Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saara Aalto on Suomen euroviisuedustaja

Vierailija
07.11.2017 |

Just tuli suorana umk

Kommentit (3679)

Vierailija
2441/3679 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2442/3679 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muuten hyvä tämä Teemun uusi levy. Ilman Saaraa enpä olisi löytänyt Teemua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2443/3679 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä Saaran vastaista sanomaa jankuttavaa hahmoa on kyllä todella helppo provosoida. Koko sunnuntai sillä on taas mennyt kun randomit heittelee pari täkyä ketjuun. Sen elämä on AV-palstan Saara-ketjussa.

Olen tänne tänään kirjoittanut pari kommenttia. Et taida tarkoittaa minua. Ilmeisesti täällä sitten on minun lisäksi muitakin eli oliskos se harhaluuloa olettaa että on yksi Saaraa inhoava ihminen. Ei mulla ole ainakaan mahdollisuutta viettää koko päivää jossain palstalla. 😛 Miten ihmeessä jollain Saara-fanaatikolla on aikaa seurata mitä ihmiset siitä kirjoittaa???

Vierailija
2444/3679 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä Saaran vastaista sanomaa jankuttavaa hahmoa on kyllä todella helppo provosoida. Koko sunnuntai sillä on taas mennyt kun randomit heittelee pari täkyä ketjuun. Sen elämä on AV-palstan Saara-ketjussa.

Olen tänne tänään kirjoittanut pari kommenttia. Et taida tarkoittaa minua. Ilmeisesti täällä sitten on minun lisäksi muitakin eli oliskos se harhaluuloa olettaa että on yksi Saaraa inhoava ihminen. Ei mulla ole ainakaan mahdollisuutta viettää koko päivää jossain palstalla. 😛 Miten ihmeessä jollain Saara-fanaatikolla on aikaa seurata mitä ihmiset siitä kirjoittaa???

Täällä on jo reilun vuoden riehunut näissä Saara-ketjuissa tämä pöpipää, joka puolustaa Saaraa hysteerisesti ja väittää aina keskustelevansa yhden kirjoittajan kanssa. Tää toistuu ja toistuu.

Vierailija
2445/3679 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On muuten hyvä tämä Teemun uusi levy. Ilman Saaraa enpä olisi löytänyt Teemua.

Hienoa musiikkia, samalla jotain Bertolt Brechtin kaltaista näyttämöllisyyttä.

Arvostan myös keskustelun ohjaamista sivuraiteelle. Not.

Vierailija
2446/3679 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Buahahahaaaa... Minä olen se jota fanaattiset fanit vuosi sitten kutsuivat "jankkaajaksi". En ole ollut palstalla koko viikonloppuna. Silti täällä on tämä yksinäinen fanaattinen fani joka näkee yhden kirjoittajan kaikkien viestien takana ja kuvittelee nähneensä minut! :D Meidän "Saaran vastaista sanomaa" levittävien kerho on saanut tässä aivan hiljattain tukuittain uusia jäseniä. Joidenkin tietojen mukaan Stop Lyin' Lesbians -kerhon jäsenmäärä on jo ylittänyt Lumikeijut-puolustus-klubin jäsenmäärän, jonka määrä on ollut laskussa kun lumikeijuiksi itseään nimittävät keski-ikäiset naiset ovat heränneet todellisuuteen ja erkaantuneet aikuisfanitusjengistä.

Vierailija
2447/3679 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Buahahahaaaa... Minä olen se jota fanaattiset fanit vuosi sitten kutsuivat "jankkaajaksi". En ole ollut palstalla koko viikonloppuna. Silti täällä on tämä yksinäinen fanaattinen fani joka näkee yhden kirjoittajan kaikkien viestien takana ja kuvittelee nähneensä minut! :D Meidän "Saaran vastaista sanomaa" levittävien kerho on saanut tässä aivan hiljattain tukuittain uusia jäseniä. Joidenkin tietojen mukaan Stop Lyin' Lesbians -kerhon jäsenmäärä on jo ylittänyt Lumikeijut-puolustus-klubin jäsenmäärän, jonka määrä on ollut laskussa kun lumikeijuiksi itseään nimittävät keski-ikäiset naiset ovat heränneet todellisuuteen ja erkaantuneet aikuisfanitusjengistä.

Oliko rentouttava viilonloppu?

Luitko jo Olli Posti ja terveystalo-kytkökset; kosmetologista mikroskooppeineen tutkimassa Saaran kakkanäytettä.

Vierailija
2448/3679 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä luulette että tapahtuisi jos Saara vaihtaisi itsekritiikin itseironiaan?

Edes päiväksi, edes yhdeksi lauseeksi haastattelussa. Edes mielikuvissaan. Edes.

Vierailija
2449/3679 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypit ihan suunniltaan vaikkei Euroviisubiisejä ole edes kuultu vielä. Koska Saara. Kyllä minä nyt mieleni pahoitin. Olisi pitänyt saada Alma-avaruuspehmolelu tai vähintään joku erikoinen punkbändiviritelmä ehdokkaaksi.

Jos nyt ensin odottaisitte kunnes kuulette biisit, ja arvioidaan tilanne sitten uudelleen? Ja ei, Saara ei tee biisejä yksin vaan tiimi on kansainvälinen ja ei, hän ei suunnittele pukuja eikä koreografiaa.

Tällä hetkellä tiedämme, että lauluäänen ja innokkuuden puolesta Saara on paras mahdollinen valinta. Ja näköjään Saara on tämän hetken puhutuin suomalainen julkkis. Wau!

Vierailija
2450/3679 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyypit ihan suunniltaan vaikkei Euroviisubiisejä ole edes kuultu vielä. Koska Saara. Kyllä minä nyt mieleni pahoitin. Olisi pitänyt saada Alma-avaruuspehmolelu tai vähintään joku erikoinen punkbändiviritelmä ehdokkaaksi.

Jos nyt ensin odottaisitte kunnes kuulette biisit, ja arvioidaan tilanne sitten uudelleen? Ja ei, Saara ei tee biisejä yksin vaan tiimi on kansainvälinen ja ei, hän ei suunnittele pukuja eikä koreografiaa.

Tällä hetkellä tiedämme, että lauluäänen ja innokkuuden puolesta Saara on paras mahdollinen valinta. Ja näköjään Saara on tämän hetken puhutuin suomalainen julkkis. Wau!

Voimme luottaa siihen mitä ohjelman vastaava toimittaja on kertonut: kappaleet on tehnyt Saara Aalto ja ne ovat jo olemassa. Kappaleet on myös esitelty UMK:n tiimille. (Eivät välttämättä loppuun saakka tuotettuina)

Vierailija
2451/3679 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voimme luottaa siihen mitä ohjelman vastaava toimittaja on kertonut: kappaleet on tehnyt Saara Aalto ja ne ovat jo olemassa. Kappaleet on myös esitelty UMK:n tiimille. (Eivät välttämättä loppuun saakka tuotettuina)

Saara Aallon kappaleita ovat kyllä. Mutta tekijä ei ole Saara Aalto vaan biisejä on tehnyt huippu biisinikkarit kuten Sia jne. Toki Saara Aalto on mukana tiimissä, kuten asiaan kuuluu.

Vierailija
2452/3679 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saara Aallon kappaleita ovat kyllä. Mutta tekijä ei ole Saara Aalto vaan biisejä on tehnyt huippu biisinikkarit kuten Sia jne. Toki Saara Aalto on mukana tiimissä, kuten asiaan kuuluu.

Juu aivan varmasti joku Sia on ollut tekemässä meidän maailmantähtösen euroviisukappaletta. Ja lehmätkin lentää...

Vierailija
2453/3679 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laki Yleisradiosta vaatii julkisen palvelun yhtiötä tukemaan suomalaista kulttuuria (ml. säveltaide). Joten se siitä tuontikappaleesta.

Vierailija
2454/3679 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sia ja Teemu on kimpassa tehneet yhden biisin. Sitten on Dianne Warren tehnyt toisen. Kolmas on sitten sellainen jossa on mukana mm. Whitney Houstonille, Lady Gagalle, Madonnalle, Backstreet Boysille ja monille monille muille biisejä tehneet tekijät olleet tekemässä. Saara Aalto itse ei ole tehnyt mitään. Nyt on kerrankin huipputekijät asialla. Ja sehän tarkoittaa tietysti varmaa voittoa, koska kenelläkään muulla ei ole huipputekijöitä eikä maailmanluokan tähteä esittämässä biisejä.

Vierailija
2455/3679 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

tikahdun kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu aivan varmasti joku Sia on ollut tekemässä meidän maailmantähtösen euroviisukappaletta. Ja lehmätkin lentää...

Miten et tämän vertaa tiedä Saaran asioista vaikka olet stalkkeri? Oi joi nyt kuules on paha aukko tiedoissasi. Kunnon stalkkeri tietää kaiken stalkattavan ruokavaliosta pikkuhousujen väriin, ja työasiat pitää olla hallussa!

Vierailija
2456/3679 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monta tulkintaa onnistumme löytämään tästä:

Vilen: ”Olemme kuunnelleet Saara Aallon uusia kappaleita ja olleet tyytyväisiä kuulemaamme. Sävellystyötä hiotaan edelleen. Yle on asettanut Saaralle vaatimuksen tuottaa kolme erilaista biisiä”

Vierailija
2457/3679 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kaikille tiedoksi, Saara pyydettiin Euroviisuedustajaksi koska Umk kappaleet olivat huonoja eli sieltä ei löytynyt kunnollisia biisejä karsintoihin. Sekin on varmaan vain ja ainoastaan Saaran syy??

Vierailija
2458/3679 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka monta tulkintaa onnistumme löytämään tästä:

Vilen: ”Olemme kuunnelleet Saara Aallon uusia kappaleita ja olleet tyytyväisiä kuulemaamme. Sävellystyötä hiotaan edelleen. Yle on asettanut Saaralle vaatimuksen tuottaa kolme erilaista biisiä”

Asia on kristallinkirkas kaikille muille paitsi fanaattiselle fanille joka näkee Sia:n kurkistelemassa Saaran taustalla, vaikka todellisuudessa kyseessä on Meri.

Vierailija
2459/3679 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän Saara Aallolla ole edes varaa tilata sävellystyötä Sialta, kuten tsiteellisen tuottajan rooliin kuuluu.

Ei Yle osta näihin musiikkia.

Vierailija
2460/3679 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kaikille tiedoksi, Saara pyydettiin Euroviisuedustajaksi koska Umk kappaleet olivat huonoja eli sieltä ei löytynyt kunnollisia biisejä karsintoihin. Sekin on varmaan vain ja ainoastaan Saaran syy??

Saara pyydettiin sen vuoksi koska Yle:n pomot on kyllästyneet kuuntelemaan sitä kitinää ja he haluavat nolata Saara Aallon. Kun hän floppaa, kuten hän varmuudella tulee tekemään, niin sen jälkeen ei selittelyt enää auta. Muija on itse vouhottanut kisasta ja hän on itse tehnyt flopanneet kappaleensa. Totuus iskee vasten naamaa isolla märällä rätillä. Odotan sitä innokkaasti.