Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastuuko muka naiset koskaan?

Vierailija
05.11.2017 |

Kun jotenkin tuntuu siltä, että miehet joutuu aina tekemään aloitteen ja naiset ei sitä tee. Yleensä naiset ei kiinnitä mitään huomiota miehiin, kuten eivät vilkuile tai yritä iskeä miehiä. Tätä on tullut nähtyä ravintoloissa, baareissa ja yökerhoissa. 🤔🤔🤔

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ihastuvat vain jännämiehiin ja alfamiehiin. Muissa tapauksissa naiset ihastuvat vain, jos miehellä on $$$$$, mutta eivät naiset silloinkaan itse mieheen ihastu, vaan miehen $$$$$.

Vierailija
22/33 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset tavallaan ihastuu vain itseensä miehen kautta. Nainen ihastuu siihen tunteeseen kun hän huomaa miehen jumaloivan häntä. Nainen on naiselle itselleenkin objekti, eikä subjekti. Nainen haluaa olla haluttu ja palvottu.

T: Naistentuntia

Tällä logiikalla kenen tahansa miehen pitäsi saada nainen ihastumaan itseensä, kun vaan huomioi tarpeeksi ;)

Jotenkin hauska kommentti. No näin voi käydä että käy flaksi jos huomioi toista ihmistä, newsflash!

Itse asiassa naisen huomioiminen on kyllä hyvä keino saada suosiota naisten keskuudessa. Suomalaisjuntit pitävät yhä edelleen peruskohteliaisuutta naurettavana eivätkä ymmärrä että normaali ihminen arvostaa ystävällisyyttä siinä määrin että vastakkainen sukupuoli kiinnostuu usein väistämättä.

Jos ei se ykköskohde aina tartukaan mukaan niin joku muu varmasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ihastuvat vain jännämiehiin ja alfamiehiin. Muissa tapauksissa naiset ihastuvat vain, jos miehellä on $$$$$, mutta eivät naiset silloinkaan itse mieheen ihastu, vaan miehen $$$$$.

Niinpä naisille ei merkkaa miehissä mikään muu kuin raha, ulkonäkö ja koulutus sekä miehen työ.

Vierailija
24/33 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuin maaliskuussa yhteen mieheen ja kesän aikana neljään mieheen, yhteen todella paljon. En uskalla lähestyä.

Vierailija
25/33 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastun. Mutta koska en ole viehättävä niin en ole viitsinyt lukiovuosien jälkeen tehdä aloitetta ja joutua naurunalaiseksi.

Vierailija
26/33 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ihastunut niinkin voimakkaasti että kun mies ilmoitti ettei ole kiinnostunut musta, yritin itsemurhaa. Että joo. Kyllä me ihastutaan.

Vierailija
27/33 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tässä tutustunut ihastumisen filosofiaan ja voin siitä pian kirjoittaa kirjan. Matskua nimittäin löytyy.

Vierailija
28/33 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kertaa olen ihastunut ja kaksi kertaa olen aloitteen tehnyt. En helposti ihastukaan. Ensimmäinen, 17 vuotiaana tapahtunut ihastuminen johti avioliittoon ja suhde kesti 20 vuotta. Toinen suhde on nyt alussa ja olen tehnyt aloitteen ja rakastunut todella.

Ne on varmaan jotain pikkuihastumisia, jos ei uskalleta aloitetta tehdä. Totista totta kun on niin se on menoa.

Vierailija
29/33 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koen kyllä loukkaavina nuo "nainen ihastuu vain itseään jumaloivaan/rikkaaseen/alfaan mieheen". Olen läpi elämäni ihastunut miehiin jotka koen viehättäviksi. On ollut pulleaa, kaljuuntuvaa, lyhyttä, laihaa yms.

Turha sanoakaan että kaikki ihastukset ovat olleet täysin yksipuolisia enkä ole koskaan päässyt edes kahvitteluasteelle kenenkään kanssa.

Vierailija
30/33 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän ne naiset ihastuu kuten tässä keskusteluaiheessa se käy hyvin ilmi. Esimerkiksi vaimoni oli ihastunut jo pidemmän aikaa minuun ja teki aloitteen. Ollaan oltu yhdessä yli 15 vuotta ja meillä on kaksi lasta. :)

Vierailija
31/33 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastun yhä, vaikka olen naimisissa. Ei vaikuta raha, asema, onko muiden mielestä hyvännäkönen jos mun silmissä on ihana. En tietenkään tee aloitteita kun oon varattu. Aloitteet ja ihastuminen kaksi ihan eri asiaa.

Vierailija
32/33 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin ihan vaan omasta kokemuksesta, kyllähän ne naiset ihastuu. Töllöttelevät ja saattavat seuraankin ängetä, muttei ne koskaan mitään kahville kysy tai muuta vastaavaa. Koska itse olen melko hitaasti syttyvä tapaus, erityisen yleisenä piirteenä olen näissä naisissa huomannut miten nopeasti tuo ihastuksen roihu palaa loppuun. Viikossa tai parissa olen jo unohtunut, eikä naista enää erityisemmin kiinnosta sen jälkeen. Aikaraja niinsanotusti umpeutui.

Vierailija
33/33 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ihastun joskus. Sain taas pakit. :(

Mulle riitti. En enää lähesty ketään siinä mielessä. Pidän miehiä vain kaverina.