Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos saisit itsellesi ihan minkälaiset hiukset vain, millaiset valitsisit?

Vierailija
05.11.2017 |

Linkkaa vaikka kuva!

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran pitkät että ne saisi kiinni ja luonnostaan hyvän väriset, ettei tarvisi koko ajan 

olla värjäämässä. Oikeastaan ihan sama olisiko tummat vai vaaleat. 

Vierailija
22/31 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuuheat, paksut ja helppohoitoiset. Vaaleat, sporttiset ja samalla naiselliset. jotka aina näyttäisivät hyvältä ja pysyisivät mallissa. Pitkiä hiuksia en enää itselleni halua.

https://momfabulous.com/wp-content/uploads/2016/01/hairstyles-for-short…

https://i.pinimg.com/736x/ea/c0/f1/eac0f13f878e8eec038580c28dd29d79--ha…

https://i.pinimg.com/originals/13/7c/5c/137c5c6e2d5904995fbccb5bc2071bf…

Omat hiukset menee aina päätä pitkin, on niin pahuksen ohuet ja hankalat saada näyttämään tyylikkäiltä.  Minulla on harmittavan tyypillinen ja tylsä, suomalainen hiuslaatu.

Mutta luulisi, että tuon viimeisen kuvan tukan ainakin saisi aikaiseksi, jos haluaa. Hyvä leikkaus, juuriin tuuheuttavaa suihketta ja eikun pörrötellen. Ekan kuvan kiharat sen sijaan on vaikeampi toteuttaa päätä myöten menevässä (ilmeisesti myös liukkaassa) hiuksessa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on luonnonkiharat, MUTTA haluaisin kiiltävät ja silkkisen sileät kiharat, jotka ylettäisivät vyötärölle. Sellaisia ei tosin taida ollakaan. Lisäksi haluaisin punapigmenttisyyden pois, jotta voisin vaalentaa hiuksia ilman, että ovat keltaiset. Tai miksei vaikka luonnon vaaleat hiuksetkin kävisi. Lisäksi tietysti aina voisi olla paksummat, monet tosin luulee että on nyt jo paksut, kun on kiharat ja näyttää muhkeilta...

Vierailija
24/31 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksut ja pitkät ennen kaikkea! Helppohoitoisuus plussaa. Omat haituvat kasvavat maksimissaan olkapäille ja ponnari on noin sormen paksuinen... 

Vierailija
25/31 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole lempihiustyyliä, mutta jos hiuslaadun voisin vaihtaa, niin vaihtaisin tukan tapuisampaan hiuslaatuun. Siis sellaiseen, joka "tottelee" muotoilutuotteita ja -välineitä. Nykyään kun hiukset taipuu siihen suuntaan kun huvittaa, vaikka mitä tekisi. Yksi osio saattaa sojottaa ihan eri suuntaan kuin muut hiukset.

Vierailija
26/31 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tyytyväinen omiin hiuksiini. Hiukseni ovat paksut, mukavasti luonnokiharat ja puoleen selkään ulottuvat.

Miksi hiuksiinsa tyytyväistä alapeukutetaan? Minäkin olen ihan tyytyväinen hiuksiini ja en muuttaisi niissä mitään.

Vierailija
27/31 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outo kysymys. Jokaisellahan on juuri sellaiset hiukset, kuin hän itse haluaa.

Outo väittämä.

Voisitko perustella, kiitos.

Vierailija
28/31 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julia Robertsin muhkea kuontalo mm. pretty woman yms tai farrahin harja.

Vierailija
29/31 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zooey Deschanelin hiukset <3

Vierailija
30/31 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin afrikkalaistyyppisen tiukan kiharan, hyvin paksuna.

Värinä vaaleahko ja punertava. Pitäisin tukan suhteellisen lyhyenä, niin että se on semmoinen huoleton pehko.

Vierailija
31/31 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksut, hyväkuntoiset, kiiltävät ja elinvoimaiset. Väri ois sama kuin nyttenkin eli luonnostaan blondi