Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mksii ihmeessä bloggaajat kiinnostavat naisia?

Vierailija
05.11.2017 |

Bloggaajat ovat yhdistelmä entisajan naistenlehteä, mainontaa, tyrkkyjulkkista ja juorupalstaa. Miksi tuollainen vetää teitä naisia puoleensa? Huomioon ottaen miten huonosti suosituimmat blogaajat kirjoittavat, miten läpinäkyvän kaupallisia ja narsistisia he ovat jne? Voisitteko selittää kiintymystänne, mammat?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä seurataan vain sen takia, koska voi tuntea ylemmyydeentuntoa, ne on niin kuin entisaikojen friikkisirkus.

Katso esim. gomi ja vastaavat paikat, niin huomaat mistä on kyse.

Tosi harvat blogit on oikeasti suosittuja ja niillä on oikeita ns. faneja, suurinta osaa vain säälitään ja mietitään tyytyväisenä ettei ainakaan itse ole tuollainen.

Yksi harvoja oikeasti suosittuja on esim. pioneerwoman ja vastaavat, muille vain nauretaan.

Vierailija
2/6 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai? Mua ei kiinnosta. En ole koskaan lukenut niitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiistä todella luetaan läpi vain blogaajan onnetonta ja naurettavaa elämää. Huumoria pitkälti se hehkuttaminen tavaroiden kanssa, jotka on saatu ilmaiseksi tai vain lainassa.

Vierailija
4/6 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Aitolehdellä blogi?

Vierailija
5/6 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ma ainaskii ihalen belöörffii.

Vierailija
6/6 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä seuraan rehellisesti siksi ettei ole omaa elämää. Ja nimenomaan näitä blogspotin pikkublogeja eikä kaupallistettuja pintaliitoblogeja. En pilkkaa enkä kommentoi ikävästi, kunhan täytän tyhjiä päiviäni.

Alleviivaa kyllä oman elämän ankeutta kun jotkut bloggaajat saavat lapsen, eroavat, ja saavat lapsen uuden miehen kanssa enkä itse ole samassa ajassa päässyt yksillekään treffeille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi