Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko nähnyt väärin vai onko yöelämässä tosiaan niin, että miehet lähes pelkästään tekevät naisille aloitteita, mutta naiset eivät tee juurikaan aloitteita miehille?

Vierailija
05.11.2017 |

En siis kovin aktiivisesti kyylää muiden tekemisiä, mutta joskus kun katsoo meininkiä esim. tanssilattialla, niin tällaisen vaikutelman olen saanut. Samoin olen huomannut, että miehet ovat enimmäkseen niitä, ketkä menevät aloittamaan keskustelua ennestään tuntemattomille naisille, mutta naiset eivät juurikaan tule puhumaan vieraille miehille.

Voin toki olla väärässäkin.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on naisen tehtävä tehdä aloite.

Vierailija
2/3 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet nähnyt.

Tässä iässä on tullut sen verran tuolla baarimaailmassa pyörittyä, että vahvistan hypoteesisi ja havaintosi. Yhdellä kädellä on laskettavissa ne kerrat, kun nainen on tullut juttelemaan. Monesti on kyllä juomia pyydetty ostamaan, mutta näitä en laske.

Ehkä olen ruma ja luotaantyöntävä, mutta veikkaisin perusmiehen kokemuksen olevan melko samansuuntainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä on jo vuosia, kun viimeksi kävin yöelämässä. Silloin muinoin naiset viestivät seurassa viihtymällä tai katseella kauempaa. Tämä on jäänyt vahvasti mieleen, koska naiset eivät arkipäivässä huomaa minua lainkaan. En tiedä, mihin kaikkeen se olisi johtanut, koska ei ollut tarvetta, mutta ainakin keskustelemaan pääsi naisten hienovaraisten aloitteiden kautta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi