Olen toivottoman ruma -- mikä tähän auttaisi?
Nenäni on liian iso ja kasvoni ovat epäsymmetriset sekä vartaloni on epäsuhtainen ja olen aavistuksen verran liian pitkä. Auttaako mikään muu kuin itsari tällaista rujoa epänaista?
Kommentit (26)
Höh, kyllähän jokaisessa jotain kaunista on. Miksi haluat tappaa itsesi ulkonäön takia? On elämässä muutakin.
Nenän voi operoida. Ole iloinen että olet pitkä. Ilman kuvaa ei voi oikein muuta sanoa.
Keksit parempaa tekemistä kuin oman navan ajattelu.
Vierailija kirjoitti:
Nenän voi operoida. Ole iloinen että olet pitkä. Ilman kuvaa ei voi oikein muuta sanoa.
Laittaisin mieluusti kuvan, mutten halua, että työkaverit tunnistavat mut. Mutta siis sinkkuna oon tässä saanut olla kohta vuoden päivät ja sitä ennen ex-aviomieheni haukkui mua ja ulkonäköäni lähes koko 7-vuotisen suhteemme ajan päivittäin.
Vierailija kirjoitti:
Helppo sanoa noin, jos ulkonäkö ei ole elämää rajoittava tekijä. Itse elän ilman läheisyyttä ja seksiä vaillinaisen ulkomuotoni vuoksi. Ex-miehenikään ei juurikaan halunnut seksiä ja se vähäkin oli todella huonoa sekä hän lähinnä pilkkasi mua jatkuvasti.
Nenää voi muotoilla ihan muutamalla satasella jos häiritsee. Nykypäivänä voit oikeastaan tehdä ulkonäöllesi ihan mitä vaan, joten äläpä turhia murehdi. Salille jos kroppakaan ei miellytä?
Itsetunto sulla "vaan" on lytätty, nyt jyystämään Tinderi läpi niin kyllä siinä tuntee oman arvonsa nousevan :)
Ihan oikeasti. Ex on syystä ex. Voit jättää sanomiset omaan arvoon.
Mun miehellä on iso nenä. En edes huomaa sitä ja muistan vasta kun joku -idiootti - huomauttaa. Mitä väliä sillä on kun muuten on niin ihana ❤
Etkä ole, olit naimisissa pikkunokkelan mulkvistin kanssa, älä välitä nilkin jutuista. Kuulostat mielenkiintoiselta.
Älä tee nenällesi mitään, pidän kauniista ei-puttepossu-nenistä.
Eli ap:lla on kuitenkin ollut miehiä ja liittoja. Oikeasti ruma nainen ei tuollaisia saa. Ei jatkoon.
-oikeasti ruma nainen (30v sinkkuna)
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikeasti. Ex on syystä ex. Voit jättää sanomiset omaan arvoon.
Mun miehellä on iso nenä. En edes huomaa sitä ja muistan vasta kun joku -idiootti - huomauttaa. Mitä väliä sillä on kun muuten on niin ihana ❤
Miehellä saakin olla iso tai ainakin isohko nenä. Tietysti suhteessa leukaan sopiva.
Sellainen nöpönenä miehellä on tod. epämiehekäs. Eikä naisellakaan iso nenä ole läheskään aina paha. Jos nenä on suora ja sopusuhtainen muun kasvojen luuston kanssa, niin voi olla aivan kaunotar.
Sinulla on huono itsetunto. Teetkö työtä josta pidät? Onko sulla harrastuksia?
Minäkin pidin itseäni rumana mutta kun löysin harrastuksen jota rakastan niin sain todella paljon itseluottamusta. En ole kaunis tai saa miestä mutta se asia ei enää vaivaa kuten ennen. Ruma ulkonäkö ei ole mikään syy itsemurhaan tai huonoon elämään. Itsetuntoa täytyy vahvistaa niin että ulkonäön merkitys katoaa. Suosittelen kokeilemaan jotain harrastusta josta saat hyvän olon. Se oikeasti toimii! Ja sellainen mies joka haukkuu ulkonäköäsi on vain idiootti eikä ole sinun arvoinen!
Vierailija kirjoitti:
Nenää voi muotoilla ihan muutamalla satasella jos häiritsee. Nykypäivänä voit oikeastaan tehdä ulkonäöllesi ihan mitä vaan, joten äläpä turhia murehdi. Salille jos kroppakaan ei miellytä?
Missä nenää voi muka muokata muutamalla satasella?
T. Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä nenää voi muka muokata muutamalla satasella?
T. Eri
Onnistui se tässäkin;
Ap, olet omasta mielestäsi "ruma" vai laitoitko aloitukseen vain sen mistä ex-miehesi sinua haukkui?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helppo sanoa noin, jos ulkonäkö ei ole elämää rajoittava tekijä. Itse elän ilman läheisyyttä ja seksiä vaillinaisen ulkomuotoni vuoksi. Ex-miehenikään ei juurikaan halunnut seksiä ja se vähäkin oli todella huonoa sekä hän lähinnä pilkkasi mua jatkuvasti.
Et ole ruma, vaan miehesi on pilannut itsetuntosi.
En usko että olet niin ruma kuin luulet, tai sitten olet vain kiittämätön ulkonäöstäsi ja haluaisit olla muuten vain vielä kauniimpi.
Jos kerran sua on joku heteromies vuosia katsonut, tuskin olet ruma. Rumaksi haukkuminen kertoo vain siitä, että haukkuja itse on kusipää. (Jos olisit oikeasti ruma ja joku toisi tämän "tosiasian" koko ajan esiin, on hän siltikin kusipää. Kukaan, ei edes maailman oikeasti rumin ihminen, ei ansaitse sellaista kohtelua.) Jotkut tykkäävät haukkua ja kiusata muita. Kenestä tahansa kyllä keksii jotain "rumaa", kun tarpeeksi etsii. Pahimmillaan tämä ihminen sitten itsekin uskoo jonkin ihan neutraalin piirteen olevan jotain aivan kamalaa.
Älä ajaudu enää suhteisiin, joissa sinua haukutaan ja alistetaan. Arvosta itseäsi. En ole sinua nähnyt, joten en tiedä oletko "oikeasti" ruma, mutta vaikka olisitkin, niin älä koskaan ajaudu sellaiseen pari- tai ystävyyssuhteisiin, jossa ulkonäkösi takia sinua kiusataan. Pidä huolta itsestäsi.
Asennemuutos auttaa. Et ole ruma vaan persoonallinen ja massasta erottuva.
Itseluottamus.
Mitä noista ulkonäkö jutuista paineita ottamaan. Olet rohkeasti oma itsesi ja katso Mitä tapahtuu. Yllätyt. Positiivisesti.