Huulipuna pitäisi lailla kieltää
tekee käyttäjistään ihan pellen näkösiä. Järkyttävää kun huutavan punainen tahra suttu möllöttää tai liikkuu keskellä harmaata naamaa. yöskötys, varsinaiset naamamenkat.
Luuletteko oikeasti että se on hienoa. Voin kertoa, ei ole. Käyttäisitte edes huomaamatonta väriä jos on aivan pakko huulipunaa käyttää. En kyllä ymmärrä miksi olisi. Kiva varmaan syödäkin kun töhry jaa astioihin ja kulkeutuu ruokaillessa sitä kautta suuhun, hyi helvetti.
Kommentit (23)
Olen samaa mieltä. Hirveen näköstä.
No tee aloite, laite Sipulille postia eduskuntaan.
Haha, juntit suomalaisnaiset.
Oppikaa naisellisiseksi, pliis!
Siitä jää rengas lerssin ympärille
Just ajattelin että ostaisin elämäni ekan punaisen huulipunan. Mutta en osannut päättää sävyä kun ei niitä oikein voi kokeilla. Jäi sitten ostamatta. :( N44
Taas joku on kieltämässä lailla asiaa, jota itse ei voi sietää. Lakatkaa yliarvioimasta omaa tärkeyttänne tai mieltymystenne tärkeyttä.
Vierailija kirjoitti:
Just ajattelin että ostaisin elämäni ekan punaisen huulipunan. Mutta en osannut päättää sävyä kun ei niitä oikein voi kokeilla. Jäi sitten ostamatta. :( N44
Miks ei voi, kyllä minä testaan joka ostos kerta
Vierailija kirjoitti:
Huulipuna naisella on ihana! Osta pois, hymyile leveästi ja tuo iloa&väriä ympäristöön! Anna urpojen mököttää, kun ne siihen kuitenkin aina jonkun syyn tarvii. Kaksi hyvää työtä yhdellä kerralla.
Joskus mietin että miltä tuntuisi jos muakin häiritsisi noin kamalasti ihan mitättömät asiat jotka ei vaikuta mun elämään millään tavalla. Voisi olla aika paskaa.
Jaxuhalit!
Minä käytän aina töissä huulipunaa. Se saa tutkimusten mukaan ihmiset kiinnittämään paremmin huomiota puhujaan. Jos en joskus laita punaa, kysyvät ihmiset, että olenko sairas, kun olen niin kalpea. Kotona en käytä huulipunaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks ei voi, kyllä minä testaan joka ostos kerta
Enpä viitsi avata maksamattomia pakkauksia. Ja niitä herpestestereitä en huuliini pistä.
Hanki ap ammattiapua traumoihisi. Tai muuta metsään.
En tule kannattamaan lakialoitettasi. Minä pidän huulipunasta naisilla, eniten sellaisesta kirkkaanpunaisesta pikkuisella pensselillä levitettävästä. Tekee naisista viehättäviä ja naisellisia.
Vierailija kirjoitti:
Minä käytän aina töissä huulipunaa. Se saa tutkimusten mukaan ihmiset kiinnittämään paremmin huomiota puhujaan. Jos en joskus laita punaa, kysyvät ihmiset, että olenko sairas, kun olen niin kalpea. Kotona en käytä huulipunaa.
Pitää varmaan paikansa, sitä töhryä keskellä naamaa ei voi olla näkemättä.. Mutta ei se mitään positiivisia mielikuvia ihmisille tuo.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä päätös.
Vierailija kirjoitti:
En tule kannattamaan lakialoitettasi. Minä pidän huulipunasta naisilla, eniten sellaisesta kirkkaanpunaisesta pikkuisella pensselillä levitettävästä. Tekee naisista viehättäviä ja naisellisia.
Entäs miehillä?
Tämä oli hyvä kirjoitus.