Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä ihmisestä joka ostaa torttutaikinat kaupasta

Vierailija
05.11.2017 |

Kyllä en kädenkäänteessä leipasee itsekin

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostin just eilen. Eihän se taikina miltään maistu, verrattuna omatekoiseen, mutta vihaan sitä kaulimista. Ja näitä valmiita ei tarvitse kaulia, joten miksi ei. Enkä ole muuten laskenu, että jos ostan ainesosat itse ja leipasen, ni tuleeko muka yhtään halvemmaksi.... Ja jos tulee, niin onko se muutama kymmen senttiä sitten sen kaiken vaivan arvoista säästöä.... Toki maku onkin sitten tosiaan toinen juttu.

Vierailija
22/54 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä en kädenkäänteessä leipasee itsekin

Siis kyllä et? No sitähän minäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä en leipase. 

Kun taidot ei riitää

Ap

Mun tuntipalkalla ostotaikina tulee pirun paljon halvemmaksi.Ilmeisesti  sä tienaat niin vähän että sun kannattaa se taikina tehdä itse.

Jaa mikäs työpaikka se semmoinen on missä maksetaan palkkaa 24/7 seitsemän päivää viikossa

Meille hyväpalkkaisille se vapaa-aika on kaikista arvokkainta. Aika on ainoa josta on puutetta.

Vierailija
24/54 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveätä ostaa valmiita taikinoita. Minä teen taikinan aina itse ja luumuhillon liotetuista luumuista. Ja voita en käytä, ettei tule sepelvaltimotauti, meillä margariinikin tehdään itse 60-luvun reseptillä kissasta.

Vierailija
25/54 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teetkö myös jauhot ja voin itse?

Itse asiassa kyllä:D munatkin voiteluun tulee pihapiiristä.

Ap

No nyt menee jo aika luomutouhuksi :0. Saako ukkos edes sisälle tulla vai asuuko jossain aitassa?

Vierailija
26/54 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä en leipase. 

Kun taidot ei riitää

Ap

Kyllä en minäkään leipaise, ja kokin työtä tehnyt 20v, niin taidot kyllä riittää, mutta kotona voin tortut tehdä oikein hyvin kaupan taikinasta.

-eri

Vierailija
27/54 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä en leipase. 

Kun taidot ei riitää

Ap

Mun tuntipalkalla ostotaikina tulee pirun paljon halvemmaksi.Ilmeisesti  sä tienaat niin vähän että sun kannattaa se taikina tehdä itse.

Jaa mikäs työpaikka se semmoinen on missä maksetaan palkkaa 24/7 seitsemän päivää viikossa

Meille hyväpalkkaisille se vapaa-aika on kaikista arvokkainta. Aika on ainoa josta on puutetta.

Määrittele hyvä palkka niin keskustellaan sitten

Ap

Vierailija
28/54 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä ihmisestä joka kyselee jatkuvasti "mitä mieltä ihmisestä joka..."?

Vierailija
29/54 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkevä ihminen. Äidilleni oli aina tärkeää tehdä torttutaikina itse. Mielestäni siitä oli täysin turhaa vaivaa ja kaupan torttutaikina oli sitä paitsi paljon parempaa.

Jos joku tekee torttutaikinan itse, niin tehkööt. Itse en torttutaikinan itsetekemistä kuitenkaan arvosta.

Vierailija
30/54 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kaulimalla ei taikinasta saa mitenkään riittävän lehtevää ja kuohkeaa, vaikka kaulisi koko päivän ja yönkin!

Vierailija
31/54 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono ja epäonnistunut ihminen.

Vierailija
32/54 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että hän haluaa hyviä, lehteviä torttuja. Sellaiset itsetehdyt littanat rasvamöykyt on ällöjä.

Vierailija
33/54 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä en leipase. 

Kun taidot ei riitää

Ap

Veikkaisin että päinvastoin. Elää varmaan niin rikkaasti miehensä rahoilla että on aikaa nysvätä jotain taikinoita vapaa-ajalla.

On varmaan rakentanut itse kännykkänsäkin, jolla tänne kirjoittelee ja tehnyt siihen oman käyttöjärjestelmän. Vai mitä ajattelette ihmisestä joka ostaa valmiin i phonen tai android puhelimen. Ja ei kai kukaan osta sähköään valmiina sähköyhtiöstä. Senhän voi polkea kotona vaikka kuntopyörällä.

Vierailija
34/54 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teetkö myös jauhot ja voin itse?

Itse asiassa kyllä:D munatkin voiteluun tulee pihapiiristä.

Ap

No nyt menee jo aika luomutouhuksi :0. Saako ukkos edes sisälle tulla vai asuuko jossain aitassa?

Jos kaikki munat tulee pihapiiristä, tässä mennään kyllä laillisuuden rajoilla. Onko oikein aidata useampaa ukkoa joulun alla kylmässä, kun jo omankin aitaamisesta saattaa joutua oikeuteen. Kysyn vaan. Olisiko suojelunäkökohtia ajatellen parempi ostaa taikina kaupasta, jos leipoo useamman erän torttuja.

Vierailija
35/54 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä en leipase. 

Kun taidot ei riitää

Ap

Määrittele hyvä palkka niin keskustellaan sitten

Ap

Torttutaikina maksaa kai pari euroa, en siihen rahaan ala itse kaulimaan, koska maksaa ne voi ja jauhot vaikka tekis itse. Vapaa-aikaansa voi käyttää kuka miten haluaa ja mä ihan hyvillä mielin oikaisen tuossa asiassa niin että ostan valmista taikinaa. Kun taas useimmat ruuat teen alusta asti itse, joskus siinäkin kyllä oikaisen ostamalla esim valmiita keittojuureksia tms. riippuen ihan siitä onko työ- vai vapaapäivä jne... kaikkea ei tarvi tehdä aina itse, jää aikaa ottaa välillä rennosti.

Vierailija
36/54 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että siinäpä normaali ihminen.

Vierailija
37/54 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin minäkin, jos kaupasta saisi. Nyt pitää tehdä itse sekä taikina että luumuhillo. Meillä tosin mies tekee rahkavoitaikinan ja hoitaa kaulimiset.

- Ulkosuomalainen

Vierailija
38/54 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäkö ajattelen? Että siinäpä ahkera ihminen, kun leipoo tortut itse eikä osta niitä kokonaan valmiina paistopisteestä tai leipomosta.

Vierailija
39/54 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä en leipase. 

Kun taidot ei riitää

Ap

Ihan selkee kotiäiti olet

Mä työskentelen tarvittaessa minä vuorokauden aikaan tahansa, asiakkaat kun ovat eri aikavyöhykkeillä. Aikaani en todellakaan tuhlaa taikinoiden tekemiseen, sen saa tehdä joku  mua vähemmän tienaava.

Vierailija
40/54 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä en leipase. 

Kun taidot ei riitää

Ap

Veikkaisin että päinvastoin. Elää varmaan niin rikkaasti miehensä rahoilla että on aikaa nysvätä jotain taikinoita vapaa-ajalla.

On varmaan rakentanut itse kännykkänsäkin, jolla tänne kirjoittelee ja tehnyt siihen oman käyttöjärjestelmän. Vai mitä ajattelette ihmisestä joka ostaa valmiin i phonen tai android puhelimen. Ja ei kai kukaan osta sähköään valmiina sähköyhtiöstä. Senhän voi polkea kotona vaikka kuntopyörällä.

En kirjoittele tänne kännykällä, toisin kuin sinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi