Olen krapulassa oleva keski-ikäinen mies. Kysy mitä haluat. Vastaan kaikkiin ongelmiinne?
Kommentit (22)
Miten tästä läskimahasta pääsisi eroon? Olen keski-ikäinen, kaljalle perso mies.
ps. en syö kasviksia enkä liiku.
Miksi päätät väitelauseen kysymysmerkkiin?
Mistä keski-ikäinen, ok näköinen omillaan toimeen tuleva, lapset isoja, duunari nainen löytää hyvän ja kivan mieskaverin +-50v?
Olen krapulassa oleva keski-ikäinen nainen. Mulla olisi hirveästi hommia hoidettavana tälle päivälle. Olisko vinkkiä millä jaksaisi?
Maksamakkarakeitto auttaa krapulaan.
https://www.vauva.fi/keskustelu/2977384/helppoja-ja-nopeita-lounaitaval…
Oletko sinä tämä presidenttiehdokas?
Ota korjaavaa ja laitta poppia soimaan taustalle. Toimii.
Vierailija kirjoitti:
Miksi päätät väitelauseen kysymysmerkkiin?
Mietipä sitä...?
Veditkö kalsarikännit?
Monenko pävän/ viikon putki on takana?
Mikä on yleiskuntosi?
Miten sulla menee noin niin kun omasta mielestä?
Miten päästä eroon äänestä joka huutaa päässä taukoamatta AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Alkaa nimittäin olla pää kipeä.
pitäiskö vetästä kakkospäivä, huomenna työpäivä. T. orastava keksi-ikäinen miäs
Olitko eilen juhlimassa vai vetäsitkö kalsarikännit?
Vierailija kirjoitti:
Veditkö kalsarikännit?
Monenko pävän/ viikon putki on takana?
Mikä on yleiskuntosi?
Miten sulla menee noin niin kun omasta mielestä?
Ihan yhden illan homma. Ja hyvän kuntoinen jeppe. Kovaa hommaa tämä. Ja jotkut harrastaa tätä useinkin..
Ja niin kuin aina tähän astisen elämäni aikana: tämäkin mies puhuu enemmän kuin tekee.
Vain yksi vastaus. Ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Panettaako?
Kyllä!
Vierailija kirjoitti:
Ja niin kuin aina tähän astisen elämäni aikana: tämäkin mies puhuu enemmän kuin tekee.
Vain yksi vastaus. Ei jatkoon.
Mene peilin eteen jos aina käy noin..
Miten saan oman karapulaisen miehen sängystä ylös ja antamaan seksiä?