Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työpaikan henkilöstöretki viisumimaahan. Viisumianomuksessa pitää luetella KAIKKI sukunimet

Vierailija
06.11.2017 |

Mulla 20 vuoden takaa pari vuotta käytetty sukunimi avioliitosta jota häpeän todella paljon enkä haluaisi sitä kyllä työpaikan tietoisuuteen. Tekisi mieli vaan unohtaa laittaa se hakemukseen, mutta en taida uskaltaa.

Mitä te tekisitte? Hakemukset toimitetaan asiakaspalvelupisteeseen meidän työpaikalla jossa niitä käsittelee useampi henkilö jotka eivät ole mitenkään erityisen vaitiolotaitoisia (ei kuulu työnkuvaan)

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisin retken väliin. Niin minä kyllä jätän muutenkin kaikki tuollaiset, tekosyyllä "en saa koirille hoitajaa" ;)

Vierailija
2/22 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miksi pitää luetella kaikki entisetkin? Mistä sen matkustuskohteen lähetystö voi asian tarkistaa, jos et jotain iänkaiken vanhaa nimeä laita hakemukseen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin ilmoitat nimen. Outo asenne sitä kohtaan.

Vierailija
4/22 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt muista miten asia on, mutta jos viisumihakemuksessa on hetu, niin sitä ei todellakaan saa käsitellä muut kuin palkanlaskenta/esimies. Eikä todennäköisesti saa muutenkaan, kysypä tietosuojavaltuutetulta,

Vierailija
5/22 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miksi pitää luetella kaikki entisetkin? Mistä sen matkustuskohteen lähetystö voi asian tarkistaa, jos et jotain iänkaiken vanhaa nimeä laita hakemukseen?

En tiedä. Ihan on virallinen viisumianomuslomake tuossa edessäni ja näin siinä lukee. Myös salanimet pitää ilmoittaa :D.

Ehdin jo ilmoittautua sille retkelle ja tämä viisumiasia tuli vasta ilmoittautumisen jälkeen puheeksi, joten en enää kehtaa peruakaan.

-ap

Vierailija
6/22 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos annat väärät tiedot viisumissa, pääset sillä maahan, olet laittomasti maassa. Mietipä mikä juorumyrsky siitä tulee, jos jäät siitä kiinni. Ehkä kuitenkin se on pienempi paha että työpaikalla leviää tieto että 20 vuotta sitten olet hetken ollut naimissa. Ja mitä ihmeellistä siinä sukunimessä on?

Vierailija
7/22 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei saa sita tietaa todellakaan. Aivan sama mita siihen kirjoitat. Neuvostoliitolla ei ole paasya Suomen VRK:hon, kyseessa muodollisuus. Jatat laittamatta jos silta tuntuu.

Vierailija
8/22 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos annat väärät tiedot viisumissa, pääset sillä maahan, olet laittomasti maassa. Mietipä mikä juorumyrsky siitä tulee, jos jäät siitä kiinni. Ehkä kuitenkin se on pienempi paha että työpaikalla leviää tieto että 20 vuotta sitten olet hetken ollut naimissa. Ja mitä ihmeellistä siinä sukunimessä on?

Ei ole suomalainen sukunimi ja häpeän sitä ihan helvetisti. No, tää on tod näk eniten vain mun omassa päässä tää ongelma.

-ap

Vierailija
9/22 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän on tämä viisumin edellyttämä kohde? Arvaan että kaljamahaiset insinöörit "poikaporukalla" lähdössä Pattayalle?

Vierailija
10/22 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei nyt oikeasti haloo. Ketä oikeasti kiinnostaa TYÖKAVEREIDEN yksityiselämä, varsinkaan joku merkityksetön nimiasia???

Vierailija
11/22 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita oma lomakkeesi suljettuun kirjekuoreen keräyspaikkaan. Esimiehelle voisi mainita, että henkilötinnuksia sisältäviä papereita ei tule pitää monen näkösällä.

Vierailija
12/22 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä kiinnostaa jonkun sukunimi? Ellei se ole sitten Hitler tai Mengele.

Vierailija
13/22 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei nyt oikeasti haloo. Ketä oikeasti kiinnostaa TYÖKAVEREIDEN yksityiselämä, varsinkaan joku merkityksetön nimiasia???

Voi kuule, melkein kaikkia keski-ikäisiä naisia :D

-ap

Vierailija
14/22 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole suomalainen sukunimi ja häpeän sitä ihan helvetisti. No, tää on tod näk eniten vain mun omassa päässä tää ongelma.

-ap

Minun on edelleen mahdotonta uskoa, että teillä saisi useampi henkilö käsitellä viisumianomuksia, oli niissä hetu tai ei (näyttää riippuvan hetun tarve siitä, mihin maahan viisumia haetaan, joihinkin se tarvitaan, toisiin riittää syntymäaika - joka sekään ei kuulu muille kuin esimiehelle ja/tai palkanlaskijalle).

Vierailija
15/22 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis häpeätkö sitä pelkkää nimeä vai sitä että oot 20v sitten ollut 2 vuotta naimisissa?

Vierailija
16/22 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olen naimisiin mennessäni pitänyt oman sukunimeni!

Eronnut

Vierailija
17/22 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Mulla olisi ongelma ikäni. Hetu paljastaisi työpaikan jangstereille, että voisin olla heidän äitinsä. En vain halua. Murheensa kullakin. Mutta hr-asioista tiedän sen verran, että kenenkään tietoja ei pidä säilyttää julkisesti.

Vierailija
18/22 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Minun on edelleen mahdotonta uskoa, että teillä saisi useampi henkilö käsitellä viisumianomuksia, oli niissä hetu tai ei (näyttää riippuvan hetun tarve siitä, mihin maahan viisumia haetaan, joihinkin se tarvitaan, toisiin riittää syntymäaika - joka sekään ei kuulu muille kuin esimiehelle ja/tai palkanlaskijalle).

No matkanjärjestys"toimikunta" on firman puhelinvaihde, jossa työskentelee kolme ihmistä. Laput ja passien kopiot toimitetaan fyysisesti sinne

-ap

Vierailija
19/22 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikähän on tämä viisumin edellyttämä kohde? Arvaan että kaljamahaiset insinöörit "poikaporukalla" lähdössä Pattayalle?

Oiskohan kuitenkin junamatka Pietariin...

Vierailija
20/22 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis häpeätkö sitä pelkkää nimeä vai sitä että oot 20v sitten ollut 2 vuotta naimisissa?

Häpeän sekä sukunimeä, että koko avioliittoa. Pitäisi lailla kieltää 18-vuotiaiden naimisiinmeno :D

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän