Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erosin väkivaltaisesta suhteesta alle pari kuukautta sitten ja olen elämässä kujalla kuin kulkukissa

Vierailija
05.11.2017 |

Tapailen miestä joka on todella kiinnostava ja jota kohtaan minulla on tunteita. Kuitenkin tuskailen koko ajan tuon edellisen suhteen haamun takia ja käytän viikonloppuisin paljon alkoholia. Tämä taas on johtanut pariin lyhyeen seksijuttuun miesten kanssa jotka ovat olleet ns. saatavilla, mutta eivät ole sen enempää kiinnostaneet.

Mies suhtautuu tapailuvaiheen seksiin aika vapaamielisesti ja on ilmeisesti itse melkein päätynyt jonkun kanssa sänkyyn. Tunnen rakastuneeni häneen ja päätin, että jos jatkan tapailua vähennän alkoa joka luonnostaan lopettaa myös muun mokailun, koska selvempänä olen uskollista sorttia. Kuitenkin tunnen myös pakokauhua tuon edellisen suhteen takia ja pelkään suhteita kuten ruttoa tai vankilaa.

Tuntuu, että en osaa nyt päättää mitä tehdä. Jos kerron miehelle hänestä tuntuu varmaan pahalta, koska olen mokannut toistamiseen edellisen tunnustuksen jälkeen. En kuitenkaan halua menettää häntä. Päässä pyörivät myös jatkuvasti kauhukuvat entisestä suhteesta ja sen tapahtumista.

En tiedä mitä tehdä. Osaako joku antaa ASIALLISIA neuvoja? Lyöntejä sain jo riittävästi edellisessä suhteessa.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anastasia kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anastasia kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oi miten söpöä jännämiehestä jännämieheen ja viina sekä psyykelääkkeitä päälle, life is good ehh?

Niin ei jännämiehen kanssa tarvitse sitoutua mihinkään vakavaan, kunhan makaat sopivassa asennossa, että sää palleja tyhjentää silloin kun tuntuu siltä. Tämä kaikki tuntuu sinusta pahalta, jopa vastenmieliseltä? Et vain pysty lopettamaan tätä kaikkea tunteiden vuoristorataa? Pimeys tuntuu hyvältä? Olet tuijottanut pimeyteen niin kauan, että et osaa olla katsomatta enää sinne. Oi voi...

Mä lisään tähän vielä sen, että mä tiiän mitä te ajattelette minusta, että olen röyhkeä sika ja miten kehtaan puhua näin? Minä kerron totuuden vain ja se sattuu, sen kuuluu sattua ei ihminen muuten opi. Tää sun uus mies on löytänyt rikotun ihmisen mitä on helppo käyttää halujen astiana.

Ajattelen vain, miten tyhmä ja yhteiskunnasta vieraantunut ihminen on, mutta se siitä, annetaan toisten olla rauhassa öykkäreitä :-) Tyhjät tynnyrit kolisee eniten jne

Ja ap, jos ahdistaa edes vähänkään, niin anna olla. Et selvästikään ole päässyt miehestä yli ja uuteen suhteeseen hyppääminen vain lykkää trauman käsittelyä, mikä saattaa sitte räjähtää käsiin eikä se todellaakaan kannata. Sussa vaikuttaa olevan läheisyysriippuvaisuuden piirteitä, ootko miettinyt tätä ollenkaan?

Voi ollakin läheisriippuvaisuutta. Tosin en jaksa nähdä miestä päivittäin vaan ennemmin haluan useammin tilaa kuin hän enkä sano tapaamisille yhtä usein "kyllä". Yksinäisyys ja siihen nähden ristiriitaiset sitoutumisongelmat ovat enemmän läsnä. Yksinäisyyttä pahentaa se kun jotkin tärkeimmät ystävyyssuhteet jäivät edellisen suhteen myötä. Mitä tarkoitat sillä, että trauma voi räjähtää käsiin? Itsekin pelkään loukkaavani miestä vielä pahasti. ap

Ei välttämättä ihan kirjaimellista räjähdystä, mutta ihan vaikka sellaista, että omana itsenä oleminen tuottaa hankaluuksia, jatkuvaa epävarmuutta ja siitä voi pahimmillaan seurata mielenterveysongelmia.

Onko mitenkään mahdollista elvyttää menneitä ystävyyssuhteita? Onko sulla perhettä, johon voit tukeutua? Heidän läsnäolo ois sun hyvinvoinnin kannalta todella tärkeää tällä hetkellä.

On ystävyyssuhteita, uusiakin, ja on perhettä. Perheeseen pidän enemmän yhteyttä. Mietin, että pitäisi hoitaa nyt varmaan ensin tuota alkoholiongelmaa, koska sen hoitaminen ratkaisisi monta muutakin asiaa ja samalla voisin työstää noita muita taustalla olevia asioita. Kiitos sinulle järkevistä neuvoista kuten myös muille asiallisesti vastanneille. ap

Vierailija
22/30 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eron jälkeen on hyvä olla yksin ja miettiä asioita ja mitä itse tarvitsee . Helposti toistaa samaa kaavaa miesuhteissa eli löytää miehiä, jotka ovat lopultakin vääriä. Tulee taas satutetuksi. Itselläni on menossa vaihe, jossa joudun kokoamaan itseäni. Pitkän liiton jälkeen oli muutama lyhyt suhde, joissa luotin aivan vääriin miehiin. 

En tiedä, olenko enää koskaan suhteessa, sillä viimeisin sattui aika lujaa. Ja vielä repi korjautuneet arvet auki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten itsekin sanot, niin olet elämästä ihan kujalla. Ja niin olisi kuka tahansa muukin, joka on eronnut väkivaltaisesta suhteesta alle 2 kk sitten.

Sinulla tuo kujalla oleminen ilmenee siten, että sähläät useiden miesten kanssa ja käytät alkoholia. Lopeta siis ne molemmat ja käsittele väkivaltainen suhteesi. Siihen ei ole mitään pikakeinoa, vaan se vie aikaa. Anna itsellesi sitä aikaa ja opettele samalla elämään itsesi kanssa, tulemaan toimeen itsesi kanssa, nauttimaan omasta seurastasi.

Vierailija
24/30 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mullakin tuo koira ja terapia -vaihe menossa. Mies ei tosin ollut väkivaltainen, mutta narsistinen kuitenkin. Eli henkistä väkivaltaa. Ja tunnistan myös tuon läheisriippuvuuden, tässä pitää rakentaa itseään uudelleen. Varo, ettet haksahda elämään uuden miehen elämää ja mahdollisuutesi tutkia itseäsi siirtyy taas monta vuotta.

Rakastuit miehessä dark triad piirteisiin = narsismi, psykopatia ja häikäilemättömyys. Ekan kerran kun kuulit miehen lirkuttelevan sulle menit samantien märäksi? Vatsassa kutitti ja perhosteli? Ilma tuoksui ruusuilta vaikka oli talvi?

Eikös narsismia, psykopatiaa ja häikäilemättömyyttä liitetä piirteinä usein juuri nettitrolleihin? ap

Vierailija
25/30 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mullakin tuo koira ja terapia -vaihe menossa. Mies ei tosin ollut väkivaltainen, mutta narsistinen kuitenkin. Eli henkistä väkivaltaa. Ja tunnistan myös tuon läheisriippuvuuden, tässä pitää rakentaa itseään uudelleen. Varo, ettet haksahda elämään uuden miehen elämää ja mahdollisuutesi tutkia itseäsi siirtyy taas monta vuotta.

Rakastuit miehessä dark triad piirteisiin = narsismi, psykopatia ja häikäilemättömyys. Ekan kerran kun kuulit miehen lirkuttelevan sulle menit samantien märäksi? Vatsassa kutitti ja perhosteli? Ilma tuoksui ruusuilta vaikka oli talvi?

Sepä se, kun nää kusipäiset miehet osaa alussa olla kaikkea sitä, mitä kumppaniltaan toivoo. Sitten vasta pikku hiljaa todelliset piirteet tulee esiin eikä sitä aina edes huomaa kuin vasta ollessa syvällä suossa. Perjaatteessa kusipäisiä miehiä on kahdenlaisia - sellaiset, joista sen huomaa heti ja sellaiset, jotka osaa kätkeä sen hetkelliseksi.

Lukeudut tähän ensimmäiseen tyyppiin, siksi oletkin valittamassa av:lla.

Vierailija
26/30 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anastasia kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sepä se, kun nää kusipäiset miehet osaa alussa olla kaikkea sitä, mitä kumppaniltaan toivoo. Sitten vasta pikku hiljaa todelliset piirteet tulee esiin eikä sitä aina edes huomaa kuin vasta ollessa syvällä suossa. Perjaatteessa kusipäisiä miehiä on kahdenlaisia - sellaiset, joista sen huomaa heti ja sellaiset, jotka osaa kätkeä sen hetkelliseksi.

Olen täällä opiskelemassa naisten todellisesta luonteesta.

Vierailija
27/30 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anastasia kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen täällä opiskelemassa naisten todellisesta luonteesta.

Se on hienoa, kun täällä aika lailla kaikki on anonyymeja etkä mistään viestistä ole 100% varma, onko sen kirjoittanut kenties nainen vai mies. Mäkin voin aivan hyvin olla 50-vuotias mieshenkilö, joka trollatakseni ihmisiä kirjoittelen parikymppisen opiskelijanaisen näkökulmasta tekstejä tänne :D

Vierailija
28/30 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin kolme vuotta sitten väkivaltaisesta kumppanista. Olen aivan täysin eri ihminen nyt kuin eron hetkellä. Siltikin musta tuntuu, että tuon suhteen myötä jotain meni mussa rikki. En pysty päästämään lähelleni kuin sellaisia, joita en voi saada. Ns.normaalin miehen tapailu ahdistaa jo ajatuksena. Et varmasti ole vielä henkisesti kunnossa, jos en minä ole vieläkään.

Vierailija
29/30 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erosin kolme vuotta sitten väkivaltaisesta kumppanista. Olen aivan täysin eri ihminen nyt kuin eron hetkellä. Siltikin musta tuntuu, että tuon suhteen myötä jotain meni mussa rikki. En pysty päästämään lähelleni kuin sellaisia, joita en voi saada. Ns.normaalin miehen tapailu ahdistaa jo ajatuksena. Et varmasti ole vielä henkisesti kunnossa, jos en minä ole vieläkään.

Hohhoijjaa tälle on termi olemassa ja se on alffaleski/alphaleski. Narsisti muokkas sun mielen uudenlaiseksi, uudelleenohjelmoi sinut, vähän niinkuin windows päivitys 8 --> 10, lisää toimintoja jotka palvelevat dark triad miehiä. Olet heidän emotionaalisen vallankäytön väline, elävä seksinukke, perversion kohde ja tämä kaikki on sulle ok, jopa ihanaa. Sä oot maistanut sellasta hulluuden peliä, että se teki sustakin kahelin.

Suhun on istutettu dark triadin henkinen mikrosiru.

Vierailija
30/30 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas yksi nainen on langennut ihanalle psyko miehelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi