Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mustasukkaisuus kaverista

PLEASE HELP !!!!!
05.11.2017 |

toivon hartaasti että mua ei tunnisteta tästä tekstistä , mutta anyway aijon tän kirjottaa. eli siis homman nimi, mulla on paljon kavereita ja myös ystäviä , mutta yks sellanen jolle oikeesti voin puhua mistä vaan ja tehään KAIKKI yhessä. ja mulla on ollut yhen jätkön kanssa säätöä varmaan 5kk ja on ollu tosi hankalaa tän takia , mutta tää kyseinen ystävä ja muutkin meidän viiden hengen porukkaan kuuluneet ovat olleet tukena ja suurena apuna tässä asiassa. tän mun ”säädön” parhaalla kaverilla on nyt juttua mun parhaan kaverin kanssa , siis tää just kenen kanssa me trhään kaikki yhessä. ja olen siis todella mustasukkainen , koska mulla oli joskus tunteita tätä mun nykysen ”säädön” parasta kaveria kohtaan. olen mustasukkainen niiden jutusta , ja myös siitä että mun paras kaveri vähänniiku ”hylkää” mut sen takia , nytkin ne on ollut toistensa kanssa tällä viikolla kaikki päivät , vaikka yleensä mä oon se joka viettää mun parhaan ystävän kanssa kaiken mahollisen ajan. ymmärrän , että he haluavat viettäö aikaa yhdessä , mutta silti siinä pitäis mun mielestä olla sellanen raja , että esim mä en tunne oloa ”hylätyksi”. ja myös se on ongelma , että oon aina mustasukkainen KAIKISTA , siis vaikka jos jollain meijän koulun kuumalla pojalla , johon mulla ei oo koskaan ollu minkäännäkösiä tunteita, enkä ees välttämättä oo puhunu tälle koskaan , on juttua jonkun muijjan kanssa tuun mustasukkaiseksi. mua suoraan sanottuna vituttaa se , koska se häirtee mun elämää , että tuun kaikesta mustasukkaiseksi. ja nyt varsinkin tässä tilanteessa , kun mulla on ”säätö” , mutta silti oon mustasukkainen joistain muista , vaikka täydellinen poika on silmien eessä. mikä avuksi , etten aina ois niin mustasukkainen ? ja mitä teen tän mun parhaan ystävän kanssa , joka on hylkäämässä mua ? aargghhh , miks kaikki on niin vaikeeta ... tää pilaa mun elämän 😆 ja ikää on 16 !!

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla