Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomalaismiehet ovat huonoja sängyssä, ja sen takia naiset ovat haluttomia

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pilaavatko vahvat äidit suomalaisia miehiä paapomalla ja palvelemalla nämä pilalle? Mies ei tajua, että naisen ja naisen huomion eteen pitäisi tehdä duunia vaan odottaa sen tulevan tarjottimella ja saa itkupotkuraivarit, jos näin ei tapahdukaan. 

Sä elät vissiin jossain toisessa todellisuudessa, jos sun kokemusten mukaan nainen tuodaan miehelle tarjottimella, ja nainen pysyy miehen elämässä ilman että mies tekee mitään asian eteen. 

Vierailija
42/48 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko asian olevan kansallisuudesta riippuvaista. Minulla on venäläinen tyttöystävä ja hän ei ole valittanut muuta kuin nautinnosta. Sanoi että olen herkkä ja hänet huomioon ottava rakastaja. Pidän kyllä aina huolen siitä, että jos minä tulen, niin seksikumppani tulee vähintään yhtä monesti. Ei tulisi mieleenkään jättää hommaa kesken ennen kuin nainen on tullut. Lisäksi rakastan antaa naiselle sarjaorgasmeja.

Kai sitten olen ihan paska kuitenkin, koska olen suomalainen. :D

Olen kateellinen! Siis siitä, että sinulla on venäläinen nainen.

Hän on aivan täydellinen. Sitä en tiedä, mikä on kulttuurin ja mikä persoonan vaikutus kokonaisuuteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pilaavatko vahvat äidit suomalaisia miehiä paapomalla ja palvelemalla nämä pilalle? Mies ei tajua, että naisen ja naisen huomion eteen pitäisi tehdä duunia vaan odottaa sen tulevan tarjottimella ja saa itkupotkuraivarit, jos näin ei tapahdukaan. 

Sä elät vissiin jossain toisessa todellisuudessa, jos sun kokemusten mukaan nainen tuodaan miehelle tarjottimella, ja nainen pysyy miehen elämässä ilman että mies tekee mitään asian eteen. 

Ihan normaalin persjalkaisen pallinaamasuominaisen todelllisuutta. Kaunotarten elämästä en tiedä.

Vierailija
44/48 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko asian olevan kansallisuudesta riippuvaista. Minulla on venäläinen tyttöystävä ja hän ei ole valittanut muuta kuin nautinnosta. Sanoi että olen herkkä ja hänet huomioon ottava rakastaja. Pidän kyllä aina huolen siitä, että jos minä tulen, niin seksikumppani tulee vähintään yhtä monesti. Ei tulisi mieleenkään jättää hommaa kesken ennen kuin nainen on tullut. Lisäksi rakastan antaa naiselle sarjaorgasmeja.

Kai sitten olen ihan paska kuitenkin, koska olen suomalainen. :D

Olen kateellinen! Siis siitä, että sinulla on venäläinen nainen.

Hän on aivan täydellinen. Sitä en tiedä, mikä on kulttuurin ja mikä persoonan vaikutus kokonaisuuteen.

Minä tiedän, se vaikutus on valtava. Suomalaisesta naisestakin saa normaalin jos siinä on 50% muun maalaista verta.

Vierailija
45/48 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Suomi mennyt jo niin sisäsiittoiseksi, että kartamme toisiamme vaistonvaraisesti? Minä olisin todella kovasti halunnut suomalaisen miehen ja muutaman kanssa yritettiinkin, mutta kun ei siitä tule yhtään mitään. 

Vierailija
46/48 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun näkemyksen mukaan juuri toiste päin, suomalaiset naisethan on kaikki itsekkäitä prinsessoja.

Suomalaisen pojan/miehen pilaa valtio ja koulutus feministisillä opeillaan ja miehen maskuliinisuutta supistaen.

Maskuliinisen miehen masennuttaa naisten liiallinen feminismi ja se että miehen ja naisen rooli häviää. Tämä sopii hyvin ns kilttimiehille ja tunnollisille vaimossaan ja lapsissaan roikkuville essuiskille mutta ei mieshormoonilla kyllästetyille uroksille. Heidän on mahdoton löytää paikkaansa feminististen naisten kumppaneina tukahdutettuina ja vangittuina.

Vierailija
47/48 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun näkemyksen mukaan juuri toiste päin, suomalaiset naisethan on kaikki itsekkäitä prinsessoja.

Suomalaisen pojan/miehen pilaa valtio ja koulutus feministisillä opeillaan ja miehen maskuliinisuutta supistaen.

Maskuliinisen miehen masennuttaa naisten liiallinen feminismi ja se että miehen ja naisen rooli häviää. Tämä sopii hyvin ns kilttimiehille ja tunnollisille vaimossaan ja lapsissaan roikkuville essuiskille mutta ei mieshormoonilla kyllästetyille uroksille. Heidän on mahdoton löytää paikkaansa feminististen naisten kumppaneina tukahdutettuina ja vangittuina.

Tähän voisi sanoa vastapalloksi sen, että miehet pakottavat meidät naiset vahvuuteen jopa sairauteen asti. Harva mies on sen verran selkärankainen sukupuolensa edustaja, että nainen saa ilmeytyä suhteessa söpönä ja hoivattavana. 

Vierailija
48/48 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähän voisi sanoa vastapalloksi sen, että miehet pakottavat meidät naiset vahvuuteen jopa sairauteen asti. Harva mies on sen verran selkärankainen sukupuolensa edustaja, että nainen saa ilmeytyä suhteessa söpönä ja hoivattavana. 

Söpönä ja hoivaavana tarkoitit varmasti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi