Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo sai taas mustasukaisuuskohtauksen eilen illalla

Vierailija
05.11.2017 |

N. klo 23.00 meni hänellä kuppi nurin ja alkoi räyhätä. Pohjalla hänen itse keksimänsä mielikuvitustarinat.

Raskasta elää tämmöisen ihmisen kanssa. Ei terveellinen asuinympäristö. Erotakkaan ei viitsi.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimolla keulii.

Vierailija
2/25 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa jaa. Vähän vaikea ottaa kantaa, kun et kerro syytä etkä sitä, miten vaimo reagoi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs kehuit sen Mirkun muhkeita rintoja? T: Vaimosi

Vierailija
4/25 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä vittuun tollanen ämmä! Elin tolllasen kanssa vuosia ja sitten kyllästyin ja vaihdoin kauniimpaan ja nuorempaan joka ei ole edes mustasukkainen. Elämänlaatu kohosi 1000%.

Vierailija
5/25 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heitä vittuun tollanen ämmä! Elin tolllasen kanssa vuosia ja sitten kyllästyin ja vaihdoin kauniimpaan ja nuorempaan joka ei ole edes mustasukkainen. Elämänlaatu kohosi 1000%.

Niin sitä pitää! 😁

Vierailija
6/25 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole mustasukkainen vaimo, mutta viikonloppuna meni lopullisesti hermo, kun mies lähti taas ulos kavereiden kanssa ja mä jäin lasten kanssa. En tiedä mistä tää yhtäkkinen kiinnostus baarielämään on alkanut, mutta on mulla aika hyvä aavistus.

Vierailija
7/25 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N. klo 23.00 meni hänellä kuppi nurin ja alkoi räyhätä. Pohjalla hänen itse keksimänsä mielikuvitustarinat.

Raskasta elää tämmöisen ihmisen kanssa. Ei terveellinen asuinympäristö. Erotakkaan ei viitsi.

Jaa pitääkö av hänet pystyssä 7-23 välillä??

Vierailija
8/25 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin kukaan on ilman syytä mustasukkainen. Yleensä mustasukkaisuuden taustalla on jotain sellaista, ettei toinen koe itseään tärkeäksi, rakastetuksi, toinen salailee asioita, ei kerro kaikkea, on jäänyt kiinni jostain viestittelystä, pettämisestä aiemmin tms. Tai sitten on oma lehmä ojassa, että pettää itse ja syyttää toista tästä.

Vierailija
9/25 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa hän syyttä suotta räjähti? Ja miksi et viitsi erota?

Vierailija
10/25 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro nyt kerro nyt. Muuten menee sun oman hölmöilyn piikkiin

Vierailija
11/25 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvät prosentit kieltämättä. Voihan olla, että nuori vaimo viihtyy välillä itsekin nuoremmassa (ikäisessään) seurassa. Tietää missä mennään.

Vierailija
12/25 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hittoako sekin narttu riehuu. Itsellään kuitenkin on naisten tapaan jo rakastaja.

Vierailija
13/25 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole mustasukkainen vaimo, mutta viikonloppuna meni lopullisesti hermo, kun mies lähti taas ulos kavereiden kanssa ja mä jäin lasten kanssa. En tiedä mistä tää yhtäkkinen kiinnostus baarielämään on alkanut, mutta on mulla aika hyvä aavistus.

Ovatko nämä kaverit näitä eronneita sinkkumiehiä?

Vierailija
14/25 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hittoako sekin narttu riehuu. Itsellään kuitenkin on naisten tapaan jo rakastaja.

Naisten tapaan?

Vierailija
15/25 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut erään perheellisen miehen toiminnasta. Lähtee nykyään joka viikonloppu baareihin ja vaimo jää lasten kanssa kotiin. Miten kukaan jaksaa tuollaisia miehiä?

Vierailija
16/25 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se sitten vähän voi voi kun ei kerran erotakaan viitsi. Ja olisihan siitä nyt miehelle ihan liikaa vaivaa.

Vierailija
17/25 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kuullut erään perheellisen miehen toiminnasta. Lähtee nykyään joka viikonloppu baareihin ja vaimo jää lasten kanssa kotiin. Miten kukaan jaksaa tuollaisia miehiä?

En tiedä ja minusta tuntuu, että näitä miehiä on ihan älyttömästi nykyään. Kaikki, kun eroaa, niin tulee tällaisia sinkkumiesten jengejä ja nämä ukkomiehet hyppäävät mukana.

Vierailija
18/25 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä ruikuta, laiskuri, vaan mene takaisin keittiöön. 

Vierailija
19/25 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut suhteessa erittäin mustasukkaisen naisen kanssa. Kokemuksesta voin sanoa, että unohda se nainen. "Terve mustasukkaisuus" kuuluu rakkauteen, sairaalloinen menee totaalisen hulluuden puolelle eikä sitä pysty mikään korjaamaan, ei koskaan. Hullu mustasukkaisuus vain ahdistaa ja tappaa koko suhteen jossain vaiheessa.

Vierailija
20/25 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä ja minusta tuntuu, että näitä miehiä on ihan älyttömästi nykyään. Kaikki, kun eroaa, niin tulee tällaisia sinkkumiesten jengejä ja nämä ukkomiehet hyppäävät mukana.

Totta, been there done that. Annoin omalle miehelleni, aikani tuollaista katsottuani, vaihtoehdon: Jos jatkat baari-iltojasi sinkkuystäviesi kanssa, minä lähden! Ei se ollut enää mistään kotoisin. No, tajusi itsekin tilanteen ja on sen jälkeen viihtynyt taas kotona. Mutta, ei se mustasukkaisuus tyhjästä synny!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän