Saara Aalto on Suomen euroviisuedustaja
Kommentit (3679)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saara on siis päättänyt, että ainoastaan spektaakkelilla pärjää.... Just joo taas. Saara voi itse tykätä siitä, että saa olla ison shown keskipiste, mutta esim. tämän vuoden voittaja? Voiko kauempaa biisi ja esitys spektaakkelista olla?
Osaatko laulaa/hyräillä tämän vuoden voittajabiisiä? Itse en, koska siitä ei jäänyt minkäänlaista muistikuvaa edes useamman kuuntelukerran jälkeen. Ei mitään.
Ihan rehellisestihän siinä ratsastettiin vain ja ainoastaan sairaalla laulajaraukalla, ei tarvita isoa showta kunhan esiintyjä on tarpeeksi säälittävä.Viime vuoden voittaja oli koskettava ja loistava. En osaa hyräillä sitä, mutta toisaalta en osaa hyräillä kovin montaa muutakaan kappaletta, joista olen pitänyt. Mutta joo, ihan kiva varmaan, kun Saara tulee ja kaikki muistaa ulkoa hänen huippuhyvän esityksensä vielä kuukausien jälkeen. Itse en muista siitä nofearista muuta kuin sen noouu fiieeöör- kohdan, jossa Saara jotenkin kummallisesti astui eteenpäin ja iskikö se kannan aina lattiaan kädet lanteilla tai jotain? Se oli järkkyä.
Samat liikkeet toistuu ihan varmasti, kantojen paukuttelut ja muut rupsutukset vähäpukeisena. .. Ihan samaa tarjoilee taas tyylillään
Kvasiseksuaalisuudessaan aika karmaiseva tapaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokohan kolme biisiä on valmiina?
En usko. Vaikka olisi periaatteessa mahdollisuus käyttää ulkomaisia tiimejä, uskon, että Teemu on mukana jokaisessa kokoonpanossa ja biisejä aletaan kyhätä vasta nyt.[/quote
Luulevat itestään liikoja, ja tekevät ite piisit, kun haluavat kaiken kunnian itelleen, Teemu ja Meri kärkkyvät mainetta ja mammonaa. Ovat omahyvästä sakkie, muita ei kuunnella.
Huvittaa tuo biisin väkisinvääntö tosissaan... Kun tietää, että siellä on hikiset paikat heillä.
Saara Aalto olisi sopinut hyvin Mamma Mia-musikaaliin! Saarassa onkin jotain ABBA-tyylistä, katsokaa vaikka joitain Saaran esiintymisasuja (esim. sellainen hopean värinen ihon myötäinen tuo mieleen jotkut asut joita ABBA:n Agnetha ja Frida käyttivät).
Saara on hyvä laulaja ja esiintyjä ja toivotaan että pärjää euroviisuissa. ABBA:sta pidän myös. Saara on harvoja oikeasti hyviä suomalaisartisteja nykypäivänä...
Aletaanko namedroppailemaan oikeasti hyviä suomalaisartisteja?
Outo kisa, kun ei kilpailtavat kappaleetkaan ole vielä selvillä.. alkutekijöissään.... no fear:n kaikuessa vain päässä
Miksi Saara Aaltoa vihataan NOIN paljon tässä ketjussa. Mitä pahaa hän on juuri sinulle tehnyt? Ei ainakaan minulle! Verorahoilla mennään niin kuin ennenkin, vaikkei kukaan ole voittanutkaan moneen vuoteen. Kuinka paljon tuli maksamaan Euroviisut Pertti Kurikan nimipäivät kappale "aina mun pitää" ja bändin matka. Edellisillä kommenteilla halusin mainita, jotta kehitysvammaisilla omat laulukilpailut(hyvin arvostetut) niin kuin muillakin urheilulajeilla, kuten vammaisurheiluille, joita arvostan suuresti ja jännitän heidän suoritustaan valtavasti. Jokaiselle on oma kilpailu, eikä tarkoita sitä, että (ei pahalla) menee kehitysvammaiset suureen kansainväliseen miljoonien katsojien eteen edustamaan suomalaisia sävellyksiä ja "laulajia", joilla ei ole vähäisintäkään lauluääntä, eikä esiintymistä. Mikä ihme TEITÄ VAIVAA, joilla tämä "minä suvaitsen kaiken". Ja sitten, kun sanon minä jotain oikein, jossa sinäkin voisit olla samaa mieltä, niin panet vastaan sittenkin. Olen SSuomalainen. Jotakuta ärsytti ja näki punaista ja pää räjähti, kun ei osata Suomi 100 vuonna kirjoittaa oikein.
Vierailija kirjoitti:
Saara Aalto olisi sopinut hyvin Mamma Mia-musikaaliin! Saarassa onkin jotain ABBA-tyylistä, katsokaa vaikka joitain Saaran esiintymisasuja (esim. sellainen hopean värinen ihon myötäinen tuo mieleen jotkut asut joita ABBA:n Agnetha ja Frida käyttivät).
Saara on hyvä laulaja ja esiintyjä ja toivotaan että pärjää euroviisuissa. ABBA:sta pidän myös. Saara on harvoja oikeasti hyviä suomalaisartisteja nykypäivänä...
Hän matkii milloin ketäkin. Milloin on Eden Jones, Madonna, lady Gaga, Jamala....
Se oma juttu puuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Ois luullu, että sitten ois otettu mukaan! Jos kollegat eivät halunneet kikattavaa rinsessaa, henkilökemioilla on suuri vaikutus. Tai jos arvostusta ei ollu senkään vertaa.
Suomalaiset eivät halua voittaa.
Tämä, että "lähdetään voittamaan" pilaa Suomen viisuhistorian. Kun euroviisuista tuli pureskeltua pakkopullaa, Suomen ei pitäisi enää osallistua kisaan.
Esim. Austraaliassa mainitaan aina Suomen esiintyjät. Ja Dokumenteissa euroviisuista kerrotaan aina Suomesta. Ja onhan Suomi ollut noloimmat euroviisuesitykset ohjelmassakin.
Saara on minusta hyvä artisti koska hän tekee hyvää musiikkia, eikä sellaista liian nykyaikaista musiikkia. Saara osaa myös esittää monien retro-artistien kappaleita tosi hyvin, esim. ABBA, Queen yms. Saara laulaa hyvin. Itse pidän Saaran musiikista kun taas muuten en juuri pidä nykyajan suomalaisesta musiikista, vanhempi musiikki on kyllä ok ja etenkin ulkomaalainen. Mutta jokaisella on oma mielipide.
Minusta myös esiintymisasut Saaralla on hienoja, pääasiassa käyttää naisellisia esiintymisasuja joissa on joskus myös tuulahdus menneiltä vuosikymmeniltä. Myös prinsessatyyli ja lumikeijutyyli sopii hyvin Saaralle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumma kun ei Aaltoa kelpuutettu Mamma Mia musikaaliinkaan
Hakiko?
En usko että Abba kiinnostaa Saaraa. Hänen The winner takes it all - tulkintansa on täysin sieluton, by the way
SA on 30v aikuinen ihminen joka haki menestystä briteistä jotta saisi edustaa Suomea viisuissa joille koko Eurooppa nauraa. Kyllä, niin naurettava ja säälittävä hän on.
Luulen että Saara vetää ihan hyvän show:n Euroviisuissa, riittääkö se mihinkään onkin sitten toinen juttu. En todellakaan ole neidon fani, mutta täällä on taas kunnon lynkkausmeininki menossa.
Vierailija kirjoitti:
Saara on minusta hyvä artisti koska hän tekee hyvää musiikkia, eikä sellaista liian nykyaikaista musiikkia. Saara osaa myös esittää monien retro-artistien kappaleita tosi hyvin, esim. ABBA, Queen yms. Saara laulaa hyvin. Itse pidän Saaran musiikista kun taas muuten en juuri pidä nykyajan suomalaisesta musiikista, vanhempi musiikki on kyllä ok ja etenkin ulkomaalainen. Mutta jokaisella on oma mielipide.
Minusta myös esiintymisasut Saaralla on hienoja, pääasiassa käyttää naisellisia esiintymisasuja joissa on joskus myös tuulahdus menneiltä vuosikymmeniltä. Myös prinsessatyyli ja lumikeijutyyli sopii hyvin Saaralle.
Mieluummin prinsessatyyli kun se kamala revityt sukkahousut -lesbotyyli pridessa. Muutenkin luopuisi jo lesbotukastaan aka sivusiilestä.
On totta, että Saaran The Winner Takes it All ei vetänyt läheskään vertoja ABBA:n alkuperäisversiolle, mutta minusta Saarassa on ihailtavaa se, että hän selvästi kunnioittaa vanjoja artisteja ja ottaa heiltä vaikutteita. On hyvä että nykymusiikkiin otetaan vaikutteita retrohiteistä, ne olivat paljon parempia kuin nykyajan konemusiikki.
Miksi sitä lesboutta pitää tyrkyttää koko ajan. Eikö voi olla vaan artisti, tulla julkisuuteen ja pysyä siellä musiikin perusteella? Nykyään aina mainitaan homous ja lesbous ja ratsastetaan sillä. Musiikki tulee ihan toisena.
Olen kyllä samaa mieltä että prinsessatyyli sopisi Saaralle paremmin kuin sivusiili. Minusta Saara on edukseen juuri prinsessatyylissä/klassisen kauniina.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitä lesboutta pitää tyrkyttää koko ajan. Eikö voi olla vaan artisti, tulla julkisuuteen ja pysyä siellä musiikin perusteella? Nykyään aina mainitaan homous ja lesbous ja ratsastetaan sillä. Musiikki tulee ihan toisena.
No euroviisut. Mistä Saara tiesi vaihtaa levy-yhtiön, että pääsee homohumppaan? Eikö tapahtunut jo kesällä?
Arvostus on nollassa, ei noteerata. Unohdettu, Hyllytetty, mapissa ö.