Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nutrilett kokemuksia?

Vierailija
06.11.2017 |

Haluaisin tiukan startin painonpudotukseen. Ajattelin kokeilla noita Nutriletteja muutaman viikon tähän alkuun. Niiden lisäksi kasviksia. Kokemuksia tuotteista, mitkä maistuu hyviltä/siedettäviltä? Uskoisin pitäväni itse eniten patukoista ja kylmistä juomista.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juomista suklaa on ihan hyvä eli se jauhe, joka sekoitetaan vetään. Muut jauhejuomat (mansikka, mokka ym) maistuvat ihan kamalilta. Patukat ovat liian makeita ja niiden tilalle ostan Allevon suklaapatukoita (on vastaava tuote).

Vierailija
2/5 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä patukoita ei kannata syödä jos haluaa täysnutrata. Niissä on liikaa energiaa ja hiilareita että menisi nälän pois vievään ketoositilaan. 

Sinänsä itselläni tosi hyvät kokemukset nutrauksesta. Nutrasin aikoinaan pois 16 kg. Niitä VLCD-pirtelöitä vain söin, jotta ketoosi pysyy päällä. Käytännössä pelkkää suklaanmakua, koska muut etoi liikaa. Ei sillä oikeastaan kauheasti väliä ole miltä maistuu, ei noita maun takia syödä vaan "lääkkeeksi läskiin". 

Ekat 3 päivää oli tosi paska olo, päätä särki, kuvotti  ja heikotti. Mutta kuten ohjeissa sanottiin, kroppa tottuu ja alkaa tuottaa energiaa varastorasvoistaan, menee ketoosiin. Sitten kaikki huono olo ja nälkä katosivat. Itse en syönyt edes kasviksia, koska minulle pureskelu aiheutti syömishimoja.

ja ei ole tullut kilot takaisin, pari kiloa hoikempikin olen nykyisin kuin nutrilett-kuurin päätteeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nutrilette 3 kertaa päivässä ja paljon vissy vettä n. 1l päivässä ja huomaat eron 2 viikossa!

Vierailija
4/5 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nutrilette 3 kertaa päivässä ja paljon vissy vettä n. 1l päivässä ja huomaat eron 2 viikossa!

Syö niitä Nutreja ihan ohjeen mukaan, jotta saat ’tarvittavat ravintoaineet’.

Toimii, ja olen myös osanutraillut niin, että otan pussin aamupalaksi ja syön muuten kevyesti.

Komppaan: suklaa on Ok, mun suosikki oli Mokka (mutta oli kausimaku, ei ehkä enää saatavilla?) se on vähän niinkuin kylmä suklaakahvi.

Ennen treenejä tosin söin aika jotain ekstraa, muuten en jaksanut koko treeniä ’kunnolla’.

Ja vaikeinta on se, kun lopettaa nutraamisen, ettei syö kiloja takaisin niitä kaikkia makuja josta on monta viikkoa kieltäytynyt...

Vierailija
5/5 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nutriletistä alkaa pierettää taukoamatta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä