Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Case Arstila: kumpaan päädyttiin, hurrataanko vai halveksitaanko mielipidekirjoitusta?

Vierailija
07.11.2017 |

?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hurrataan totuudenpuhujalle.

Vierailija
2/34 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hurrataan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se aika saisi olla jo ohi, jossa naista saa arvostella ulkonäön perusteella. Naisen tehtävä ei ole olla kaunis ja laiha toisten silmissä, vaan toimiva ajatteleva ihminen, ja toisille ei kuulu, miten naiset pukeutuvat, kunhan intiimialueet ovat asiallisesti peitetty.

Vierailija
4/34 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin törkeä vanha narttu tämä Arstila. Miksi tämän 80-vuotiaan höpinöitä koristavat ikivanhat kuvat? Eikö akka itse kehtaa esitellä miltä nyt todellisuudessa itse näyttää?

Vierailija
5/34 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman sivun asiakeskustelun jälkeen saatiin taas miehet syylliseksi tähänkin ketjuun, vaikka kyse oli kahden naissukupolven näkemyserosta.

Vain naiset pystyy tähän ja noin nopeaan.

Ketjun lopussa kukaan ei edes miesten haukkumiseltaan muistanut koko arstilaa.

Tai sitten sekin oli jo muuttunut Artsi Pirkkolaksi.

Nainen on nero.

Vierailija
6/34 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hurrataan! Nykyään nuoret naiset ovat hirveitä pellejä.

Vierailija
7/34 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se selvää, että jokainen saa puketutua niin kuin haluaa, mutta jos haluaa olla rauhassa kaikenmaailman tolloilta kähmijöiltä, kannattaa puketuua asiallisesti ja mieluummin seurassa kuin yksin ja pylly paljaana.

Vierailija
8/34 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arstila on täysin oikeassa. Mitä ihmeen järkeä on esitellä kaikelle kansalle anatomisia ykisityiskohtiaan? Jos miehet pitäsiivät vastaavia tiukkoja vaatteita, mikähän melu syntyisi? Samaan aikaan sitten valitetaan, kun joku "häiritsee" tuijottamalla. Eikö nämä naiset juuri halua sitä? Tuskin nyt ihan omaksi ilokseen noin pukeutuvat. Nykymuoti on järkyttävän rumaa ja kaukana naisellisesta. Nilkat pajaina ja per*e ja ti**t tarjottimella irtoripsien kera. Kenen mielestä kaunista????

Vierailija
9/34 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laatutietoinen klassisen kauneuden arvostaja kerää aina pisteet.

Vierailija
10/34 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta se aika saisi olla jo ohi, jossa naista saa arvostella ulkonäön perusteella. Naisen tehtävä ei ole olla kaunis ja laiha toisten silmissä, vaan toimiva ajatteleva ihminen, ja toisille ei kuulu, miten naiset pukeutuvat, kunhan intiimialueet ovat asiallisesti peitetty.

Ja ne alueethan eivät olleet asiallisesti peitetyt.

Vierailija
12/34 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en halua nähdä Arstilan tai muiden vanhusten suonikohjuisia sääriä kellohameen helman alta. Miksei hän käytä sääriä peittäviä housuja? Hirvittävän epäkohteliasta muita ihmisiä kohtaan pukeutua noin paljastavasti, kun ne ohuet nailonit eivät niitä paksuja, sinertäviä kohjuja peitä.

Vierailija
13/34 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Termi "vihjailevat helmat" ansaitsisi kyllä jäädä elämään tästä casesta, mutta millä merkityksellä?

Vierailija
14/34 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en halua nähdä Arstilan tai muiden vanhusten suonikohjuisia sääriä kellohameen helman alta. Miksei hän käytä sääriä peittäviä housuja? Hirvittävän epäkohteliasta muita ihmisiä kohtaan pukeutua noin paljastavasti, kun ne ohuet nailonit eivät niitä paksuja, sinertäviä kohjuja peitä.

Sinulla on korvien välissä yksi iso suonikohju.

Vierailija
15/34 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin minäkin olen vanha   72v, mutta en käytä lyhyttä kellohametta!  Mutta kummastuttaa lihavat nuoret naiset, joilla on harmaat  verkkarit, siis lököttävät ja leveä takamus?

Vierailija
16/34 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on korvien välissä yksi iso suonikohju.

Käy vaahdottamassa omat suonesi, vaikka sieltä päästä, auttaa!

Vierailija
17/34 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin minäkin olen vanha   72v, mutta en käytä lyhyttä kellohametta!  Mutta kummastuttaa lihavat nuoret naiset, joilla on harmaat  verkkarit, siis lököttävät ja leveä takamus?

Miten leveän takamuksen (luuston) saa kapeammaksi, kun on leveätä suomalais-ugrilaista alkuperää ja vieläpä hoikka? Kerro vastaus, toimin ohjeidesi mukaan.

Vierailija
18/34 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se selvää, että jokainen saa puketutua niin kuin haluaa, mutta jos haluaa olla rauhassa kaikenmaailman tolloilta kähmijöiltä, kannattaa puketuua asiallisesti ja mieluummin seurassa kuin yksin ja pylly paljaana.

Minua on kähmitty, vaikka olin pukeutunut tavalliseen villapaitaan ja farkkuihin (eivät mitkään lantiofarkut tms.). Joten kähmimiseen ei vaikuta aina, vaikka pukeutuisit kuinka peittävästi. Muutenkin kähmiminen on aina kähmijän itsensä vika.

Vierailija
19/34 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juujuu. Sitten kun naiset ensin muuttuvat samanlaisiksi kuin miehet. Sitten kun ne meikit, korut ja hepenet ei enää kiinnosta enempää kuin miehiäkään. 

Vierailija
20/34 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seniili vanha noita-akka se on kirjoitti:

Täysin törkeä vanha narttu tämä Arstila. Miksi tämän 80-vuotiaan höpinöitä koristavat ikivanhat kuvat? Eikö akka itse kehtaa esitellä miltä nyt todellisuudessa itse näyttää?

Vaikka itse olet nuori narttu, niin voisit harkita koirakoulua. Nuorelta koiralta räksytyksen voi vielä saada loppumaan. Kyllä tässä on kohun aihetta paljon enemmän - miten nuoret naiset kehtaavat solvata kahdeksankymppisiä ihan yhtä törkeästi kuin luokkatovereitaan? Ai niin, paitsi niitähän ei saa, koska kiusaaminen on rumaa. Paitsi nyt?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi