Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saara Aalto on Suomen euroviisuedustaja

Vierailija
07.11.2017 |

Just tuli suorana umk

Kommentit (3679)

Vierailija
2821/3679 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä palsta todistaa kiusaajien olemassa olon. Mutta minkäs sitä voi kun ei pysty kasvamaan kiusaavasta koululaisesta aikuisen tasolle.

Vierailija
2822/3679 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebookista:

"Viisuhuuma alkaa 3.3.2018, kun Espoon Metro Areenalla valitaan mun viisubiisi!! Tulossa mieletön Areena-show, musaa, tanssia, yllätysvieraita! Liput tulee myyntiin huomenna klo. 9! Kuka on tulossa juhlimaan mun kanssa unelmien toteutumista??"

Olisihan tämän voinut muotoilla vaikka niin, että tulkaa mukaan valitsemaan Suomelle mahdollisimman hyvää viisubiisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2823/3679 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Facebookista:

"Viisuhuuma alkaa 3.3.2018, kun Espoon Metro Areenalla valitaan mun viisubiisi!! Tulossa mieletön Areena-show, musaa, tanssia, yllätysvieraita! Liput tulee myyntiin huomenna klo. 9! Kuka on tulossa juhlimaan mun kanssa unelmien toteutumista??"

Olisihan tämän voinut muotoilla vaikka niin, että tulkaa mukaan valitsemaan Suomelle mahdollisimman hyvää viisubiisiä.

Eiköhän yle sanonut Saaralle mitä pitää sanoa

Vierailija
2824/3679 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saara saa kutsun koska Saaran ansiosta tänne tulee enemmän turisteja briteistä ja Saara on ihanasti vienyt suomea maailmalle :)

Sekä siksi että;

Hän on ensimmäinen lesbo Suomessa

Hän on positiivisin suomalainen

Hän esiintyy suomalaisilla toreilla

Hänellä on fanikerho jonka nimi on lumikeijut

Hänellä oli viiden levyn sopimus sonyn kanssa

Hänellä on kansainvälinen sopimus warnerin kanssa

Hänellä oli hiki kun heräsi

Tuossa on klydettävissä idea, mutta ulosantisi kärsii pahasti.

Lue jokin luovan kirjoittamisen opas; sinussa on kyllä potentiaalia.

Vierailija
2825/3679 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Facebookista:

Ei läsnäolijoilla ole yhtään enempää vaikutusvaltaa biisivalintaan kuin kotiäänestäjälläkään.

Vierailija
2826/3679 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Facebookista:

Mitä turhaa :´D MUN viisubiisi.. MUN kanssa..

Saaran viisut, saaran viisuhuuma, saaran keikka espoossa, saaran viisubiisi, saaran mieletön show, saaran musaa, saaran tanssia, saaran vieraita, saaran liput, saaran vieraat, saaran juhlat ja saaran unelma.

Suomi, mikä se on?

Vierailija
2827/3679 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Facebookista:

Tuskin.

Eiköhän moukkamainen artisti ihan itse vastaa somestaan.

Vierailija
2828/3679 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Facebookista:

Nobody puts our little Saara girl in a corner! Yle mitään sano, Saara on puikoissa!

Vierailija
2829/3679 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Facebookista:

Siis juhlimaan Saaran unelmien toteutumista ja maksaa siitä? Hei tota noin....

Vierailija
2830/3679 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alma saanut kutsun linnaan.

Mites Saara?.

Saaran puku ja ego eivät mahdu linnaan. Muiden naisten kutsut pitäisi perua, että saara valittaisiin gallupeissa linnan kuningattareksi.

Ehkäpä Saara saapuu omasta ovesta ja se armeijan torvisoittokunta mikälie päräyttää aitiosta juuri silloin No Fear Horns -version? Saaralle rullataan oma matto omalta ovelta suoraan Salen ja Jenskan luo. He keskustelevat ja kikattelevat, Jenska niiaa Saaralle ja pyytää häntä jäämään. Jostain kipittää Muumio Irstala ja Täti Pukeutumisneuvoja Sininen, he tuovat Saaralle rinsessakruunun ja valtikan. Saara jää kättelemään illan tärkeimpiä vieraita ja ulkomaalaisia Salen ja Jenskan seuraan. Nämä tärkeät henkilöt saavat samalla Saaralta nimmarin. Meri seisoo ylpeyttä puhkuen 1,5 metriä pidemmän kadetin vieressä Saaran takana.

Vierailija
2831/3679 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Facebookista:

Siis juhlimaan Saaran unelmien toteutumista ja maksaa siitä? Hei tota noin....

Onneksi on kyse varakkaista espoolaisista. Liput, mitä, 40-60€!

Vierailija
2832/3679 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Facebookista:

Mitä turhaa :´D MUN viisubiisi.. MUN kanssa..

Saaran viisut, saaran viisuhuuma, saaran keikka espoossa, saaran viisubiisi, saaran mieletön show, saaran musaa, saaran tanssia, saaran vieraita, saaran liput, saaran vieraat, saaran juhlat ja saaran unelma.

Suomi, mikä se on?

Noni lopetas jo

Vierailija
2833/3679 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ed Sheeran tulossa Suomeen UMK kisaan. Saaralle tehty biisi.

Vierailija
2834/3679 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhät kitisee ku ei pääse kattoo umk

Vierailija
2835/3679 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saara Me Myseld and I Aalto, centre of the universe.

Vierailija
2836/3679 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtavaa! Kunnon biisintekijä! Eikös Ed tehnyt myös x factor voittajalle sitä joulubiisiä? Ed Sheeran on siis vanha tuttu Saaralle.

Vierailija
2837/3679 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Facebookista:

Kertokaa nyt sille, että siellä valitaan SUOMEN edustusbiisi.

Vierailija
2838/3679 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahtavaa! Kunnon biisintekijä! Eikös Ed tehnyt myös x factor voittajalle sitä joulubiisiä? Ed Sheeran on siis vanha tuttu Saaralle.

Miten niin? Saarahan hävisi.

Vierailija
2839/3679 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kyllä ne Bonfiren kuuntelukerrat näkee siitä Felix Jaehnin Spotify-sivulta kun vierittää sivua alas. Joku sanoi, ettei sellaisia näy.  Bonfire on kolmena versiona. Alkuperäisenä, Curbi Remixinä sekä Chris Lake Remixinä. Originaalilla on kohta 100 miljoonaa latausta. Eli 99 916 963.  

Chasing Highsilla on yli 63 miljoonaa striimausta, jos joku ei pidä Bonfirea Alman biisinä.  Hän kuitenkin esittää Bonfiren, vaikkei sävellys olisi oma.  Moni muukin esittää toisten sävellyksiä, ja Almakin säveltää muille artisteille.

Tuleeko yhtäkkiä mieleen ketään suomalaista, jolla on noin paljon striimauksia? Ei tule kuin ei ole kuin Darude, eikä hänelläkään ole yhteenlasketut määrät Alman tasolla.  Eikä toi ole edes ainut suoratoistopalvelu, missä Almaa on striimattu. Darude pitää yhden biisin ennätystä Sandstormilla, mutta se onkin klassikko. Tätä taustaa vasten Alma on kyllä tehnyt historiaa.

Alman ura on kuin raketti ja häntä pidetään yhtenä lupaavimmimmista tulevaisuuden artisteista jopa Jenkeissä. Tätä faktaa ei voi kukaan kiistää, kun kerran netti on pullollaan artikkeleita, joista asia selviää. Ihan kaikki musiikkipiirit, musiikkilehdet, ammattilaiset ja taviskuuntelijat ylistää Alman tyyliä (on ollut jopa Voguessa huomiotakkeineen), fiilistä keikoilla, hänen biisintekotaitojaan sekä lauluääntään ja musiikillista näkemystä.  Minua riepoo, että joku kuvittelee nostavansa Saaraa tai jotain muuta artistia ylös painamalla ja vähättelemällä ja pilkkaamalla Almaa. Eihän se niin mee. Ei Alman suosio ole Saaralta pois tai toisin päin.  

Ollaan kaikki vaan ylpeitä Almasta ja Saarasta, eikö niin? Molemmat on omalla tavallaan uniikkeja. Saaralle toivoisi  selkeämpää genreä, jotta niitä kuuntelijoita olisi.  Jos Saara haluaisi maailmantähdeksi, hänen olisi kuunneltava biisitaikureita, jotka niitä hittejä tekee ja olisi ollut tässä kohtaa annettava periksi Sonyn pomoille, jotka niitä tähtiä leipoo.  

Vierailija
2840/3679 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saara kai tekee musiikkiaan itselleen. Kai muuten kuuntelisi yleisöään.

Ketju on lukittu.