä siis unelmoit, huomioh**ra hän on, ei mikään muu.

Vierailija
17/42 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme muija tuo nainen on, olevinaan naimisissa ja silti tunkee muiden miesten kylkeen halimaan. En koskisi tuollaiseen tikullakaan. Kuinkakohan monelle miehelle hän itseään tyrkyttääkään? Ei hän ole ainakaan mitään vaimomateriaalia ja ei missään tapauksessa äitimateriaalia, mutta ehkä hänen avunsa riittävät juuri ja juuri sänkyyn. Suotta hänestä siis unelmoit, huomioh**ra hän on, ei mikään muu.

En ymmärrä tällaista. Miksi kaikista ominaisuuksista nostetaan esille vain toi yksi, halaa ihmisiä, niin on huomiohuora? Ei mahdu mun päähän, en ajattele kenestäkään noin julmasti. Yksinkertainen ja junttimainen ajattelutapa. Mukava, iloinen ja kohtelias tyttö. Kaikki eivät ole kädet supussa seisojia, jotkut ottavat fyysistä kontaktia enemmän kuin muut. Oletko sitä luokkaa, jonka mielestä naisen hymy tarkoittaa jotain muuta kuin ystävällisyyttä? Halaaminen ei ole tyrkyttämistä. Naiset voi olla miehille ystävällisiä ilman että he ovat tippaakaan kiinnostuneita...

Vierailija
18/42 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinimäiseltä pikkusutturalta kuulostaa, pysy tuollaisesta mimmistä kaukana!

Vierailija
19/42 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinimäiseltä pikkusutturalta kuulostaa, pysy tuollaisesta mimmistä kaukana!

Vierailija
20/42 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä tällaista. Miksi kaikista ominaisuuksista nostetaan esille vain toi yksi, halaa ihmisiä, niin on huomiohuora? Ei mahdu mun päähän, en ajattele kenestäkään noin julmasti. Yksinkertainen ja junttimainen ajattelutapa. Mukava, iloinen ja kohtelias tyttö. Kaikki eivät ole kädet supussa seisojia, jotkut ottavat fyysistä kontaktia enemmän kuin muut. Oletko sitä luokkaa, jonka mielestä naisen hymy tarkoittaa jotain muuta kuin ystävällisyyttä? Halaaminen ei ole tyrkyttämistä. Naiset voi olla miehille ystävällisiä ilman että he ovat tippaakaan kiinnostuneita...

Ihan miten vaan, omapa on asiasi. Muista kuitenkin, että sinua on varoitettu.

Onko mudelilla muuten naispuolisia ystäviä? Työntääkö hän ystäviensä miesten naamaan tissejään, höpöttelee hassun lapsekkaasti ja söpön avuttomasti heillekin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi