Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä ketään, joka oikeasti on alkanut suhteeseen +30v neitsyen miehen kanssa?

Vierailija
06.11.2017 |

Tuosta eilisesti "38v ja neitsyt" keskustelusta inspiroituneena, jossa mietittiin mitä parisuhteesta noin kokemattoman miehen kanssa tulisi. Tai jos et itse ole/ole ollut tällaisessa suhteessa, niin tiedätkö ketään, joka on ollut?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kiinnostaisi minuakin. En (tietääkseni) ketään tällaista paria tunne.

Vierailija
2/32 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin kiinnostaa. Kokematon mies on hedelmällistä maaperää jos aikoo seurustella vakavasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis mulle ideaali koska itsekin olen vähän yli 30 ja neitsyt.

Vierailija
4/32 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin alkaa.

Vierailija
5/32 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen yhden tällaisen, muttei homma koskaan edennyt mihinkään, vaikka yritin tehdä aloitteen. Hän ei vaan tajunnut sitä aloitteeksi, vaikka selkeästi kerroin, että voisimme edetä jne.. Ollaan vain kavereita nykyään ja käydään seuranpuutteessa leffoissa tai baarissa. Aina lähdetään omaan kotiin yöksi. Ehdotin jo kerran mökkireissuakin kesällä (omilla huoneilla), mutta ei vaan sitten lähtenyt "kiireiden vuoksi". Liekö saunomisen alastomuus sitten pelottanut.

Mutta haluan minäkin kuulla, miten 30+ neitsyen kanssa pitäisi tai voi edetä.

Vierailija
6/32 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi muka ei voisi alkaa? Samanlainen mies kuin muutkin ja petihommat lähtee sujumaan siinä missä muillakin. Eiköhän se arki ole kuitenkin suurimmaksi osaksi muuta kuin seksiä.

Vierailija
7/32 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi muka ei voisi alkaa? Samanlainen mies kuin muutkin ja petihommat lähtee sujumaan siinä missä muillakin. Eiköhän se arki ole kuitenkin suurimmaksi osaksi muuta kuin seksiä.

Siihen arkeen kai kokemusta eniten juuri tarvitseekin. Jos on aina saanut tehdä hommat omaan tahtiin ja oman mielen mukaan, voi 30+ iässä olla jo aika vaikea taipua kompromisseihin.

Vierailija
8/32 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen onnellisessa suhteessa 39v kanssa, joka menetti neitsyytensä 29v ja on nyt 3. Suhteessaan vasta. Meillä menee tosi hyvin vaikka itse olen pal kokeneempi. Hän on nopea oppimaan :-)

Vierailija
9/32 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sellaisen voi löytää? Itse olen 25 v neitsyt.

Vierailija
10/32 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 24 v. mies kokematon, että on tässä matkaa kolmeenkymppiin...

Vierailija
11/32 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mieheni oli ainakin omiensa puheiden mukaan neisyt tavatessamme, ikää oli hänellä tuolloin 32 vuotta. Hänellä ei ollut asian suhteen mitään pelkoja tai paineita. Toisilla treffeillä hän tuli mulle yöksi ja siitä ne hommat eteni kun hän työnsi kätensä hoisuihini.

Mitä tulee seksin laatuun niin alusta pitäen se on ollut todella nautinnollista hyvää. Parasta mitä olen saanut! Ehkä hänessä on eroa toisiin mies kokemuksiini se että hän ottaa minut huomioon paremmin kuin muut. Monen muun kanssa tuli aikoinaan tunne että rojut ränniin ja kiitos.

Sen takia ei kannata ainakaan jättää kenenkään tutustumatta jos hän sattuu olemaankin neitsyt. Monella siihen voi olla vain syynä että ei ole tullut oikea tilausuutta tai ei vaan ole yritetty.

Vierailija
12/32 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva, että kokemuksia löytyi!

ap

Vierailija
13/32 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuskin.

Kai tuollaista sattunut on, mutta lienee äärimmäisen harvinaista.

En kyllä keksi miksei suhteesta tuollaisen miehen kanssa voisi jotain tullakin. Useimmilla naisilla lienee kyllä iso henkinen kynnys tällaiseen.

Vierailija
14/32 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tuskin.

En kyllä keksi miksei suhteesta tuollaisen miehen kanssa voisi jotain tullakin. Useimmilla naisilla lienee kyllä iso henkinen kynnys tällaiseen.

Tarkoitatko että pieni osa naisista hoitelee melkein kaikki neitsytmiehet, koska muut ei uskalla seurustella heidän kanssa?

Vierailija
15/32 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään väliä, onko 20v tai 30v, kun on neitsyt. Kerkiää ihan hyvin oppimaan kaikki temput, vaikka aloittaa vasta 30-vuotiaana. Kokemusta on.

Vierailija
16/32 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tuskin.

Tarkoitatko että pieni osa naisista hoitelee melkein kaikki neitsytmiehet, koska muut ei uskalla seurustella heidän kanssa?

En vaan että suurin osa "neitsyytensä" joskus menettävistä miehistä on menettänyt sen paljon enen 30v päiviään. Sillloin kun naisetkin olivat vielä kokemattomia.

Vierailija
17/32 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenkohan outo kun minua ei nyt ihan hirveästi kiinnosta,, että kuinka monta seksikumppania kumppanillani on ollut ennen minua. - Suurimpia pettymyksiä ovat lähes poikkeuksetta olleet he, jotka ovat jostain syystä halunneet hyvissä ajoin kehua ja mainostaa omia seksitaitojaan.  - Kuulun , kuten varmastu joku jo huomasikin siihen AV:lle toisinaan kirjoittavien vähemmistöön, joka ei pysty näkemään ulkopäin kenenkään seksihistoriaa, en edes panojen määrää. 

Vierailija
18/32 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovat on puheet taas täällä naisilla, mutta totuus on, että naiset eivät edes halua olla samassa tilassa yli 30v neitsyen kanssa. Kuhan leikitte tällä idealla päässänne kun vähän aikaa sitten tuli se 40v ja neitsyt elokuva. Perjantaina taas tinder laulaa ja ovesta sisään astuu tatuoitu panokone mikä pumppaa ja hönkii päällänne kaljan hajuisella hengityksellä.

Vierailija
19/32 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
20/32 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin mielelläni olla. T. 26 v neitsyt impi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi