Olen kevytsuhteessa, ja mies puhuu melkein joka tapaamisella lapsista
Mies on ilmeisen lapsirakas. Hän on puhunut esimerkiksi "hypoteettisten" lastensa nimistä, esittelee kuvia sukulaispojastaan, alkaa välillä luoennoimaan kasvatusajatuksistaan ("Jos mulla on joskus lapsia, haluan kyllä että...") ja niin edelleen.
Minulla ei ole oikein mitään sanottavaa näihin aiheisiin, koska en pidä lapsista tai halua niitä. Miten saisin miehen vähentämään puhetta lapsista loukkaamatta häntä? Mies on tosi mukava ja seksikäs, mutta lapsipuheet alkavat pikku hiljaa rasittaa.
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Siis sinulla on fuckbuddy, mies jota vain tapailet seksin merkeissä ilman, että olette parisuhteessa? Mitä nuo lapsipuheet sitten haittaavat, senkun suhtaudut kuten muihinkin puheenaiheisiin, jotka eivät itseäsi kiinnosta eli toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos ja sen jälkeen jatkat itse ihan eri aiheesta.
Ei ole fuckbuddy tai FWB vaan kevytsuhde, ja nuo lapsipuheet ärsyttävät siinä missä mikä tahansa muukin aihe, joita ei jaksa kuunnella, ja jotka vaikuttavat omiin fiiliksiin. Ap
Ehkä mies ei ole kevytsuhteessa...
Kannattaa sanoa ihan suoraa vaan. Voi olla, että hän luulee sinun haluavan kuulla noita asioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis sinulla on fuckbuddy, mies jota vain tapailet seksin merkeissä ilman, että olette parisuhteessa? Mitä nuo lapsipuheet sitten haittaavat, senkun suhtaudut kuten muihinkin puheenaiheisiin, jotka eivät itseäsi kiinnosta eli toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos ja sen jälkeen jatkat itse ihan eri aiheesta.
Ei ole fuckbuddy tai FWB vaan kevytsuhde, ja nuo lapsipuheet ärsyttävät siinä missä mikä tahansa muukin aihe, joita ei jaksa kuunnella, ja jotka vaikuttavat omiin fiiliksiin. Ap
Yrität kovasti lanseerata tuota kevytsuhde-termiä palstalle, mutta suhde jossa ei seurustella vaan vain ollaan kavereita ja pannaan, on FWB tai fuckbuddy-suhde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuletko, että tuolla on sitten joku täydellinen mies jossa ei niitä ärsyttäviä piirteitä ole? Jos et ole puhumisen muodossa valmis sitä todellista vastuuta ottamaan sinun on opittava elämään tuon ärsytyksen kanssa.
Mikä ihme sitten on kevytsuhde jos ei seksisuhde? Ehkä mies luulee tai toivoo että ootte jotain muuta.
Sano miehelle, että vaihtaa puhenaihetta ja keskittyy enemmän sinuun, tai tylsistyt kuoliaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä mies ei ole kevytsuhteessa...
Niin, onko tästä suhteen laadusta ja tulevaisuuden toiveista nyt edes puhuttu.
Koska asioista ei puhuta syvemmin, kumpikin toimii suhteessa omien oletustensa pohjalta ja molemmat teeskentelevät kaiken olevan hyvin...
Sama kevytsuhde jankkaaja, mikä vitun hinku sulla on saada hoettua tuota sanaa???
Kannattaa puhua. Toinen ei ole ajatustenlukija.
Panosuhde/tapailusuhde. Ei kevytsuhde. Usko jo.
Vierailija kirjoitti:
En ole ap, mutta olen kanssasi eri mieltä. Kevytsuhde ei ole panosuhde/tapailusuhde, vaan ihan normaali seurustelusuhde. Ainoa erotus on se, ettei suunnitella yhteenmuuttoa tai naimisiinmenoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ap, mutta olen kanssasi eri mieltä. Kevytsuhde ei ole panosuhde/tapailusuhde, vaan ihan normaali seurustelusuhde. Ainoa erotus on se, ettei suunnitella yhteenmuuttoa tai naimisiinmenoa.
Älä jaksa. Tuo on ihan normaali seurustelu-/parisuhde. Tilastotieteessä käytetään termiä erillissuhde. Arkikielessä siis parisuhde/seurustelusuhde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä on tosiaan kyse. Olen tuon sanan napannut palstalta, en tiedä sen yleisyydestä sen enempää. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan pelkkä suhde riittää. Ei kevyt, ei raskas jne. Ap provoaa kun pakkomielle käyttää noita sanoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä jaksa. Tuo on ihan normaali seurustelu-/parisuhde. Tilastotieteessä käytetään termiä erillissuhde. Arkikielessä siis parisuhde/seurustelusuhde.
No eihän ole, ainakaan monen palstalaisen mielestä. Ja esim ap:n miehen mielestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan pelkkä suhde riittää. Ei kevyt, ei raskas jne. Ap provoaa kun pakkomielle käyttää noita sanoja.
No tuossa aloituksessahan se nimenomaan täsmentää sitä, että lapsista puhuminen ei kuulu tähän suhteeseen. Ainakaan hänen mielestään. Jos tuossa ei olisi tuota kevytsuhde-sanaa, kaikki kysyisivät, miksi tämä on ap:lle ongelma ja mitä mieltä hän sitten on asiasta.
Minusta tuo on ihan hyvä sana. En ymmärrä, miksi se olisi mikään pakkomielle, vaan minusta on ihan hyvä tuoda tällaistakin parisuhteen muotoa esiin. Miksi tuo noin paljon ärsyttää?