Kokenut nainen ja kokematon mies
Tutustuin netissä mukavaan nuoreen mieheen ja olemme olleet jo tovin kevytsuhteessa. Eilen minulle selvisi että hän on neitsyt. Olin ehkä hieman yllättynyt, sillä hän on tosi komea ja flirttailee, ainakin esittää itsevarmaa, mutta toisaalta hän on myös tyypillinen pelaajapoika, istuu koneen ääressä liikaakin. Seksi olisi molemmilla mielessä, mutta olemme uudenlaisen tilanteen edessä. Olemme kummatkin parikymppisiä, mutta hän ei ole koskaan ennen edes seurustellut tai pussannut, kun taas minä olen ehtinyt jo olemaan kerran naimisissa ja tekemään pari lastakin. Minä kyllä tunnen kehoni ja mieltymykseni, mutta en tiedä mistä hän nauttii. En odota että ensimmäinen kertamme yhdessä olisi mitenkään super orgastinen minulle, mutta toivoisin että hänen eka kertansa olisi mukava kokemus.
Rauhoittaako miestä ajatus ettei tarvitse räpeltää kun toinen tietää mitä tekee, vai luoko toisen kokemus suorituspaineita? Pitäisikö minun tehdä aloite vai onko se painostavaa? Tulisiko minun ottaa ohjat käsiin ja opettaa, vai antaa hänen "olla mies" ja kokeilla? Moni asia askarruttaa. Vinkkejä kehiin niin naisilta kuin miehiltäkin.
Kommentit (8)
housut veks ja haarat ylös. Hyvin onnistui itsellä kuin tilanne oli suht. sama
Ei ole trolli, enkä tajua mitä trollattavaa tällaisessa aloituksessa olisi. Pidetään keskustelu asiallisena ja aiheessa, jookos.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Aivan niin, kevytsuhde. Taitaa olla dieettisuhde ihan, ette ole edes pussailleet, koska miehesi ei ole sanojesi mukaan koskaan suudellut.
Ei ole koskaan ennen. Kuten sanoin.
-ap
Itse olen hyvin vähän seksiä harrastanut mies ja oman kokemukseni mukaan seksi on aina enempi hapuilua uuden kumppanin kanssa. Ei minulla ainakaaan ole tiedossa tapaa tai keinoa, jolla voisin sanoa, että kenen tahansa naisen (tai miehen) voisi onnistua tyydyttämään.
Mutta jos toiveita saa esittää, niin sanoisin malttia ja kärsivällisyyttä. Itse esimrkiksi jos en nyt myönnä pelkääväni, niin ainakin voin sanoa, että minua aatteluttaa, mm. se, mitä jos vaikka penikseni (ns.) lerpattaa, juurikin sillä hetkellä kun sen pitäsi olla jäykkä.
Tai mitä jos se ruittasee lastin ulos ennenkuin toinen on ennättänyt hyvä jos koskea saati kostua... Ja mikä olisi naisen tulkinta. Ottaisiko itseensä? Alkaisiko kyselemään, että mikä hänessä on vikana, ikäänkuin jotain ulkoista tai sisäistä vikkaa hänessä olisi.
Tai en minä ainakaan tiedä, mikä tuo vika olisi. - Vai alksisiko nainen epäilemään ja syyttämään, että minä olen jotenkin sairas, tai kenties oikeati jotain muuta, kuten homo... .
Mutta siis kuten sanottu kärsivällisyyttä ja sen hyväksymistä, että ei me kaikki miehet olla Jamesbondeja -ja ketä näitä nyt tunnettuja "malleja" on- jotka heti tietävät miten edetä kallistaakseen naisen alleen. Vaikka toisinaan jo mainitun Bondin naisiin kohdistuneita eleitä ja toimintatapojani niin minusta on enempi näyttänyt sille kuin hän pahoinpitelisi, etten sanoisi raiskaisi naisen kuin tuottaisi hänelle suurta iloa ja tyydytystä, niin hätäiseltä tuo hönen toimintansa toisinaan on näyttänyt.
Vaikka kai niitäkin naisia on jotka eivät välitä lainkaan esileikistä. - Siinä kuin meitä miehiä -luultavasti enemmän- jotka erehtyvät luulemaan, että seksi on vain jokin hätäinen yhdyntä ja ratkaisevinta naiselle olisi miehen kalun koko. Itse en näin ajattele (joku tietysti sanoo, tähän että en niin koska kaluni on alle 30cm) - Sen sijaan pienessä mielessäni aattelehdin, että miten minun oikeastaan pitäisi toimia, että voisin tai osaisin tyydyttää naisen koska siinä hyvin onnistuminen saattaisi tuoda ison nautinnon minullekin. Luullen, että seksini kannalta paras apuni on ja varmasti monella muullakin on korvein välissä. Sanon näin, vaikka samalla toivonkin, että en näin sanoessani anna kuvaa, että pitäs kahdenkesksitäi seksiä jonain mekaanisena toimituksena, jonka voisi yksin etukäteen suunnitella. - Seksissä kun on meielstäni kyse paljossa vastavuoroisuudesta, jossa ainakin minä toivon, että toinen "osaa" paitsi kuunnella ja aistia tosita niin myös toimia, eikä vain maata kuin kuollut lahna.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen hyvin vähän seksiä harrastanut mies ja oman kokemukseni mukaan seksi on aina enempi hapuilua uuden kumppanin kanssa. Ei minulla ainakaaan ole tiedossa tapaa tai keinoa, jolla voisin sanoa, että kenen tahansa naisen (tai miehen) voisi onnistua tyydyttämään.
Mutta jos toiveita saa esittää, niin sanoisin malttia ja kärsivällisyyttä. Itse esimrkiksi jos en nyt myönnä pelkääväni, niin ainakin voin sanoa, että minua aatteluttaa, mm. se, mitä jos vaikka penikseni (ns.) lerpattaa, juurikin sillä hetkellä kun sen pitäsi olla jäykkä.
Tai mitä jos se ruittasee lastin ulos ennenkuin toinen on ennättänyt hyvä jos koskea saati kostua... Ja mikä olisi naisen tulkinta. Ottaisiko itseensä? Alkaisiko kyselemään, että mikä hänessä on vikana, ikäänkuin jotain ulkoista tai sisäistä vikkaa hänessä olisi.
Tai en minä ainakaan tiedä, mikä tuo vika olisi. - Vai alksisiko nainen epäilemään ja syyttämään, että minä olen jotenkin sairas, tai kenties oikeati jotain muuta, kuten homo... .
Mutta siis kuten sanottu kärsivällisyyttä ja sen hyväksymistä, että ei me kaikki miehet olla Jamesbondeja -ja ketä näitä nyt tunnettuja "malleja" on- jotka heti tietävät miten edetä kallistaakseen naisen alleen. Vaikka toisinaan jo mainitun Bondin naisiin kohdistuneita eleitä ja toimintatapojani niin minusta on enempi näyttänyt sille kuin hän pahoinpitelisi, etten sanoisi raiskaisi naisen kuin tuottaisi hänelle suurta iloa ja tyydytystä, niin hätäiseltä tuo hönen toimintansa toisinaan on näyttänyt.
Vaikka kai niitäkin naisia on jotka eivät välitä lainkaan esileikistä. - Siinä kuin meitä miehiä -luultavasti enemmän- jotka erehtyvät luulemaan, että seksi on vain jokin hätäinen yhdyntä ja ratkaisevinta naiselle olisi miehen kalun koko. Itse en näin ajattele (joku tietysti sanoo, tähän että en niin koska kaluni on alle 30cm) - Sen sijaan pienessä mielessäni aattelehdin, että miten minun oikeastaan pitäisi toimia, että voisin tai osaisin tyydyttää naisen koska siinä hyvin onnistuminen saattaisi tuoda ison nautinnon minullekin. Luullen, että seksini kannalta paras apuni on ja varmasti monella muullakin on korvein välissä. Sanon näin, vaikka samalla toivonkin, että en näin sanoessani anna kuvaa, että pitäs kahdenkesksitäi seksiä jonain mekaanisena toimituksena, jonka voisi yksin etukäteen suunnitella. - Seksissä kun on meielstäni kyse paljossa vastavuoroisuudesta, jossa ainakin minä toivon, että toinen "osaa" paitsi kuunnella ja aistia tosita niin myös toimia, eikä vain maata kuin kuollut lahna.
Kiitos näistä ajatuksista.
Voi teitä miehiä. Miksi kukaan luulisi sairaaksi tai homoksi tuollaisen perusteella? Lerpahtamiset ja ennenaikaiset tulemiset ei häiritse tai herätä negatiivisia ajatuksi, ainakaan minussa. Joskus käy niin, tehdään sitten jotain muuta ja kokeillaan joskus uudestaan.
Olen itse ennen saanut palautetta siitä että liikun aktin aikana niin että miehen täytyy pidätellä ettei tule heti, eli luultavasti olettaisin syyn olevan minussa. :D Pitää varmaan tämän ensikertalaisen kanssa ottaa vielä iisimmin.
Ehkä pahin asia mitä mies voisi tehdä on maata kuin lahna, olla koskematta yhtään. Minulla tulisi sellainen olo että haluaako hän sitä sittenkään.
En tullut ajatelleeksi esileikkiä, sillä itse kostun hyvin helposti, enkä ole siis ennen harrastanut. Hyvä pointti!
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos näistä ajatuksista.
Voi teitä miehiä. Miksi kukaan luulisi sairaaksi tai homoksi tuollaisen perusteella? Lerpahtamiset ja ennenaikaiset tulemiset ei häiritse tai herätä negatiivisia ajatuksi, ainakaan minussa. Joskus käy niin, tehdään sitten jotain muuta ja kokeillaan joskus uudestaan.
Olen itse ennen saanut palautetta siitä että liikun aktin aikana niin että miehen täytyy pidätellä ettei tule heti, eli luultavasti olettaisin syyn olevan minussa. :D Pitää varmaan tämän ensikertalaisen kanssa ottaa vielä iisimmin.Ehkä pahin asia mitä mies voisi tehdä on maata kuin lahna, olla koskematta yhtään. Minulla tulisi sellainen olo että haluaako hän sitä sittenkään.
En tullut ajatelleeksi esileikkiä, sillä itse kostun hyvin helposti, enkä ole siis ennen harrastanut. Hyvä pointti!
-ap
Kiitos - kiitoksestasi. - naiset -tai kuten miehetkin, osaavat olla tosinaan olla voiko sanoa julmia, kun en haluaisi nyt käyttää sitä v:llä alkavaa luonnehdintaa tässä.... Ja kuten totesin jo edellä myös, niin se, ettei miehellä heti suju kaikki kuin strömsössä, niin ei merkitse myöskään sitä naisessa itsessään olisi yhtään mitään ulkoista saati sisäsitä vikaa.
Minusta on merkittävää ja siten arvostettavaa, että osaat ajatella tilannetta etukäteen. Kunhan vain varot tekemästä liian selkeitä mielikuvia siitä, että miten "se" kuitenkin menee vaan annat tilanteen edetä omalla painollaan. Saattaa toki olla helpompi kuin tehty; tämä tulee nyt kertauksena- Olet korjaan olette kärsivällsiiä ja hyväksytte sen, että tilanne saattaa aluksi olla enempi vähempi hapuilua ja hakemista. Tilanne tuskin on kummallekaan on yhtään sen helpompi.
Aivan niin, kevytsuhde. Taitaa olla dieettisuhde ihan, ette ole edes pussailleet, koska miehesi ei ole sanojesi mukaan koskaan suudellut.