Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saara Aalto on Suomen euroviisuedustaja

Vierailija
07.11.2017 |

Just tuli suorana umk

Kommentit (3679)

Vierailija
1481/3679 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te sokeasti uskotte lehtiä ja luulette että niissä on kaikki faktatieto? Vielä iltalehdessä. Toi että Saara ois muka haukkunu suomea saattaa olla ihan kirjoittajien kärjistämistä. Toisaalta ne sanat suomesta piti kyllä täysin paikkaansa.

Aah. Tämä veruke. Paskat toimittajat vääristelee.

Anteeks nyt mutta jo siinä kilpailussa ihan telkan suorassa lähetyksessä tuli niitä moitteita.

Vierailija
1482/3679 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikääpä hetki Saara aallon tuleva kevättä. Mahtaa olla kivaa olla somen kritisoiduin ja nauretuin wannabejulkkis.

Toivottavasti ei kuitenkaan mielenterveys petä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1483/3679 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä se rinsessa lyttää Suomen

http://www.iltalehti.fi/viihde/20161107200024231_vi.shtml

Täällä hänelle ei ole mitään....

Nyt selitellään. Ensin halpamaista brittien pyllyn lipomista, ja nyt tullaan selitellen takaisin, kun ei sielläkään ollut sen enempää.

Media on taas vääristellyt juu, miksi sanoo asioita, jotka voidaan vääristellä. Jos olisi kehunut Suomea ihanaksi maaksi, niin vaikea sitä olisi ollut tuollaisia otsikoita 'vääristellä'. Toivoisin hänelle ennen Euroviisuja koulutusta median kanssa toimimisesta ja kielitaitoa on hyvä parantaa, ettei tankerolla tule väärinymmärryksiä ja kömmähdyksiä jos haluaa sanoa jotain monimutkaisempaa.

Vierailija
1484/3679 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku tuolla muistutti, jotta edustaa Suomea!! Kyllä minua hävetti olla Suomalainen, kun euroviisuissa meitä edusti kehitysvammaiset, joille kuuluisi järjestää omat viisunsa (voihan niitä ollakin, muttei niitä näytetä). Paljonkohan silloinkin meni euroja, kun heillä piti olla tulkit, saattajat, valvojat jne. Kyllä siellä katsottiin kieroon koko showta, muttei siitä saanut ääneen puhua, vaan kun Suomi on niin edistyksellinen maa. Täysi munaus!!! En muista, että olisi ollut näin suuri haloo, kuin nyt Saara pääsee unelmiensa areenalle. Saaralla on selkeä tavoite elämässä, niin miksemme häntä tukisi. Hän on vaan niin räiskyvä persoona, jota kaikki ei jaksa sulattaa. UMK säännöissä YLEllä on valta tehdä muutoksia. Saara on uskalias, eikä ollenkaan tyypillinen jörö maitotyttö. En ole vuosiin katsonut euroviisuja, vaan nyt tulee mielenkiintoa katsella, kun tämä menee näin jännittäväksi. Olisihan se jo saavutus, jos pääsisi edes jatkoon. Joka tapauksessa Paljon Onnea Saaralle. Älkää välittäkö Saara vihaajat! Olen minäkin niellyt monet vuodet pettymyksen, koska oma suosikki ei ole päässyt euroareenoille ja olen haukkunut Suomen kansaa tolloiksi, tyhmiksi, idiooteiksi, mutta tänä vuonna sydän pakahtuu onnesta.....

Jos jonkun sydän pakahtuu onnesta tai onnellisuus ja mieliala on kiinni euroviisuista niin nyt on sitten hyvää tiedossa. ☺ Itse olin Lordin valinnasta että mitä helv... Tämän kehitysvammaisten orkesterin kohdalla että mitä helv... Paradiseoskarin kohdalla että mitä helv... Yleensä kaikkien kohdalla melkein aina että mitä helv.. . Mutta Saara on oikeesti oikea ihminen Euroviisuihin. On omalla alueellaan. Menestystä hänelle! Vaikka en Saarasta pidä, en inhookaan, muttei nyt voi äänestäkään, kun edustaakin Suomee. On tietty kliseinen ja siinä kohtaa pitäis olla erilainen

Olisin kyllä äänestänyt jos olis Brittiviisuissa edustanut.

Alma olisi varmaan ehkä kans erottunut ja pärjännyt siinä huomiotakissaan ja Turhapuro-aurinkolaseissaan. Mut ei tarvi viisuja kun on lyönyt itsensä läpi kohta Jenkkejä myöten ja biisit soi ympäri maailmaa.

Vierailija
1485/3679 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viisukansa on ottanut Saaran hyvin vastaan. Mutta silti tarvitaan se v... biisi.

NE JULKAISTAAN 3.3 METRO AREENALLA ETTEKÖ TE YMMÄRRÄ

Siellä kolme Saaran sävellystä ja sanotusta. Ei niillä pitkälle pötkitä. :-)

Ai miten niin ei? Keväällä julkaistaan myös levy

Minä vuonna?

Vierailija
1486/3679 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Levy tulee

Jeesuskin tulee.

Päivän Paras!!!!!

😂

Vierailija
1487/3679 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viisukansa on ottanut Saaran hyvin vastaan. Mutta silti tarvitaan se v... biisi.

NE JULKAISTAAN 3.3 METRO AREENALLA ETTEKÖ TE YMMÄRRÄ

Siellä kolme Saaran sävellystä ja sanotusta. Ei niillä pitkälle pötkitä. :-)

Ai miten niin ei? Keväällä julkaistaan myös levy

Minä vuonna?

Nofear 2025

Vierailija
1488/3679 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikateekskäy kirjoitti:

Miettikääpä hetki Saara aallon tuleva kevättä. Mahtaa olla kivaa olla somen kritisoiduin ja nauretuin wannabejulkkis.

Mulla alkoi tuo pelottamaan x factorin lopulla ja nyt varsinkin. Jutut ovat olleet nii outoja.

Luulisi kumminkin, että Teemu ja Meri sen huomaisi ja Saara lomalle. Valehtelu on yksi oire ja välillä tuntuu, että haaveet muuttuvatkin todeksi. Hän ei erota niitä enää.

Myös tyyli ja jopa facebook päivitykset ovat muuttuneet.

Vierailija
1489/3679 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

eikateekskäy kirjoitti:

Mulla alkoi tuo pelottamaan x factorin lopulla ja nyt varsinkin. Jutut ovat olleet nii outoja.

Luulisi kumminkin, että Teemu ja Meri sen huomaisi ja Saara lomalle. Valehtelu on yksi oire ja välillä tuntuu, että haaveet muuttuvatkin todeksi. Hän ei erota niitä enää.

MIKÄ oli se sängyssä piehtarointi ja seksisaarana ilmeily??

Nyt Saara ilmoittaakin vetäytyvänsä hiljaisuuteen loppuvuodeksi. Näinköhän se hermoromahdus sitten iski?

Vierailija
1490/3679 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saara on tänä vuonna linnan juhlissa

Miksi? Kutsuja jo lähetelty. Ei Saara ole vielä mainostanut.

Toivottavasti ei sitä saakkaan. Linnan juhlissa on tänä vuonna suomi100-teema ja Saara ei istu siihen kyllä mitenkään päin. Kutsuttujen joukossa näyttää olevan ainakin menestyneitä urheilijoita, mutta se menestys Saaralta puuttu. Edes kotimaassaan (niissä kummassakaan) se ei ole onnistunut menestymään mitenkään erityisesti. 

Vierailija
1491/3679 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pudas on katkera kaappisiivekäs. Ei ainakaan paranna pisteitä millään markkinoilla niillä väsyneillä kirjoituksillaan.

Itse asiassa epäilen Pudaksen olevan yksi pahimpia Saara-vihaajia tällä palstalla. Että terkut vaan. 

Vierailija
1492/3679 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikateekskäy kirjoitti:

Miks ois

Vierailija
1493/3679 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

eikateekskäy kirjoitti:

Entä jos Teemu ja Meri elää siellä samassa maailmassa missä Saarakin tuntuu liihottavan? Silloin ne ei huomaa mitään.

Vierailija
1494/3679 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain Suomalainen toivoo ettei heidän edustajansa pärjää Euroviisuissa ja muutenkin menisi pieleen.

Kunnomaan pesään ei saisi koskaan pissiä, mutta Suomalainen ei muuta teekään.

Muualla on sentään yhteishenkeä ja ollaan ylpeitä omasta kansasta sekä kulttuurista ja kaikesta mikä siihen liittyy.

Ihan itse siis negatiivisuudellanne vaikutatte kökösti kun muuallakin maailmalla se huomataan. Valitettavasti.

Ei ole tärkeintä pidättekö artistista vai ei vaan siitä mitä toivoo, kannustaako ja pitääkö valtaosa eli muut.

Vierailija
1495/3679 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain Suomalainen toivoo ettei heidän edustajansa pärjää Euroviisuissa ja muutenkin menisi pieleen.

Muualla on sentään yhteishenkeä ja ollaan ylpeitä omasta kansasta sekä kulttuurista ja kaikesta mikä siihen liittyy.

Ihan itse siis negatiivisuudellanne vaikutatte kökösti kun muuallakin maailmalla se huomataan. Valitettavasti.

Ei ole tärkeintä pidättekö artistista vai ei vaan siitä mitä toivoo, kannustaako ja pitääkö valtaosa eli muut.

Voi jeesus. Se lääkitys.

Vierailija
1496/3679 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saarahan julkaisi blue eyes nimisen biisin joka on hyvä

Vierailija
1497/3679 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eikateekskäy kirjoitti:

Entä jos Teemu ja Meri elää siellä samassa maailmassa missä Saarakin tuntuu liihottavan? Silloin ne ei huomaa mitään.

En tiedä Meristä ja vanhemmista, mutta tuskin Teemu ainakaan. Asiallisia haastatteluja. Tosin jotenkin Teemustakin huokuu surumielisyys, vaikka vitsaileekin.

Vierailija
1498/3679 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saarahan julkaisi blue eyes nimisen biisin joka on hyvä

No ei ole

Vierailija
1499/3679 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomi ei tarvitse näinä aikoina euroviisuja Suomeen. Hirveät turvajärjestelyt ja riskit muutenkin. Kallista touhua. Annetaan Ruotsin maksaa ne viisun järjestelyt. Tärkeintä on, että pääsee finaaliin, muttei voita.

Rahaa tarvitaan muihin, kuin humppakisoihin. Suomessakaan asiat ei ole enää niin hyvin. Kaikkialla säästetään. Sairaalat, vanhainkodit, ongelmanuoret, mielenterveys.......

Rahat mielummin tärkeämpiin asioihin.

Vierailija
1500/3679 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eikateekskäy kirjoitti:

MIKÄ oli se sängyssä piehtarointi ja seksisaarana ilmeily??

Nyt Saara ilmoittaakin vetäytyvänsä hiljaisuuteen loppuvuodeksi. Näinköhän se hermoromahdus sitten iski?

Joululoma. Nähdään helmikuussa kun joululomat loppuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä