Millaista tukasta tykkäätte miehillä?
Pitkä, lyhyt, ananas? Mikä sitten näyttää pahalta? Jos kaljuuntuu, onko paras vain ajella kaikki pois?
Kommentit (23)
Siisti, lyhyt tukka. Tai kalju, ihan sama. Kunhan ei ole pitkä tai sivulta sänki ja päältä töyhtö. Eikä heittoletti kaljun peittona.
n35 kirjoitti:
Kalju tai kunnon "heviletti". Välimuodot ei sykähdytä.
Rähjäinen vai siisti heviletti?
Oikeasti en edes tiedä, miksi mua kiinnostaa näin paljon. Mussa on kai jotain vikaa. :D
ap
Kalju.
Muut on naismaista hienostelua.
Tuossa paras tukkamalli: https://im.mtv.fi/image/6180242/landscape16_9/752/423/fa7666c99236fb05a…
Kokonaan kalju on seksikäs. Tai sitten tosi pitkä jos on hyvin hoidettu ja paksu, ei mikään liuhuletti. Myös osittain kalju jos jäljellä oleva tukka on tosi lyhyt.
Myös sänkitukasta tykkään jos se on tarpeeksi lyhyt.
Ohut rasvainen on kamala, tai kaljun yli rasvan avulla vedetyt "langat" joilla yritetään kamufleerata kaljua!
Täysin tavallinen lyhyt asiallinen leikkaus on miehekkäin. Ei missään tapauksessa mitään keikaritukkaa. Ulkomaisten jalkapalloilijastarojen viritykset myös kamalia.
Mun miehellä on laiskasti kihartuvat hiukset ja päälaelta on alkanut jo kaljuuntuun vaikka alle 40 mittarissa. Tykkään nykyisistä hiuksista jotenkin tosi paljon. Kalju kiharoiden keskellä on vaan niin hauska ja kiharat kehystävät muutenkin hassusti vähän pulleita kasvoja.
Jenkkisiiliä taas en voi sietää.
Kiva muuten tietää, että kaljullakin on tykkääjiä. Mulla oli pieni sairaudesta johtuva kaljuuntumisepisodi vuosi sitten. Saatan myös iänkin myötä vielä kaljuuntua, mutta silloinen tukanlähtö teki asiasta jotenkin läheisemmän. Nyt kun tukka on kasvanut takaisin niin sitä arvostaa jotenkin eri tavalla, vaikken kauhean turhamaisena itseäni pidäkään noin muuten.
ap
Vierailija kirjoitti:
Tuossa paras tukkamalli: https://im.mtv.fi/image/6180242/landscape16_9/752/423/fa7666c99236fb05a…
Sopii vain todelliselle herrasmiehelle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sopii vain todelliselle herrasmiehelle
Jep, vaatii ison persoonan.
ap
Surffitukka on must! Muuten en vilkaisekkaan miehen suuntaan jos ei ole surffitukkaa (saati että antaisin). N28
Vähiten pidän ananaksesta. Eniten, riippuen kylläkin miehen ulkonäöstä pidän niin lyhyestä, kaljusta kuin hapsuisesta vähän yli kasvaneestakin. Kaljulla ja lyhyttukkaisella on hyvä olla parta tai parransänki, mutta pidempitukkainen saisi olla ilman partaa tai korkeintaan sängellä. Tykkään myös miehen hymystä ja ystävällisyydestä.
Kapellimestari Esa-Pekka Salonen.
Siistit lyhyet hiukset tai kalju, siinä minun suosikit. Mukaan vielä nätti hymy ja kaunis katse, niin mies jää takuulla mieleen. Ikää 40-53 vuotta. :)
Sellainen kuin Battle Royalen Kazuo Kiriyamalla.
Pitkä tukka, lyhyt parta -yhdistelmä 😍
Puhtaasta ja mielellään edes jossain määrin hoidetusta (ei mitään epämääräisiä hamppulatvoja tms.)
Hiusmalli on sitten miehestä ja persoonasta kiinni, ei ole yksittäistä tyyliä joka sopisi kaikille.
Kalju tai kunnon "heviletti". Välimuodot ei sykähdytä.